El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19514
Assumpte: tractor Köf 20590 Ds Ago 28, 2021 10:39 pm
Hola amics tinc un petit tractor de LGB el 20590 que li he volgut posar el doble engantxall..però......resulta que per la part del darrera esta preparat i de fet ja el dur...
però per la part del davant porta el suport però no hi ha espai per poder possar la molla i l'engantxall..??
porto dies cercant per internet...però sense sort...els que el teniu com ho he fet??
Jo per ara he improvisat..he agafat un engantxall de la 3d i l'he retallat per encaixar en l'espai.
amb una goma elastica (Pollastre) he fet la molla...en la feina en tinc unes de negres que anirant molt millor i no cantarà tan...
una solució provisional però efectiva per poder tenir doble engantxall...tot preparat per circular per el MOMI
salutacions
mallet73
A Francesc li agrada aquesta publicació.
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1020
Assumpte: Re: tractor Köf 20590 Dv Set 24, 2021 11:55 pm
Una solució estil McGiver !!!
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: tractor Köf 20590 Dv Set 24, 2021 11:59 pm
Francesc escrigué:
Una solució estil McGiver !!!
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33804
Assumpte: Re: tractor Köf 20590 Ds Set 25, 2021 1:09 am
Mallet73 escrigué:
... amb una goma elastica (Pollastre) he fet la molla...en la feina en tinc unes de negres que anirant molt millor i no cantarà tan...
Possiblement si enlloc de posar-hi una goma de pollastre n’hi haguessis posat una de bitllets no “cantaria” tant.
Bromes a part, a alguna màquina antiga de vegades li he tingut de canviar alguna peça que he comprat algun proveïdor com ara CHAMPEX Linden. Això ho he hagut de fer estudiar-me molt bé el Despí ese i veient si hi havia peces adequades. En cas contrari he hagut de fer algun invent, que m’ha portat més o menys feina, però sempre donant bon resultat. Tu tens una gran avantatge amb la impressora 3D en quan aquest camp, per imprimir la peça que et faci falta.
Ubicació : Stra - Venezia - Italia Edat : 67 Data d'inscripció : 21/10/2013 Nombre de missatges : 17
Assumpte: Re: tractor Köf 20590 Ds Set 25, 2021 1:25 am
Hi ha ganxos amb un ressort molt a prop del passador, de manera que la cua es pot tallar fàcilment per adaptar-se al vostre espai. Si no ho tinc clar, us faré una foto.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19514
La peça que he posat es de 3d per no fer mal bé una de bona...de fet abans de fer ho vaig estar cercant per internet si hi havia alguna cosa original per fer el canvi i per això vaig improvisar..encara no li he posat la goma negre..a santa Eulalia va funcionar molt bé tot i ser un invent.
Salutacions
Mallet73
Ecovip3 Aspirant a jardinaire
Ubicació : Stra - Venezia - Italia Edat : 67 Data d'inscripció : 21/10/2013 Nombre de missatges : 17