TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren del meu poble (bueno de ma mare) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren del meu poble (bueno de ma mare)

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDc Set 18, 2019 9:08 am



Hola a tothom, aquestnou projecte em fa molta il.lusió per diferents motius, però abans dir-vos quina és la meva història personal amb aquest

ferrocarrils perque m'entengueu millor.


El poble de ma mare és a la costa i tota la vida he vist una estació de tren abandonada ( que estrany Crying or Very sad Crying or Very sad ) quan preguntava, em deien

que aquell tren venia de la capital de provincia, però poca cosa més, i finalitzava la linea a pocs Kilometres, al poble següent poble.


Un cop vaig trobar un vell del poble que em va dir, que el final de la linea estava més lluny, a dalt d'una montanya, Sant Cugat li diuen que el tren

puja a Montserrat. El vaig pendre per ximplet. Segurament degut a que la resta de la linea que jo coneixia anava tota la estona a ran de platja.

Sempre he buscat informació sobre el tema però aquest estiu VISCA¡¡ ho vaig trobar per internet gracies a un cosi meu que em va dir el nom

col.loquial, mote que tenia el tren.
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDc Set 18, 2019 9:32 am

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Screen11


Aquí teniu la foto de la estació del meu poble, a qui encerti quina linea és, li explico el nou projecte riuuu riuuu




No és la foto misteriosa, però així us faig particeps de la meva diversió buscan el que i com
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDc Set 18, 2019 9:39 am





El tren del meu poble (bueno de ma mare) Screen13


Va un altre foto per fer via, que se que us agraden les fotos i els trens Wink Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDc Set 18, 2019 10:36 am

Són els FFCC Suburbanos de Màlaga.

Boniques fotos
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDj Set 19, 2019 12:45 am

riuuu riuuu riuuu

No esperava menys de tu

Dons pels que no el coneixeu us passo informació

Us posso aquest per començar que és el que més s'ha sembla a la meva experiencia vital.

http://trenesytiempos.blogspot.com/2017/04/cronicas-de-la-via-estrecha-xx-subiendo.html


No ho he dit però el poble de ma mare és Torre del mar, aquí podreu veure més fotos i una mica més d'història

https://eltrendelaaxarquia.blogspot.com/


Espero que us agradi

Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDj Set 19, 2019 1:34 am

Bona tarda


Una de las sorpresas agradables per mí, és que aquesta linea , es de via estreta com la

nostra escala, i el material rodant, inclos locomotoras els fàbrica  lgb, suposo que això em facilitarà molt

la feina a l'hora de reproduir-lo.

Acepto concells i ajuda de tota mena Wink Wink Wink
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDj Set 19, 2019 6:03 am

M'agradat molt la historia... un bon descobriment ben segur... gràcies per compartirlo...
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitimeDj Set 19, 2019 9:45 am

Molt interessant, gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El tren del meu poble (bueno de ma mare) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren del meu poble (bueno de ma mare)   El tren del meu poble (bueno de ma mare) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren del meu poble (bueno de ma mare)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Baides, Guadalajara (el poble del ferrocarril)
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» El tren d`en Pep
» El tren d`en Pep

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: