El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Ago 20, 2022 7:42 pm
Olot escrigué:
Perquè no aplica el teorema Sasplugas!!!
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Ago 21, 2022 3:35 am
Olot escrigué:
Doncs hi hauré de portar la meva "Berga" que si que hi vaig aplicar el teorema Sasplugas
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Ago 25, 2022 3:32 am
ignasibaga escrigué:
Unes imatges impressionants. Veig que fas servir molt les dobles i múltiples traccions, perquè?
(Perdoneu el retard) Gràcies. Si. És un assupte de relació -Teorema Sasplugas/Rampes de Kargòlia-. La primera locomotora que duia el tren, no acompleix el Teorema Sasplugas. La que s'afegeix per fer la doble tracció si està llastrada (De fet aquesta podría haber pujat aquests vagons en tracció simple ).
Salut Xavi -KTK-
Editat per darrera vegada per KTK el Dj Ago 25, 2022 3:40 am, editat 2 cops en total
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Ago 25, 2022 3:37 am
ignasibaga escrigué:
Olot escrigué:
Doncs hi hauré de portar la meva "Berga" que si que hi vaig aplicar el teorema Sasplugas
Que vingui!! que vingui aquesta Berga!! ... I tot el que volguis portar! Fa molt de temps que no veig còrrer per aquí material del teu !!
Salut Xavi -KTK-
A Olot li agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Ago 25, 2022 4:06 am
Un servei especial d'estiu del 'Peti Tren del Pou' amb vagons commemoratius del TRENS.CAT
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Oct 14, 2022 2:47 am
Gràcies per la invitació però amb el meu Thalys, serà complicat.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Oct 14, 2022 6:45 am
Tonton escrigué:
Gràcies per la invitació però amb el meu Thalys, serà complicat.
Deu ser per l'ample de via o per la tensió de la catenària? El Thalys de veritat no arribaria a Sant Roc però quedaria molt aprop
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Oct 14, 2022 7:42 am
És igual, Thierry, no patiexis pas perquè de trobades en fem de tant en tant. Llavors si vols podràs venir. No vens mai a Barcelona, per feina, vacances o qualsevol altre motiu?
Si algun cop vens, jo et proposaré una ruta ferroviaria de coses a visitar.