El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 12:33 am
Ep! que en faltaven més.
A Olot, TramBlau, josepmaria, TOG y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 3:06 am
Acabo d'arribar a BCN, m'agrada el que veig de la trobada, però de moment prefereixo no estar en llocs tancats fins a la proxima revisió, que enveja
Pere
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 3:16 am
Com ahir no vaig poder passar, no podia faltar avui. Després de tant de temps sense cap trovada, he gaudit molt de la companyia. Vaig arribar amb les mans buides i al final he tornat amb alguna cosa...
A Olot, TramBlau y a josepmaria Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 5:23 am
betulo237 escrigué:
... De totes maneres, tot i que els trens són l'objectiu visual, el que potser em va agradar més va ser poder posar-nos cares, conèixer i parlar amb l'un o l'altre, no te preu. Poder portar una conversa de cara a cara i no a traves del les lletres que surten en una pantalla, és sensacional...
Jo també estic content de que vinguessis, i estic plenament d'acord amb el que dius.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 5:29 am
Per cert, no comprenc que m'ha passat amb les fotos... però no n'e fet ni una.
Podria ser "efecte COVID", que després de tant de temps sense inter-actuar amb ningú, al parlar sempre amb l'un o l'altre se m'oblidés?
El cas és que en tornant cap a casa m'estirava els cabells perquè llavors, al cotxe i a la carretera, me'n he adonat que no he fet ni una foto, tret de les que ja vaig posar ahir.
Ni tan sols he fotografiat la meva composició basca!
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: provisional Dg Set 19, 2021 6:46 am
Bona nit Daniel, Va estar un gran plaer poder-te saludar i coneixe't. Ja heu arribat a casa? Enhorabona. Salut i feina, Albert
Bonne nuit Daniel, Ce fut un grand plaisir de pouvoir vous accueillir et faire votre connaissance. Êtes-vous déjà arrivé à la maison? Toutes nos félicitations. Santé et travail, Albert
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 7:06 am
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 7:16 am
Aquest cop no ha estat possible venir, fotos, fotos
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 8:29 am
Heu fet vídeos?
Pere
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 8:37 am
Olot escrigué:
Per cert, no comprenc que m'ha passat amb les fotos... però no n'e fet ni una.
Podria ser "efecte COVID", que després de tant de temps sense inter-actuar amb ningú, al parlar sempre amb l'un o l'altre se m'oblidés?
El cas és que en tornant cap a casa m'estirava els cabells perquè llavors, al cotxe i a la carretera, me'n he adonat que no he fet ni una foto, tret de les que ja vaig posar ahir.
Ni tan sols he fotografiat la meva composició basca!
Algunes fotos de la composició basca que va fer la meva dona amb molt de carinyo
Tot i que nomès per uns minunts, ha estat un plaer poder veuren's i xerrar, despres de tant de temps i poder gaudir d'aquests preciosos trens.
Espero que en breu, sigui possible que ens retrobem més amics i més sovint.
Salut Xavi KTK
A Olot, TramBlau, MALLET73, josepmaria, TOG, alejandro sasplugas y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 8:58 am
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 10:08 am
quin plaer tornar a veure a tots els amics, no lamentem aquest viatge "llampec". va ser una exposició de qualitat molt petita amb una presentació "mini MOMI" però novetats notables. Enhorabona a tots !!!
A MALLET73 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 19, 2021 10:30 pm
TramBlau escrigué:
Heu fet vídeos?
Pere
crec que algún he fet... Algú m'ha dit!" no pares!!"
220 fotos i videos
Cert una trobada molt internacional, Alacant, Madrid, Toledo, Saragossa, França.....!!
tant petit MOMI, no ha estat tot i se 3 els expositors..hi havien mòduls tècnics de l'Amadeu,d'en Sisu(agull amb pas a nivell), Lluis7(ponts), Mikado(corbes i aturadors) i els meus bucles...
Agraeixo a tots els memebres del circuit modular que van venir a exposar i als que van venir a veurens per el seu ajut i suport... ha estat un paler poder coneixer en persones aquells no que coneixia en persona, poder xerrar i compartir una estona d'afició.
Com no aquells fidels que venen a veurens i porten els seus trens o en compren un i el verifiquen en el moduls...
Ara amb calma prepararé un video de la trobada per el nostre canal de youtube.
salutacions
mallet73
A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dl Set 20, 2021 12:12 am
Felicitats als que ho heu fet possible i també als que heu fet reportatge, que ens permet, als que no hi hem pogut anar, de veure-ho Moltes gràcies
A Olot li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dl Set 20, 2021 12:18 am
És molt interessant que es posin moltes fotos, no només per això que dius tu, Josep Maria, sinó perquè cadascú té una perspectiva diferent de les mateixes coses, i de la mateixa fira, i les fotos ens permeten veure totes aquestes perspectives tan variades.
És el mateix que quan algú ve a casa, per exemple, i fa fotos del meu tren. Jo sé quines bones perspectives hi ha al meu circuit, però normalment no les dic per a no contaminar la iniciativa del fotògraf visitant. En acabat sempre acabo sorprenent-me amb les seves noves perspectives, en que jo no havia atinat.
Una vegada més, gràcies a tots els que poseu fotos!!
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dl Set 20, 2021 3:40 am
+1
mallet73
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dl Set 20, 2021 6:42 am
Aquesta trobada tot i que podriem dir que es el MOMI més petit que em muntat fins ara?¿ 10m...es petit??
Hi han hagut novetats que mai s'havien exposat aquí o en lloc...
el modul d'en sisu amb un tractoret esperant per fer maniobres.
el tractoret amb més detall
l'ermita amb aquesta parella de acabats de casar...
el nou restaurant de menjar ràpid del bucle del autocinema....amb un vagó fudre de "ratafria" passant..
detalls dels moduls d'en Mikado
el semafor..!!
un fet anecdotig... en l'entrada del poble hi havia una gran pancarta...reconeixeu la foto?? es el modul d'en Daniel..l'estació de NOSEON, que mai ha estat exposada en aquesta trobada..
salutacions
mallet73
A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dl Set 20, 2021 6:49 am
potser per les ganes que teniem tots plegats de retrovar-nos, crec que aquesta fira ha estat un nou exit dels MOMI he gaudit com sempre (i com mai ) del muntatge, les visites, las circulacions, las compres i sobre tot, de la companyia de tots vosaltres, nous i "vells" ademes, estic convençut que Santa Eulalia s'està consolidant com a cita imprescindible en el nostre calendari, gràcies al esforç dels organitzadors i als nostres ànims en participar encara que sigui amb "poqueta" cosa ... pero de molta qualitat decorativa i tecnica. gracies a tots per fer-ho possible !! propera parada??? ....
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dt Set 21, 2021 2:37 am
La propera parada no sé pas quina és... lo important és que aquesta no era pas final de recorregut.
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dt Set 21, 2021 3:48 am
lluis7 escrigué:
propera parada??? ....
Hola nois! dons per novembre tocaria fer Bagà..però amb aixó del covid!??, es una sala tancada, ja que fa fred, no podriem ventilar...llavors després de comentar-ho, hem decidit saltar aquest any..per tranquilitat de tots..
Així que per ara a la vista es Molins de rei Febrer del 2022.
Us aniré informant...
salutacions
mallet73
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dc Set 22, 2021 3:07 am
quelques images ....
et félicitations à tous !!!
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dc Set 22, 2021 9:43 am
Ben veritat es que em fet poquetes fotos, potser perque prou feina teniem en recordar com es montaven els moduls !! afegeixo algunes més ...
a veure com anava aixo?? jummmm
ah siii, era aixi !!!
aquest bucle em te enamorat. es una pasada
com els ponts rovellats ... que algun nanu visitant va batejar com els ponts del diable
el Tren de Soller va ser una de les grans estrelles d'aquesta trobada. La gent flipaba
i et aqui l'altre gran estrella. sense paraules
mes modest ha estat el meu primer intent d'envellir aquesta Schoema ... que no em te pas descontent del tot
i com no, algo ha "caigut" ... la meva primera Stainz !!! Amadeuuuuu ja em pots taxar de la llista
i eso es todo, amigos, fins la properaaaa ...
A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dg Set 26, 2021 10:35 pm
Hola Amics!
us penjo el circuit definitiu que varem muntar, varen fer una modificació d'ultima hora per poder tenir prou passadis per passar la gent que ens visitava.
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, gobling y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: III trobada escales grans Santa Eulalia de Ronçana 18-19 setembre 2021 Dl Set 27, 2021 12:08 am