El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Trobada Escales Grans Santa Eulalia de Ronçana 16-17 Setembre 2023 Dv Set 22, 2023 6:05 pm
Si et va fer cas..quant diu artesanal surt la del noi d Alacant la RENFE...si no recordo i aquella si ho es d artesanal.. dones refereix al meu wismar també hi és per què la meitat de peces són fetes per mi ja que no es pas comprar.....també parla dels països baixos...com que ve una maqueta d allà i es la visita d en Maarten... 600 visitants!!??? Jo diria que també està errat!!! Si no en vaig descontar van ser més... Tot i que dura la notícia ni un minut almenys hi sortim!!
Mallet73
A el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Trobada Escales Grans Santa Eulalia de Ronçana 16-17 Setembre 2023 Ds Set 23, 2023 6:04 am
Olot escrigué:
Gràcies a tu, Josep Maria!
Roger, m'has de dir com coi t'ho mas fet per a ficar-te a dins de la botiga...!
el terrat de margarit escrigué:
Doncs com tot-hom Amadeu... Entrant per la porta!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Trobada Escales Grans Santa Eulalia de Ronçana 16-17 Setembre 2023 Ds Set 23, 2023 6:16 am
Però tothom no és pas capaç de ficar-se per una porta 22'5 vegades més petita que tu!