NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc | |
| | Autor | Missatge |
---|
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Dv Jun 19, 2020 4:38 am | |
| Vers 1987 vaig treure la garita a un LGB 4063 i a la plataforma del guardafrens vaig posar-hi una barana: i a l'altre extrem del vagó vaig posar-hi estreps i agafadors: Vaig aprofitar la garita per a un 4030 al que vaig remodelar tota la plataforma, i uns detalls del sostre. Em va quedar així: Fa 33 anys no posàvem leds; el vagó té presa de corrent en ambdós eixos. En 2017 LGB va treure un vagó -el 42636- que va romandre en catàleg fins 2018, gairebé igual al que vaig fer el 1987: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Francesc | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Dv Jun 19, 2020 6:58 am | |
| molt bona feina!! esteu que us sortiu tots plegats!! treballeu molt..així m'agrada!!!! seguiu!!! salutacions mallet73 | |
| | | mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
| Assumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Dg Jun 21, 2020 6:47 pm | |
| Bones mans, i bona idea. Quan s'acavi el confinament vull veure tot aquest material corre per la MOMI | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Dl Jun 22, 2020 12:21 am | |
| Necessitarem molts metres de via, més dels que pot oferir el MOMI. S'hauran de fer torns; assignar espais de temps als que ho sol·licitin.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Francesc | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Dl Jun 22, 2020 12:34 am | |
| I a demés, posar doble enganxall a tots els vagons que no el tinguin. | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Dt Jun 23, 2020 4:16 am | |
| Tot el meu material rodant -des de fa més de 30 anys- té rodes de llanta metàl·lica i doble enganxall, amb l'excepció dels elements extrems d'una composició: locomotora i darrer vagó. No vull que cap composició meva quedi fermament enganxada a material rodant no previst. Les composicions que faig circular son tancades. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc | |
| |
| | | | Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc | |
|