TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Vacances als Estats Units WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Vacances als Estats Units

Ir abajo 
+5
KTK
josepmaria
TramBlau
MALLET73
Mitjans
9 participantes
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDc Des 27, 2017 5:11 pm

Aquestes festes les passo a San José, Califòrnia, i tot i que no són vacances "de trens", alguna coseta he pogut anar veient.

Us vaig ensenyar un pont del tren de Santa Cruz, a la costa pacífica

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Em van comentar que actualment està en desús, tot i que he trobat uns fulletons turístics, com si encara hi hagués servei. Per l'estat de les vies, diria que fa temps que no hi passa cap tren.  En tot cas, vindria a ser aquest.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A la ciutat de San José hi ha una mena de rodalies, que està servit per uns automotors força lletjos, amb la morfologia que utilitza Stadler, mòdul central i dues cabines amb bogis. La foto no l'he pogut fer millor...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Avui, visita a San Francisco.

No podia faltar el cable car
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I a la zona del port, al famós "Pier 39", hi arriba una línia de tramvia. N'he vist de tots colors, i he pogut fer una foto.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

En el trajecte, he vist una estació amb les típiques locomotores enormes, les de color groc, però anava conduint i no he pogut pas fer cap foto...

A veure si els dies que queden tinc sort i puc tenir la càmera a punt en el monent indicat.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Des 28, 2017 1:08 am

Els USA!! són molt grans aquesta gent...les màquines diesel amb trens interminables, el country, les HD...el seu patriotisme!!!

Bones vacances a gaudir a tope!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Des 28, 2017 5:55 am

El meu agrada veure com es conserven els tramvies antics super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Des 28, 2017 11:19 am

Crarai!
Moltes gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Des 28, 2017 12:36 pm

Avui he pogut caçar un "rodalies". Aquí sí que es veu bé.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Des 28, 2017 8:28 pm

Passant per l'autopista, he vist el dipòsit, però no n'he pogut fer fotos, perquè anava conduint.

Al Google n'he trobat unes imatges

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1191

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDg Des 31, 2017 7:56 am

Aquesta foto aèria de Google sembla una maqueta de N ! Very Happy

....Dons aquest tren turístic, amb aquesta cotxes tan típic i aquesta maquinota, és un llàstima que no funcioni.

Salut i bon any

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDl Gen 01, 2018 6:31 am

Caram quina bona vida....


La unitat lletja és un "rodalies" o un tramvia? Te pinta de tenir molt protegits els bogies.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDl Gen 01, 2018 8:02 am

Diria que és més aviat tipus rodalies. En quant als bogis, sí que queden força endins de la carrosseria, però m'ha sorprès que la part externa de la roda queda pràcticament tota a la vista.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDt Gen 02, 2018 7:36 am

Benvingut i bon any nou!!! Tenen el "gust" per a fer "rodalies" com el pentinat del Trump!!! censura
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Gen 04, 2018 8:21 am

Ahir, tornant de Las Vegas, en una aturada de descans, em vaig trobar aquesta sorpresa

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Era un mercaderies força llarg que estava aturat. Vaig anar arribant a l'extrem per a veure la locomotora. Just fer les fotos, van engegar i van començar a tirar enrere.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Gen 04, 2018 11:34 am

Avui he fet una escapada a The Train Shop, una botiga especialitzada. Tenen de totes les escales, tant material com vies i accessoris, woodland scenics, evergreen, llibres, etc.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

He comprat un joc de quatre rodes metàl·liques bachmann per uns 20€. Així sí que es pot anar fent la conversió de mica en mica...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Gen 04, 2018 8:55 pm

Caram! veure aquestes mostruoses locomotores diesel Dash9 deu ser impactan!!!

una botigueta de trens! però sembla que ha viscut temps millors!!

gràcies i vigila amb la Neu i el fred!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDj Gen 04, 2018 10:48 pm

La botigueta està bé, però les diessel són  super12

Jo quan vaig ser per Chicago, recordó la impressió d'aquests monstres.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDs Gen 06, 2018 6:54 am

Acabo de veure que quan vaig fer les fotos de les dues locomotores, estava a mitja hora del famós Tehachapi Loop, i que hi vaig passar pel costat sense saber-ho. Encara que ho hagués sabut, no hagués pogut veure res, perquè era de nit...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDs Gen 06, 2018 8:39 am

Fotos,please!!!
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1191

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDs Gen 06, 2018 9:25 am

Mare meva ! hein80 Ho he buscat en Google Maps, i es veu un tren que l'encapçala tres locomotores, però porta altres tres al mig i dues en cua. Si no m'he descomptat en porta 100 vagons!!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Avui per anar a dormir no comptaré ovelletes sino vagons

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDs Gen 06, 2018 11:13 am

el terrat de margarit escrigué:
Fotos,please!!!

Vaig passar-hi pel costat sense ni saber-ho. A més, era de nit, enmig d'un viatge de 8 hores de cotxe... devia ser la carretera que es veu a baix a la dreta.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDt Gen 09, 2018 9:35 pm

L'últim que vaig veure abans de marxar va ser una línia de passatgers per la que corria un tren ben llarg. En desconec els detalls, però em va sorprendre la longitud del tren.

Pel que he anat veient a google maps, està unit a la resta de línies, tant de trens convencionals com els tipus tram dels que ja he posat fotos anteriorment.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDt Gen 09, 2018 9:55 pm

Això es un VIATGE amb majúscules, Joan. Moltes felicitats! Very Happy

Impressiona aquesta botiga que vares visitar, perquè sembla com una mena de supermercat.

MALLET73 escrigué:
Els USA!! són molt grans aquesta gent...les màquines diesel amb trens interminables, el country, les HD...el seu patriotisme!!!
...

I la crema de cacauet!

ODAKIM escrigué:
...
La unitat lletja és un "rodalies" o un tramvia? Te pinta de tenir molt protegits els bogies.

Mitjans escrigué:
Diria que és més aviat tipus rodalies.  En quant als bogis, sí que queden força endins de la carrosseria, però m'ha sorprès que la part externa de la roda queda pràcticament tota a la vista.

Opino que possiblement ve a ser una versió americana del tren-tram europeu, que en llocs és una mena de tramvia, en llocs una mena de metro, i en llocs actua com un rodalies.

Moltes gràcies per les fotos i les explicacions, Joan. super12

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitimeDv Gen 12, 2018 4:45 am

Com xales!!!, Merci per les fotos. Ja explicaràs com va anar tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Vacances als Estats Units Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vacances als Estats Units   Vacances als Estats Units I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vacances als Estats Units
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Línia abandonada a Illinois, Estats Units

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Arreu del món-
Canviar a: