El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Em van comentar que actualment està en desús, tot i que he trobat uns fulletons turístics, com si encara hi hagués servei. Per l'estat de les vies, diria que fa temps que no hi passa cap tren. En tot cas, vindria a ser aquest.
A la ciutat de San José hi ha una mena de rodalies, que està servit per uns automotors força lletjos, amb la morfologia que utilitza Stadler, mòdul central i dues cabines amb bogis. La foto no l'he pogut fer millor...
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dg Des 31, 2017 7:56 am
Aquesta foto aèria de Google sembla una maqueta de N !
....Dons aquest tren turístic, amb aquesta cotxes tan típic i aquesta maquinota, és un llàstima que no funcioni.
Salut i bon any
Xavi KTK
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dl Gen 01, 2018 6:31 am
Caram quina bona vida....
La unitat lletja és un "rodalies" o un tramvia? Te pinta de tenir molt protegits els bogies.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dl Gen 01, 2018 8:02 am
Diria que és més aviat tipus rodalies. En quant als bogis, sí que queden força endins de la carrosseria, però m'ha sorprès que la part externa de la roda queda pràcticament tota a la vista.
Era un mercaderies força llarg que estava aturat. Vaig anar arribant a l'extrem per a veure la locomotora. Just fer les fotos, van engegar i van començar a tirar enrere.
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dj Gen 04, 2018 11:34 am
Avui he fet una escapada a The Train Shop, una botiga especialitzada. Tenen de totes les escales, tant material com vies i accessoris, woodland scenics, evergreen, llibres, etc.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dj Gen 04, 2018 8:55 pm
Caram! veure aquestes mostruoses locomotores diesel Dash9 deu ser impactan!!!
una botigueta de trens! però sembla que ha viscut temps millors!!
gràcies i vigila amb la Neu i el fred!!!
salutacions
mallet73
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dj Gen 04, 2018 10:48 pm
La botigueta està bé, però les diessel són
Jo quan vaig ser per Chicago, recordó la impressió d'aquests monstres.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Ds Gen 06, 2018 6:54 am
Acabo de veure que quan vaig fer les fotos de les dues locomotores, estava a mitja hora del famós Tehachapi Loop, i que hi vaig passar pel costat sense saber-ho. Encara que ho hagués sabut, no hagués pogut veure res, perquè era de nit...
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Ds Gen 06, 2018 8:39 am
Fotos,please!!!
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Ds Gen 06, 2018 9:25 am
Mare meva ! Ho he buscat en Google Maps, i es veu un tren que l'encapçala tres locomotores, però porta altres tres al mig i dues en cua. Si no m'he descomptat en porta 100 vagons!!!
Avui per anar a dormir no comptaré ovelletes sino vagons
Salut Xavi KTK
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Ds Gen 06, 2018 11:13 am
el terrat de margarit escrigué:
Fotos,please!!!
Vaig passar-hi pel costat sense ni saber-ho. A més, era de nit, enmig d'un viatge de 8 hores de cotxe... devia ser la carretera que es veu a baix a la dreta.
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dt Gen 09, 2018 9:35 pm
L'últim que vaig veure abans de marxar va ser una línia de passatgers per la que corria un tren ben llarg. En desconec els detalls, però em va sorprendre la longitud del tren.
Pel que he anat veient a google maps, està unit a la resta de línies, tant de trens convencionals com els tipus tram dels que ja he posat fotos anteriorment.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dt Gen 09, 2018 9:55 pm
Això es un VIATGE amb majúscules, Joan. Moltes felicitats!
Impressiona aquesta botiga que vares visitar, perquè sembla com una mena de supermercat.
MALLET73 escrigué:
Els USA!! són molt grans aquesta gent...les màquines diesel amb trens interminables, el country, les HD...el seu patriotisme!!! ...
I la crema de cacauet!
ODAKIM escrigué:
... La unitat lletja és un "rodalies" o un tramvia? Te pinta de tenir molt protegits els bogies.
Mitjans escrigué:
Diria que és més aviat tipus rodalies. En quant als bogis, sí que queden força endins de la carrosseria, però m'ha sorprès que la part externa de la roda queda pràcticament tota a la vista.
Opino que possiblement ve a ser una versió americana del tren-tram europeu, que en llocs és una mena de tramvia, en llocs una mena de metro, i en llocs actua com un rodalies.
Moltes gràcies per les fotos i les explicacions, Joan.
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Vacances als Estats Units Dv Gen 12, 2018 4:45 am
Com xales!!!, Merci per les fotos. Ja explicaràs com va anar tot.