El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Editat per darrera vegada per RailwayManiac el Ds Ago 12, 2023 3:49 am, editat 2 cops en total
A TramBlau, TOG, KTK y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Ago 12, 2023 3:34 am
Gràcies pels comentaris amics!
i per aquests entranyables videos Christophe !
Salut
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Ago 12, 2023 3:52 am
Amb molt de gust, KTK! Però no entenc perquè el tercer vídeo no funciona, perquè és perfectament visible a YouTube...
A Tonton li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Ago 12, 2023 6:47 pm
RailwayManiac escrigué:
Amb molt de gust, KTK! Però no entenc perquè el tercer vídeo no funciona, perquè és perfectament visible a YouTube...
Solucionat, Christophe!
(són coses que de vegades passen)
Els tres vídeos també m'han fet recordar coses molt agradables de temps... "millors?"
Vaig tenir la sort, l'honor i el plaer de visitar aquest circuit, a Sant Julien Labrouse, just quan en Pierre Malfay acabava de comprar el terreny a Soyons, i em va explicar el seu projecte. Llavors les vies, que eren d'un realisme insuperable, i estaven envellides per la natura, em varen semblar immillorables. I així va ser!
Ah! ... i amb locomotores fetes de cartró!!
Per cert, que jove es veia en Pierre, oi?
Una imatge extreta del tercer vídeo que testifica la meva visita, en la que hi veureu algun material força conegut... (nostàlgia sobre nostàlgia!)
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Ago 17, 2023 6:52 am
Al gunes imatges de les circulacions de viatgers d'aquest estiu a Kargòlia.
Bon agost !!! Xavi -KTK-
A TramBlau, TOG, Mitjans y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Ago 17, 2023 6:21 pm
Home!!
Moltes gràcies per les imatges de circulacions d'estiu!!
Sembla que deus tenir un dels molt pocs circuits operatius, perquè ningú ha posat fotos de trens circulant durant aquest més d'agost!!
Deu ser perquè tothom és de vacances...
Per tant aquestes fotos tenen doble mèrit.
(Per si algú ho pensa preguntar, ja m'anticipo. El doble mèrit: primer d'estar tan ben fetes com en Xavi ens té acostumats des de sempre, segon ser l'únic)
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Ago 17, 2023 9:12 pm
Olot escrigué:
Home!!
Moltes gràcies per les imatges de circulacions d'estiu!!
Sembla que deus tenir un dels molt pocs circuits operatius, perquè ningú ha posat fotos de trens circulant durant aquest més d'agost!!
Deu ser perquè tothom és de vacances...
Per tant aquestes fotos tenen doble mèrit.
(Per si algú ho pensa preguntar, ja m'anticipo. El doble mèrit: primer d'estar tan ben fetes com en Xavi ens té acostumats des de sempre, segon ser l'únic)
Gràcies Amadeu. Dons si, no estic de vacances. Per sort ja mig recuperat del peu, ja puc estar "a peu de via" ...i inclús fent algunes petites feines.
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Ago 18, 2023 3:30 am
Veig que fas servir molt la doble tracció amb aquestes màquines i vagons, és per les fortes pendents? o perquè les màquines tenen poc llast?, es podria aplicar el teorema Sesplugues?
Magnífiques fotos
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Ago 18, 2023 5:24 am
Si Ignasi. Hi ha fort pendent. Quan poso més de tres vagons d'aquests de bògies, ja faig doble tracció. El cas és que una d'aquestes locomotores la tinc llastrada (Tot i que, no crec que arribi pas a acomplir el Teorema Sasplugas), però l'altra encara esta penent de fer-ho.
La llastrada pot fer pujar 4 cotxes, però la no llastrada amb 4 ja patina massa.
salut Xavi -KTK-
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Ago 18, 2023 8:56 am
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dv Ago 18, 2023 10:11 am
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Ago 19, 2023 6:36 am
Si que pesen. Com ja vas comentar una vegada; quan arrosegues una composició, en sentit ascendent, estirant de l'enganxall amb els dits, te n'adones l'esforç que fan les màquines.
Salut Xavi -KTK-
A Olot li agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Ago 19, 2023 6:49 am
Mes fotos d'aquest estiu.
Salut Xavi -KTK-
A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG, Mitjans, mikado y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Ago 21, 2023 6:28 pm