El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2019 - 10 Aniversari Dj Des 05, 2019 11:04 pm
Ni jo tampoc tinc el vagò...
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2019 - 10 Aniversari Dv Des 06, 2019 12:30 am
Jo encara no el tinc ,tampoc .
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2019 - 10 Aniversari Dg Feb 28, 2021 7:51 am
Hola a tots. Bona nit: El vagó del 2019, em sembla recordar, que es va decidir quin seria, pero aixi va quedar. Jo en vaig localitzar, per la xarxa, tres, dels quatre que em varen solicitar, si els podia localitzar Son per en Josep Maria, en Joan Mitjans, i el meu. Per l'Amadeu, fins a la data, no n'he vist cap mes, i no li he pogut aconseguir.
Potser seria la questió intentar reactivar aquest, malgrat que no es un vagó que es vegi molt per internet.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: 2019 Dg Feb 28, 2021 8:13 am
Víctorf escrigué:
... Jo en vaig localitzar, per la xarxa, tres, dels quatre que em varen solicitar, si els podia localitzar Son per en Josep Maria, en Joan Mitjans, i el meu. Per l'Amadeu, fins a la data, no n'he vist cap mes, i no li he pogut aconseguir. ...