TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
re.construccions i re.pintats WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 re.construccions i re.pintats

Ir abajo 
+3
Tonton
Olot
lluis7
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDv Maig 26, 2023 7:47 am

com ja es ben sabut, hi ha companys (i no miro a ningu Rolling Eyes ) en els que els hi agrada la re.construcció d'edificis, tot fent cas omis a les meravelloses instruccions que els acompanyan.
en el meu cas no m'atreveixo amb grans reformes, pero si els hi faig petites modificacions i el que si que trobo sovint necessari es re.pintar algunes parts,
com ha estat el cas en aquesta torre d'agulles americana. els sostres verds i grisos, així com molt de groc en la caseta no em feien el pes, per el que l'he fet passar per el taller de pintura  Laughing . espero que os agradi !!

re.construccions i re.pintats Img_2149
re.construccions i re.pintats Img_2148

el mateix em passa amb les figures. tenia dos jocs d'aquestes magnifiques caixes de Preiser i una d'ellas ha canviat de vestuari  Razz

re.construccions i re.pintats Img_2146
re.construccions i re.pintats Img_2147

o amb material d'un color blanc pur ... que fa mal als ulls !!  Razz com es el cas d'aquestes barreres que he re-pintat

re.construccions i re.pintats Img_2150

tot i que de vegades, només cal una mica d'aigua i sabó per deixar presentables algunes coses  riuuu

re.construccions i re.pintats Img_2151

apala, seguirem netejant i embrutant peces !!  Laughing

A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, TOG y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDv Maig 26, 2023 3:29 pm

Home! dons molt bé, si senyor!

Quin és l'enclavament de la primera foto? no el re.conec. L'has muntat tu, o ja l'has comprat muntat?

Be, petites coses però bones mans. Et felicito i t'animo a continuar publicant els teus treballs aquí.

super12

(per cert, m'he sentit identificat en la part a on anomenes aquells que no sabem seguir les instruccions de muntatge! Embarassed smiley-angelic004 )
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 5:39 am

Olot escrigué:
Home! dons molt bé, si senyor!

Quin és l'enclavament de la primera foto? no el re.conec. L'has muntat tu, o ja l'has comprat muntat?

Be, petites coses però bones mans. Et felicito i t'animo a continuar publicant els teus treballs aquí.

(per cert, m'he sentit identificat en la part a on anomenes aquells que no sabem seguir les instruccions de muntatge!  Embarassed  smiley-angelic004  )

gràcies Amadeu !!
doncs si, es el edifici de Pola 330852 amb el que pràcticament dono per finalitzada la estació. Només em falta un petit element, que en Marc em portarà a la propera Fira de la Estacio del Nord.  
el vaig comprar en kit i l'he montat, re.pintat algunes parts, i posat llums a dins i a fora. lamentablement, soc un desastre a l'hora de fer fotos del abans i després, o del procés de muntatge ... així que no n'hi han  riuuu  
re.construccions i re.pintats Pola_311

jajaja siiii son molt petites coses al costat del que manegueu per aquestes llars, però es un plaer compartir-les amb vosaltres.

i es clar !! el comentari era directe per a tu !!! que ets el rei de la "re.construcció" d'edificis riuuu

A TramBlau, TOG y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 948

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 6:29 am

Volem més

aplaudir aplaudir

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 6:58 am

Tonton escrigué:
Volem més

aplaudir aplaudir


+1

Si, si... jo també en vull més!!

