TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitimeDv Jun 19, 2020 4:38 am

Vers 1987 vaig treure la garita a un LGB 4063 i a la plataforma del guardafrens vaig posar-hi una barana:

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Fcb-t_33

i a l'altre extrem del vagó vaig posar-hi estreps i agafadors:

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Fcb-t_34

Vaig aprofitar la garita per a un 4030 al que vaig remodelar tota la plataforma, i uns detalls del sostre. Em va quedar així:

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Fcb-t_35

Fa 33 anys no posàvem leds; el vagó té presa de corrent en ambdós eixos.

En 2017 LGB va treure un vagó -el 42636- que va romandre en catàleg fins 2018, gairebé igual al que vaig fer el 1987:

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Lgb_4210




______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Francesc


Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitimeDv Jun 19, 2020 6:58 am

aplaud aplaud aplaud aplaud molt bona feina!! esteu que us sortiu tots plegats!! treballeu molt..així m'agrada!!!!

seguiu!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
mikado
Trenjardinaire
mikado


Ubicació : Barcelona
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/12/2016
Nombre de missatges : 452

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitimeDg Jun 21, 2020 6:47 pm

super12
Bones mans, i bona idea.
Quan s'acavi el confinament vull veure tot aquest material corre per la MOMI
aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitimeDl Jun 22, 2020 12:21 am

Necessitarem molts metres de via, més dels que pot oferir el MOMI. S'hauran de fer torns; assignar espais de temps als que ho sol·licitin.



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitimeDl Jun 22, 2020 12:34 am

I a demés, posar doble enganxall a tots els vagons que no el tinguin.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitimeDt Jun 23, 2020 4:16 am

Tot el meu material rodant -des de fa més de 30 anys- té rodes de llanta metàl·lica i doble enganxall, amb l'excepció dels elements extrems d'una composició: locomotora i darrer vagó. No vull que cap composició meva quedi fermament enganxada a material rodant no previst. Les composicions que faig circular son tancades.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc   Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Una garita guardafrens que canvia de vagó; un free lance de tallers Francesc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
»  Vagó plataforma a bogis; un free lance de tallers Francesc
» Vagó de vores mitge a bogis; un free lance de tallers Francesc
» Vagó de vores baixes a bogis; un free lance de tallers Francesc
» Vagó plataforma a bogis, escurçat; un altre free lance de tallers Francesc
» Vagó torre "Turmwagen"; un free lance d'aspecte suis de Tallers Francesc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: