El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Restauració d'una Ge 2/4 de Bemo - H0m Dc Des 18, 2019 12:32 am
Fa uns dies vaig trobar a Ebay un set d'inici de Bemo, només material rodant, que estava molt barat (Molt), perquè deia que la màquina no funcionava. També vaig veure que la carrosseria estava una mica marcada del temps dins la capsa de pòrex, però pel que costava, m'hi vaig llençar.
Després de guanyar la subhasta, ahir va arribar a casa
Tal com deia la descripció, la màquina no funcionava. Li vaig treure el decoder i en analògic funcionava perfectament, així que vaig posar-n'hi un de nou i ja va com una seda.
En quant a la pintura, tenia diverses marques, així que ja posats, vaig decidir restaurar-la
Avui, una estona en remull, dins una bossa hermètica amb una mica d'alcohol. Una bona raspallada i un repàs amb un drap mullat amb alcohol.
Imprimació
I pintura i vernís, que el marró adequat és mat.
Ara estic traient la pintura de les baranes, que estava molt deteriorada, per a pintar-les de groc una altra vegada.