Very Happy

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 7:51 am

a les vostres ordres riuuu
doncs fa un temps vaig comprar aquest kit, que os asseguro que, exceptuant el sostre i les planxes grogues, ha estat tot re.pintat. les finestres blanques i un color marró "caca" de les pareds i portes no em feien gens el pes, apart que no coincidia amb l'estil de color de la estació, així que ... a tirar de sprai Very Happy

re.construccions i re.pintats Img_2154
re.construccions i re.pintats Img_2153

posar-li bigues per penjar les llums interiors (sorry, no imatges again  Razz) i una llum per fora, et voila

re.construccions i re.pintats Img_2152

i aquest cap de setmana li estic posant una tanca perimetral. prometo fotos demà Laughing

A Olot, Francesc y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 7:53 am

i parlant de re.pintats, no os he ensenyat les peces que un famosissim i generos impresor 3D em va fer per la serradora:

re.construccions i re.pintats Img_2155

re.construccions i re.pintats Img_2156

apala, ja en tenim prou per avui,
demà més riuuu

A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, josepmaria y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 4:42 pm

M'agrada molt tot.

applaud applaud applaud applaud

Moltes gràcies per les fotos!

Esperarem les fotos de la tanca perimetral. Very Happy

Per cert, no tens pas por de que se t'ennegreixi la llum, amb el fum de les màquines?

pensativ

Lluis7 escrigué:
...re.construccions i re.pintats Img_2152...



A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 948

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDs Maig 27, 2023 6:50 pm

Un simple canvi de color, algunes petites modificacions o addicions com la il·luminació. No cal res més.
Anima't.

applaud


Olot escrigué:
...

Per cert, no tens pas por de que se t'ennegreixi la llum, amb el fum de les màquines?

pensativ


És només per aquest llum que es va contractar un lampista!
cada setmana agafa la seva escala (que es col·loca al costat del cobert) i puleix aquest llum  ok

trenscat2

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 10:42 pm

M'agradan molt els teus edificis...

T'han quedat molt bé...
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 12:59 am

Tonton escrigué:
... És només per aquest llum que es va contractar un lampista!
cada setmana agafa la seva escala (que es col·loca al costat del cobert) i puleix aquest llum  ok

moltes gràcies per donar-me arguments Thierry !! riuuu riuuu
no sabia que contestar-li a en Amadeu Razz
tot i així, no els hi digueu a ningú, però ... totes les meves maquines de vapor ... son elèctriques ... a 19V !!! riuuu riuuu

gràcies Pere Pau, celebro que t'agradin els meus edificis ok una mica d'estil americà va bé per tindre varietat entre tant edifici habitual centre europeu Wink

A TramBlau, MALLET73 y a locometrica Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 1:58 am

Felicitats Bravo formidable 10 10 10 10 10

Salutacions

Mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 3:37 am

Lluís, però al final el teu circuit de quina ambientació serà? USA?
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 3:47 am

Sisu escrigué:
Lluís, però al final el teu circuit de quina ambientació serà? USA?

yes Razz ... o aixo intento donar-li... encara que no se si amb massa èxit riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 3:59 am

Lo que li dona molt d'estil són els dipòsits d'aigua, boques de túnel i sobretot, els "trestles"
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 4:28 am

Sisu escrigué:
Lo que li dona molt d'estil són els dipòsits d'aigua, boques de túnel i sobretot, els "trestles"

moltes gràcies !! doncs amb ells m'haure de barallar quan m'hi posi amb el pont que ha de creuar la terrassa !!
i si et dic la veritat, em fa un xic de respecte acometre aquesta (crec que ultima) part del meu circuit triste6
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 7:23 am

Quina part, la del pont?. Com ha de ser?
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 7:48 am

alguna cosa semblant a aixo riuuu

re.construccions i re.pintats Xp103010

peró de 70 cm d'alt, 4 metres de llarg, amb 60 cm abatibles o extraibles per poder passar d'un costat al altre. i totalment desmuntable en l'epoca d'estiu !!
ara entendràs els meus temors oi??? no se ni per on començar !!! Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 7:53 am

lluis7 escrigué:
alguna cosa semblant a aixo riuuu

re.construccions i re.pintats Xp103010

peró de 70 cm d'alt, 4 metres de llarg, amb 60 cm abatibles o extraibles per poder passar d'un costat al altre. i totalment desmuntable en l'epoca d'estiu !!
ara entendràs els meus temors oi??? no se ni per on començar !!! Laughing

Estàs parlant d'una obra col·losal Lluís.
Crec que en algun moment vaig guardar info de com construir un trestle, o almenys com fer un dels caballets i així anar fent-lo gran.
A veure si ho trobo i t'ho passo.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 7:55 am

Per cert, ja tens la Shay per reproduir la foto??? angell
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 8:05 am

Lluís, he estat mirant i el croquis que tenia estava vinculat a una pàgina que ja no existeix.
Fotos i imatges en trobaràs a milers a la xarxa.

Molta força, un projecte molt ambiciós. aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 9:21 am

Sisu escrigué:
Lluís, he estat mirant i el croquis que tenia estava vinculat a una pàgina que ja no existeix.
Fotos i imatges en trobaràs a milers a la xarxa.
Molta força, un projecte molt ambiciós. aplaud aplaud

moltissimes gràcies per buscar la info !!!
i si, en tinc força trobada per internet i fins i tot d'un catàleg de Pola, peró tens tota la rao, es un proces ambicios. a veure si m'en surto Rolling Eyes

i no tinc una Shay per reproduir la foto, ... però si que tinc ... una Climax !!! riuuu
re.construccions i re.pintats Dsc_0348

i un famosisim impressor 3D em va fabricar uns meravellosos skeleton-cars que li quedan que ni pintats baba
re.construccions i re.pintats Climax10
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 10:04 am

Són genials aquestes màquines. Al final la Forney me l'he venuda perquè era massa gran i em feia pena que no estava ni estrenada. Les Shay són les més xules.

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 5:34 pm

Tonton escrigué:
...
Olot escrigué:
...
Per cert, no tens pas por de que se t'ennegreixi la llum, amb el fum de les màquines?

pensativ


És només per aquest llum que es va contractar un lampista!
cada setmana agafa la seva escala (que es col·loca al costat del cobert) i puleix aquest llum  ok
...

riuuuu  riuuuu  

lluis7 escrigué:
...
moltes gràcies per donar-me arguments Thierry !! riuuu riuuu
no sabia que contestar-li a en Amadeu Razz ...

riuuuu  riuuuu  riuuuu

lluis7 escrigué:
...tot i així, no els hi digueu a ningú, però ... totes les meves maquines de vapor ... son elèctriques ... a 19V !!! riuuu riuuu
 ...

... tot i així, tens alguna màquina que fa molt de fum!! Very Happy

lluis7 escrigué:
alguna cosa semblant a aixo riuuu

re.construccions i re.pintats Xp103010

peró de 70 cm d'alt, 4 metres de llarg, amb 60 cm abatibles o extraibles per poder passar d'un costat al altre. i totalment desmuntable en l'epoca d'estiu !!...

Serà una obra a l'altura d'un Ferrocarril de Terrassa. Wink

o  O  o

Per cert, Lluís, no sabia que tu també tens vagons de FEVE. Very Happy

lluis7 escrigué:
...re.construccions i re.pintats Climax10
 ...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 8:46 pm

Olot escrigué:

Per cert, Lluís, no sabia que tu també tens vagons de FEVE. Very Happy

lluis7 escrigué:
...re.construccions i re.pintats Climax10
 ...

no son meus, Amadeu, la fotografia està feta al Circuit Classificador e'en Pere, a Martorell del any passat, i no se dir-te si son d'en Francesc o d'en Alejandro pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





re.construccions i re.pintats Empty
MissatgeAssumpte: Re: re.construccions i re.pintats   re.construccions i re.pintats I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
re.construccions i re.pintats
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Bogies LGB per a construccions
» INDEX. - Les construccions d'en FRANCESC
» INDEX - Les construccions d'en ODAKIM
» INDEX - Les construccions d'en Ulises
» INDEX. - Les construccions d'en TRAMBLAU

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: