El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Estarira bé que deixessis algun bloc motor a la xarxa perque els altres en puguin comprar...
Si odakim...ja fa molt de temps que no compro, estan molt buscats... de fet aquest confinament he seguit un concell d'un amic que em va recomanar seguir fent trens tot i que no tingui motoritzacions per a tots...
salutacions
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Tot i estar aturat força temps per falta de temps i materies primeres...
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dc Ago 10, 2022 8:05 am
Afegint detalls
folrar el sostre
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dc Ago 10, 2022 11:53 pm
M'agrada molt aquest enginy !!!
Salut i endavant Carles
Xavi
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dj Ago 11, 2022 5:54 am
celebro que t'agradi per alguns pots ser lleig.. per mi es diferent a la resta...a més que deixa molt a la imaginació lliure...
avui he treballat en la neteja i posta apunt de la motorització...
engranatge trencat
forat eix del bloc deformat
Com podeu veure te danys importants.. el mal funcionament del motor, ha fet mal bé el engranatge i aquest la caixa del bloc motor...
salutacions
mallet73
A KTK li agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dl Ago 15, 2022 2:25 am
Dons em recorda molt a aquest que tinc (Escala HOe) El vaig trobar tanc cuco, que m'el vaig quedar (a la botiga Mabart, quan era al Guinardó). Només cambia principalment que el recplzament de la part no motriu és amb bogie en contes d'un sol eix.
Salut Xavi -KTK-
A Olot, TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dt Des 13, 2022 9:03 am
Gràcies a un amic he aconseguit una motorització de stainz per aquest automotor..
Salutacions
Mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dt Des 13, 2022 10:28 am
Amb un pes de 2,2 kilos.. crec que compleix el teorema de sasplugas..
Salutacions
Mallet73
A Olot, TramBlau, lluis7 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dv Gen 06, 2023 7:02 am
Amb les recents proves fetes a kargolia alguns ajustets!!
Els carbonets tot i ser útils frenen les rodes posteriors.. així que les subtitueixo per unes altres que tenen contacte però sense carbonets fregadors...
El teorema de sasplugas ha funcionat molt bé per les pendents a kargolia. Tan en solitari com arrossegant 2 vagons de 4 eixos.
Salutacions
Mallet73
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dg Gen 08, 2023 12:13 am
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dg Gen 08, 2023 7:30 am
Merci!!
Ara caldrà pintar..però això serà més endavant...
Mallet73
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dg Gen 08, 2023 8:35 am
Feia temps que pensava fer el mateix !... Hauré de passar a l'acció! Però ja tinc moltes coses passant...
M'interessaria les imatges del pivot.
Amicalment,
RailwayManiac
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dl Gen 09, 2023 8:07 am
MALLET73 escrigué:
plantejament..
continuarà..
mallet73
Hola railwaymaniac he mirat si tinc alguna imatge de més en detall de com he fet el gir..però en aquesta és on es veu més clar..un senzill cargol amb una femella bloquejant.. no està centrat al bloc motor..es pot veure que està mogut cap un extrem...
Pot ser en aquesta que et poso es veu més clar.. No hi ha cap tipus de coixinet ni res..es pla amb pla
Espero ser d ajuda..
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: autorail vapeur escala G/IIm Dl Gen 09, 2023 8:38 am