El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Vic Edat : 68 Data d'inscripció : 22/07/2018 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 31, 2024 1:24 pm
Magnífica la composició i el circuit.
A KTK li agrada aquesta publicació.
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 31, 2024 11:23 pm
Totalment màgnific aquest circuit i els seus trens....
El ponts o viaductes son meravellosos!!!!!!!!!!!!!
Felicitats!!!!!
Codialment, Álvaro.
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 31, 2024 11:32 pm
En aquest cicuit Amadeu... hem de portar algún material meu, com la coposició sencera del "Limón Exprès" o altres com El Transcantábrico de FEVE que de segur rodarien molt bé i quan de fotos podriem fer quasi reals....
Enhorabona al seu constructor perque es un circuit fantàstic i meravellós!!!!
Una gran abraçada amics!!!! Álvaro.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Abr 01, 2024 9:28 am
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Abr 02, 2024 8:05 am
Olot escrigué:
Oh, Xavi, m'ha semblat que has fer una prova amb grava!?
En alguns trams que els dono com a més fiables i que en principi ja no hauría de retocar, hi vaig posant balast.
salut
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Abr 02, 2024 8:16 am
alvarop escrigué:
En aquest cicuit Amadeu... hem de portar algún material meu, com la coposició sencera del "Limón Exprès" o altres com El Transcantábrico de FEVE que de segur rodarien molt bé i quan de fotos podriem fer qua...
Alvaro, sería per a mi un gran plaer i tot un honor poder veure alguns dels teus trens circular aquí. Com ben diu l'Amadeu, que ja em coneix prou bé, només es questió de que hi poseu data. Aquesta época de l'any és la millor. Passat maig, amb la calor i els mosquits, ja no és tant agradable.
Espero que podem quedar.
Salut
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Abr 02, 2024 8:17 am
Gràcies a tots pels comentaris
Salut Xavi -KTK-
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Abr 02, 2024 8:23 pm
KTK escrigué:
Olot escrigué:
Oh, Xavi, m'ha semblat que has fer una prova amb grava!?
En alguns trams que els dono com a més fiables i que en principi ja no hauría de retocar, hi vaig posant balast.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Abr 04, 2024 7:16 am
mallet73
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dc Maig 22, 2024 4:47 am
Bon dia a tothom.
Ja fa més d'un any que no fem cap trobada a Kargòlia. M'hauria agradat de fer una al mes d'abril o primers de maig, que és la millor època de l'any, però no ha pogut ser Ara per ara no tinc el circuit ni l'indret com m'agradaria, però encara funciona i enyoro la vostra presència. Si no em surt cap imprevist i a algú li va bé de passar per aquí dissabte 1 o diumenge 2 de juny, estaria encantat
Xavi -KTK-
A Olot, MALLET73 y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dc Maig 22, 2024 8:48 am
Em penso que seré de viatge, per tant no comptis amb mi.
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dc Maig 22, 2024 10:07 pm
A mi m'agradaria el dissabte, he de mirar si és possible i puc quadrar.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Maig 23, 2024 7:01 am
Jo encara no ho sé..per poc que pugui vaig...primer aquest cap de setmana martotren...després ja veurem..
Salutacions
Mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1582
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Maig 23, 2024 7:31 am
jo podria vindre (i amb molt de gust) el dissabte 1. el diumenge 2 no puc PD: las trobades de Kargolia son tot un referent, no nomes per poder gaudir de l'exquisit circuit, sino per els formidables amfitrions
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Maig 23, 2024 7:55 am
Nosaltres tornem el dissabte dia 1 i segur que estaré molt cansat de conduir, l'edat no perdona
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Maig 26, 2024 8:07 pm
lluis7 escrigué:
jo podria vindre (i amb molt de gust) el dissabte 1. el diumenge 2 no puc PD: las trobades de Kargolia son tot un referent, no nomes per poder gaudir de l'exquisit circuit, sino per els formidables amfitrions
Jo el 1 no puc el taxi ha de pujar a VIc per la final de Catalunya de la meva filla, diumenge al matí possiblement si que podré...però fins dimecres o dijous no ho sabré segur..
Salutacions
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1582
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Maig 27, 2024 4:40 am
doncs em sap molt de greu, pero el dissabte 1 tampoc puc vindre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Maig 31, 2024 12:54 am
Ei, nois! Com queda la trobada de edemà? Com és que no se'n parla!?
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Maig 31, 2024 2:33 am
Hauré d'esperar a una altra ocasió, ja vaig dir-li a en Xavi que no sabia segur si hi podria anar. Si fos més a prop encara podria, però no.....
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Maig 31, 2024 3:49 am
Trobada a Kargòlia Primavera 2024
PORTES OBERTES DISSABTE 1 I DIUMENGE 2 JUNY
Salut
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Maig 31, 2024 7:35 am
No tinc temps de venir Xavi, al final tinc un acte a la tarda i no tinc temps de pujar i baixar amb calma. La propera no me la vull perdre
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Maig 31, 2024 8:04 am
Sisu escrigué:
No tinc temps de venir Xavi, al final tinc un acte a la tarda i no tinc temps de pujar i baixar amb calma. La propera no me la vull perdre
Res Sisu. Hi haurà una altra ocasió de retrobar-nos. Gràcies.
A Olot y a Sisu Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Maig 31, 2024 4:59 pm
Olot escrigué:
Però vosaltres feu... jo ja veuré les fotos!
Canvi de plans, amics: acabo el viatge aquest cap de setmana, després d'haver passat una agradable setmana a Altafulla. És el viatge més llarg que mai he fet (12.000 kms). Vaig anar de La Garriga a Dortmund, al tren Oliva, als FFCC BKB, al Harz, a Suïssa, d'allà vaig passar per La Garriga, a on vaig rentar la meva roba (no pas a casa, perquè no hi ha rentadora, sinó a una bugaderia), i després de fer algunes comprovacions a les obres de casa meva, vaig reprendre la ruta cap a Almeria, després a Màlaga, de a on vaig anar a La Corunya. Allà vaig topar amb l'atlàntic, per el que vaig iniciar el viatge de retorn, passant per Ponferrada, Villablino, Palanquinos, Medina de Rioseco, Palencia, Logroño, Saragossa, Mora, Altafulla...
Com és natural, donat el cas, acabaré passant per Kargolia!
Naturalment hi portaré el meu segell, que heu vist sempre entre les fotos de tots els circuits que he visitat: el Ferrostaal i el Sóller.
Així, dons, tot i que sembla ser que ningú vindrà, cloenda del meu llarg viatge a Kargolia.
M'hagués agradat que la cloenda del viatge fos avui mateix, però amb la pluja que caurà (aquesta pluja no m'ha deixat pràcticament mai en tot el viatge, a excepció dels dies que he estat a Andalusia, a on no es va atrevir a seguir-me), crec que serà millor deixar-ho per al Diumenge al matí.
Editat per darrera vegada per KTK el Ds Jun 01, 2024 4:29 am, editat 1 cop en total
A TOG li agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Jun 01, 2024 2:59 am
Olot escrigué:
Olot escrigué:
Però vosaltres feu... jo ja veuré les fotos!
Canvi de plans, amics: acabo el viatge aquest cap de setmana, després d'haver passat una agradable setmana a Altafulla. És el viatge més llarg que mai he fet (12.000 kms). Vaig anar de La Garriga a Dortmund, al tren Oliva, als FFCC BKB, al Harz, a Suïssa, d'allà vaig passar per La Garriga, a on vaig rentar la meva roba (no pas a casa, perquè no hi ha rentadora, sinó a una bugaderia), i després de fer algunes comprovacions a les obres de casa meva, vaig reprendre la ruta cap a Almeria, després a Màlaga, de a on vaig anar a La Corunya. Allà vaig topar amb l'atlàntic, per el que vaig iniciar el viatge de retorn, passant per Ponferrada, Villablino, Palanquinos, Medina de Rioseco, Palencia, Logroño, Saragossa, Mora, Altafulla...
Com és natural, donat el cas, acabaré passant per Kargolia!
Naturalment hi portaré el meu segell, que heu vist sempre entre les fotos de tots els circuits que he visitat: el Ferrostaal i el Sóller.
Així, dons, tot i que sembla ser que ningú vindrà, cloenda del meu llarg viatge a Kargolia.
M'hagués agradat que la cloenda del viatge fos avui mateix, però amb la pluja que caurà (aquesta pluja no m'ha deixat pràcticament mai en tot el viatge, a excepció dels dies que he estat a Andalusia, a on no es va atrevir a seguir-me), crec que serà millor deixar-ho per al Diumenge al matí.
Què et sembla Xavi, dons si vinc diumenge?
Serà un plaer veure circular el teu preciós Ferrostaal demà a Kargòlia i tot un honor de ser el darrer circuït del teu fantàstic viatge !
Aquest matí només han caigut dues gotes i després ja més estones de sol. Fins demà !!!
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II