El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Furgons grocs del Cremallera de Núria - H0m Dt Abr 02, 2019 11:41 am
Fa un temps vaig comentar que tenia una sèrie de material del que havia fet a escala gran, que havia escalat a H0m. Un amic ha anat comprant les impressions i aquest cop ha tocat el furgó groc, de fet, els dos que hi ha.
Aquestes fotos, ja les havia ensenyat, tal com ve del servei d'impressió
I avui, m'ha fet molta enveja, en veure'ls acabats, ja amb les calques posades i tot
La veritat, m'agrada molt com queden, i em moro de ganes de tenir-los jo... algun dia me'ls demanaré...
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Furgons grocs del Cremallera de Núria - H0m Dv Des 16, 2022 3:15 am
Deu ser un efecte de les fotos, però són H0m estricte.
Les meves vies són bemo, amb través de fusta sense balast, segur que fa un efecte millor que les de les primeres fotos, amb travessa de formigó i balast.