El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Cap a on va el MOMI? Dv Jul 07, 2023 7:22 am
TramBlau escrigué:
amb l'analògic (el Pere..diria jo..!! hi ha moltes incidències, i això sense comptar les incidències als desviaments
Pere
No se si serà per la incidència que varem tenir amb el control d'en Mikado que varem tenir que retornar al passat no tan llunyà del MOMI.....Jo aquesta ultima trobada de Montcatren m'he fet un fart de fer canvis de trens....
Ja ho veureu en el video que estic fent de la trobada on tinc gravat un tros del funcionament de l'estació.
Algunes imatges del trafec de composicions de trens....
Salutacions
Mallet73
A TramBlau, alejandro sasplugas, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.