TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II

+29
Joelgb
AdminTRENS.CAT
Tonton
Mak
gobling
Olot
ulises
OG22
dvdtren
TramBlau
TOG
KTK
jordi
TJV
peps
X+
Sisu
mikado
ODAKIM
ignasibaga
alejandro sasplugas
fve
tram47
Sonderzug
lluis7
el terrat de margarit
Mitjans
josepmaria
MALLET73
33 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Següent
AutorMissatge
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont

Ubicació : Vic
Edat : 68
Data d'inscripció : 22/07/2018
Nombre de missatges : 489

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDg Mar 31, 2024 1:24 pm

Magnífica la composició i el circuit.

super12 super12 reverent reverent super12

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop

Ubicació : Madrid
Edat : 51
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 448

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDg Mar 31, 2024 11:23 pm

Totalment màgnific aquest circuit i els seus trens....

El ponts o viaductes son meravellosos!!!!!!!!!!!!! aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir

Felicitats!!!!!

Codialment, Álvaro.

Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop

Ubicació : Madrid
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 448

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDg Mar 31, 2024 11:32 pm

En aquest cicuit Amadeu... hem de portar algún material meu, com la coposició sencera del "Limón Exprès" o altres com El Transcantábrico de FEVE que de segur rodarien molt bé i quan de fotos podriem fer quasi reals....

Enhorabona al seu constructor perque es un circuit fantàstic i meravellós!!!!

Una gran abraçada amics!!!! Álvaro.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33796

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDl Abr 01, 2024 9:28 am

Només cal posar-hi data, Àlvaro!!

Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1261

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDt Abr 02, 2024 8:05 am

Olot escrigué:
Oh, Xavi, m'ha semblat que has fer una prova amb grava!?
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Provaa11

En alguns trams que els dono com a més fiables i que en principi ja no hauría de retocar, hi vaig posant balast.

salut

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDt Abr 02, 2024 8:16 am

alvarop escrigué:
En aquest cicuit Amadeu... hem de portar algún material meu, com la coposició sencera del "Limón Exprès" o altres com El Transcantábrico de FEVE que de segur rodarien molt bé i quan de fotos podriem fer qua...

Alvaro, sería per a mi un gran plaer i tot un honor poder veure alguns dels teus trens circular aquí.
Com ben diu l'Amadeu, que ja em coneix prou bé, només es questió de que hi poseu data.
Aquesta época de l'any és la millor. Passat maig, amb la calor i els mosquits, ja no és tant agradable.

Espero que podem quedar. bounce

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDt Abr 02, 2024 8:17 am

Gràcies a tots pels comentaris

Salut
Xavi -KTK-

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDt Abr 02, 2024 8:23 pm

KTK escrigué:
Olot escrigué:
Oh, Xavi, m'ha semblat que has fer una prova amb grava!?
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Provaa11

En alguns trams que els dono com a més fiables i que en principi ja no hauría de retocar, hi vaig posant balast.

salut

Això significa, Xavi, que la fixes amb cola? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19507

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDj Abr 04, 2024 7:16 am

baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDc Maig 22, 2024 4:47 am

Bon dia a tothom.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Img_2170

Ja fa més d'un any que no fem cap trobada a Kargòlia.
M'hauria agradat de fer una al mes d'abril o primers de maig, que és la millor època de l'any, però no ha pogut ser
Ara per ara no tinc el circuit ni l'indret com m'agradaria, però encara funciona i enyoro la vostra presència.
Si no em surt cap imprevist i a algú li va bé de passar per aquí dissabte 1 o diumenge 2 de juny, estaria encantat  Wink  

Xavi -KTK-

A Olot, MALLET73 y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDc Maig 22, 2024 8:48 am

Em penso que seré de viatge, per tant no comptis amb mi.

Però vosaltres feu... jo ja veuré les fotos! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDc Maig 22, 2024 10:07 pm

A mi m'agradaria el dissabte, he de mirar si és possible i puc quadrar. super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDj Maig 23, 2024 7:01 am

Jo encara no ho sé..per poc que pugui vaig...primer aquest cap de setmana martotren...després ja veurem..

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1582

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDj Maig 23, 2024 7:31 am

jo podria vindre (i amb molt de gust) el dissabte 1. el diumenge 2 no puc
PD: las trobades de Kargolia son tot un referent, no nomes per poder gaudir de l'exquisit circuit, sino per els formidables amfitrions super12
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12352

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDj Maig 23, 2024 7:55 am

Nosaltres tornem el dissabte dia 1 i segur que estaré molt cansat de conduir, l'edat no perdona

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2024 8:07 pm

lluis7 escrigué:
jo podria vindre (i amb molt de gust) el dissabte 1. el diumenge 2 no puc
PD: las trobades de Kargolia son tot un referent, no nomes per poder gaudir de l'exquisit circuit, sino per els formidables amfitrions super12

Jo el 1 no puc el taxi ha de pujar a VIc per la final de Catalunya de la meva filla, diumenge al matí possiblement si que podré...però fins dimecres o dijous no ho sabré segur..

