TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Línia abandonada a Illinois,  Estats Units WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Línia abandonada a Illinois, Estats Units

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitimeDj Maig 10, 2018 8:34 pm

Avui, en un grup de facebook han publicat una sèrie de fotos d'una línia abandonada fa temps. L'autor diu que és prop d'un poble que es diu Grayville. He estat remenant a google maps i m'ha semblat intuir un pont que potser és el que retrata.

Coordenades 38.231290,-87.984679

M'ha semblat espectacular, i més encara imaginant el so de les màquines de vapor passant per aquestes estructures, que després de tants anys encara resten dempeus...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitimeDj Maig 10, 2018 8:43 pm

En un país tant gran, imagina't la quantitat de línies com aquesta hi deu haver.....A més és preciós, tant el paisatge com les construccions.
Lo que sempre em pregunto és com en aquest cas, per què el pont de ferro és de dos tipus, un amb estructura i l'altre que sembla com una caixa. Algú ho sap?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitimeDj Maig 10, 2018 8:45 pm

Deu ser qüestió de llum entre pilars. Quanta més distància entre pilars, més esvelta ha de ser l'estructura, reforçada amb els arcs. Quan és una distància curta, amb un calaix de bigues en deu haver prou.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitimeDj Maig 10, 2018 8:47 pm

D'acord, però podrien repartir tota la distància i fer-ho tot amb el mateix sistema, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitimeDj Maig 10, 2018 8:52 pm

depèn de l'orografia del terreny, no sempre es pot fer igual. Les parts centrals del riu deuen ser més complicades per fer pilars, més fondària, més força de l'aigua...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitimeDg Maig 13, 2018 6:31 am

Un pont en "caixa" era més rígid i tenia mensy punts crítics en una estructura rebonada. Però és més dèbil als embats laterals del vent que són més grans al centre del riu ja que llisca millor sobre l'àigua.. I generalment els trams del centre del riu són més llargs perque costa més fer les pilones de recolzament perque és el riu més fons, i es procuraven minimitzar ( de fet ara per poc que es pugui, s'intneten ponts que només apoin als extrems dels rius o amb dos peus a 1/4 de l'extrem).


Per cert, molt guapes les fotos. A veure si el formigó de l'AVE aguanta com aquestes estructures de fusta. De momento a Burgos no...

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Línia abandonada a Illinois,  Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Línia abandonada a Illinois, Estats Units   Línia abandonada a Illinois,  Estats Units I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Línia abandonada a Illinois, Estats Units
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vacances als Estats Units
» FGC Línia del Vallès
» Norma MOMI (en línia i en PDF)
» Hokusei Line, Japó, via 762 mm, línia de 20,4 km, velocitat màx. 45 km/h.
» Línia Manresa a Guardiola. Tram entre la presa de la Baells i Sant Salvador de Vedella.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Arreu del món-
Canviar a: