El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dc Gen 01, 2020 6:19 am
Això son paraules majors, comença a estar colapsat
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dc Gen 01, 2020 8:42 am
Veig que el tió ha fet la feina.
Un gran circuit pero... la familia tolera fer àpats a la terrassa amb vies entorn la taula? No hi ha incidències ni gent tropessant amb les vies i maleint el propietari?
X+ Jardinaire
Ubicació : Pontos Edat : 46 Data d'inscripció : 25/04/2019 Nombre de missatges : 78
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dj Gen 02, 2020 3:37 am
el tema del apats a la taula ho gestionem bastant bé. De fet primera era el jardi i la tarima i la taula que no pas el tren.
Així que estic esperant a un canvi de casa perque estigui integrat el tren amb el jardi, jajaja
Tió, Nadal, etc...
X+ Jardinaire
Ubicació : Pontos Edat : 46 Data d'inscripció : 25/04/2019 Nombre de missatges : 78
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dc Mar 25, 2020 11:48 pm
A KTK li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dc Mar 25, 2020 11:58 pm
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dt Ago 11, 2020 5:03 am
Mitjans escrigué:
Els de les dues últimes fotos. Quina bona compra!
Resulta que han estat regals, jejeje, a la meva estimada dona li esta agafant el gust al material Suiss, jejeje! una bona sorpresa!
merci
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dj Ago 13, 2020 10:06 pm
Quin goig !!! M'encanta el túnel per dins!!!Sembla una mina del "oeste"!!!Molt guapo!!!
X+ Jardinaire
Assumpte: Re: El tren de la Tarima de Pontos [X+] Dj Ago 27, 2020 11:50 pm
Respecta aquests ultims Vagons, que son nous, els veig molt lleugers, i de seguida descarrilen, la veritat que la Tarima no es perfecta, jajaja, la vaig fer jo!!! pero amb la resta de vagons no tinc mai cap problema, no se si algu si ha trobat. a nivell de detall estan molt bé, pero... no son iguals a la resta que tinc de 2ª ma, no és el mateix.