El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Tren Hospital. "Creu Roja" Dl Jun 15, 2020 9:05 am
Fa uns dies vaig passar per davant d'un basar xinès, amb el cafè en got de cartó ,com no ens deixaven estar dins dels locals... Resulta que vaig veure una caixa vermella amb una creu Blanca de xapa. I se'm va ocórrer la idea de fer una composició d'un tren hospital, això si amb la Creu Roja no Blanca com en el xinès.
Tinc intenció d'usar dos vagons, un furgó toytrain com el de Trenscat i un altre cotxe de viatgers blau que vaig pintar fa temps.
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: Tren Hospital. "Creu Roja" Dl Jun 15, 2020 9:26 am
La intenció era posar una creu vermella en el sostre del vagó, però en el vagó blau hi ha unes línies transversals i al final he decidit posar dues creus més petites.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Tren Hospital. "Creu Roja" Dl Jun 15, 2020 10:14 am
mallet73
Assumpte: Re: Tren Hospital. "Creu Roja" Dl Jun 15, 2020 10:31 am
El primer pas va ser pintar un quadrat ben centrat per a tenir la base de blanc. Molt important mesurar bé perquè els dos quadrats quedin ben centrats.
Amb cinta de carrosser, és molt important estrènyer la cinta perquè la pintura no es coli per sota, la resta del sostre l'he tapat amb plàstic.
Assumpte: Re: Tren Hospital. "Creu Roja" Dl Jun 15, 2020 10:49 am
Segon pas: Una vegada sec traiem tota la cinta, ja tenim la base Blanca. Amb paper quadriculat vaig fer una plantilla, així és més fàcil encintar de nou.
I una altra vegada ben tapat tot toca pintar de vermell. Heus aquí tot pintat de vermell.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Tren Hospital. "Creu Roja" Dl Jun 15, 2020 6:38 pm
Genial que cada cop mes gen fa coses...
Gràcies per compartir-ho aquí.
Per cert bon molt ingeniosa la idea de fer servir paper quadriculat per fer les Creus.