El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Talgo Dg Abr 18, 2021 11:03 pm
Bon dia amics aquest cap de setmana m'he fet resó d'una noticia sobre el nou Talgo Avril 106, tot i que com el talgo antic és el que més m'agrada..aquest per modern que sigui no deixa de ser un tren..
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Talgo Dl Maig 03, 2021 12:44 am
Un altre Talgo seria el talgo Rus, el Talgo 250..que conecta Alemanya amb Rusia. l'anomenent "strizh"..que en agluna web de trens d'espanya li diuen vencejo...a mi el traductor em diu que vol dir "ràpid".
Ahir em varen un viar per watsap i per mail un video molt curiós d'aquest Talgo, per ara no le trobat a Youtube, així que el penjaré al canal de youtube per que ho podeu veure tots.
Salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Talgo Dl Maig 03, 2021 2:26 am
Que no presumeixin tant de rapidesa, que aquest tren no passa dels 200. Almenys això és la velocitat que té marcada segons es veu a la foto de portada del vídeo de canvi de ample de via. Això és una velocitat que no està pas malament, però no es pot considerar pas que sigui un tren d’alta velocitat.
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Talgo Dl Maig 03, 2021 2:43 am
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Talgo Dl Maig 03, 2021 3:41 am
Un Bon amic, m'ha enviat per watsap el motiu de per que una locomotora a vapor..