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1582

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2024 4:40 am

doncs em sap molt de greu, pero el dissabte 1 tampoc puc vindre Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2024 12:54 am

Ei, nois! Com queda la trobada de edemà? Com és que no se'n parla!?

foot101

O és que potser us heu rajat!?!?!?
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2024 2:33 am

Hauré d'esperar a una altra ocasió, ja vaig dir-li a en Xavi que no sabia segur si hi podria anar.
Si fos més a prop encara podria, però no.....
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2024 3:49 am

Trobada a Kargòlia Primavera 2024

PORTES OBERTES DISSABTE 1 I DIUMENGE 2 JUNY

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Img_2171

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2024 7:35 am

No tinc temps de venir Xavi, al final tinc un acte a la tarda i no tinc temps de pujar i baixar amb calma.
La propera no me la vull perdre

plorar1
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2024 8:04 am

Sisu escrigué:
No tinc temps de venir Xavi, al final tinc un acte a la tarda i no tinc temps de pujar i baixar amb calma.
La propera no me la vull perdre

plorar1

Res Sisu.
Hi haurà una altra ocasió de retrobar-nos.
Gràcies.

A Olot y a Sisu Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2024 4:59 pm

Olot escrigué:

Canvi de plans, amics: acabo el viatge aquest cap de setmana, després d'haver passat una agradable setmana a Altafulla. És el viatge més llarg que mai he fet (12.000 kms). Vaig anar de La Garriga a Dortmund, al tren Oliva, als FFCC BKB, al Harz, a Suïssa, d'allà vaig passar per La Garriga, a on vaig rentar la meva roba (no pas a casa, perquè no hi ha rentadora, sinó a una bugaderia), i després de fer algunes comprovacions a les obres de casa meva, vaig reprendre la ruta cap a Almeria, després a Màlaga, de a on vaig anar a La Corunya. Allà vaig topar amb l'atlàntic, per el que vaig iniciar el viatge de retorn, passant per Ponferrada, Villablino, Palanquinos, Medina de Rioseco, Palencia, Logroño, Saragossa, Mora, Altafulla...

Com és natural, donat el cas, acabaré passant per Kargolia!

Very Happy

Naturalment hi portaré el meu segell, que heu vist sempre entre les fotos de tots els circuits que he visitat: el Ferrostaal i el Sóller.

Així, dons, tot i que sembla ser que ningú vindrà, cloenda del meu llarg viatge a Kargolia.

M'hagués agradat que la cloenda del viatge fos avui mateix, però amb la pluja que caurà (aquesta pluja no m'ha deixat pràcticament mai en tot el viatge, plou plou plou plou neu neu neu plou plou plou plou plou plou plou plou plou plou plou plou a excepció dels dies que he estat a Andalusia, hombrela hombrela hombrela a on no es va atrevir a seguir-me), crec que serà millor deixar-ho per al Diumenge al matí.

Què et sembla Xavi, dons si vinc diumenge? sun2
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDs Jun 01, 2024 2:17 am

Circulacions especials a Kargòlia en la primera jornada d'aquest cap de setmana de portes obertes de primavera.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Img_2173

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Img_2172

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Img_2174

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 Img_2175

https://www.youtube.com/watch?v=uNz5LTj9q6M

Demà més !  Us hi esperem !!!

Editat per darrera vegada per KTK el Ds Jun 01, 2024 4:29 am, editat 1 cop en total

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitimeDs Jun 01, 2024 2:59 am

Olot escrigué:
Olot escrigué:

Canvi de plans, amics: acabo el viatge aquest cap de setmana, després d'haver passat una agradable setmana a Altafulla. És el viatge més llarg que mai he fet (12.000 kms). Vaig anar de La Garriga a Dortmund, al tren Oliva, als FFCC BKB, al Harz, a Suïssa, d'allà vaig passar per La Garriga, a on vaig rentar la meva roba (no pas a casa, perquè no hi ha rentadora, sinó a una bugaderia), i després de fer algunes comprovacions a les obres de casa meva, vaig reprendre la ruta cap a Almeria, després a Màlaga, de a on vaig anar a La Corunya. Allà vaig topar amb l'atlàntic, per el que vaig iniciar el viatge de retorn, passant per Ponferrada, Villablino, Palanquinos, Medina de Rioseco, Palencia, Logroño, Saragossa, Mora, Altafulla...

Com és natural, donat el cas, acabaré passant per Kargolia!

Very Happy

Naturalment hi portaré el meu segell, que heu vist sempre entre les fotos de tots els circuits que he visitat: el Ferrostaal i el Sóller.

Així, dons, tot i que sembla ser que ningú vindrà, cloenda del meu llarg viatge a Kargolia.

M'hagués agradat que la cloenda del viatge fos avui mateix, però amb la pluja que caurà (aquesta pluja no m'ha deixat pràcticament mai en tot el viatge,  plou  plou  plou  plou  neu  neu  neu  plou  plou  plou  plou  plou  plou  plou  plou  plou  plou  plou  plou  a excepció dels dies que he estat a Andalusia,  hombrela  hombrela  hombrela a on no es va atrevir a seguir-me), crec que serà millor deixar-ho per al Diumenge al matí.

Què et sembla Xavi, dons si vinc diumenge? sun2

Serà un plaer veure circular el teu preciós Ferrostaal demà a Kargòlia i tot un honor de ser el darrer circuït del teu fantàstic viatge !

Aquest matí només han caigut dues gotes i després ja més estones de sol.
Fins demà !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 21 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II
Tornar a dalt 
Pàgina 21 de 25Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Següent