TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
faldó mòduls momi - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 faldó mòduls momi

Ir abajo 
+5
TramBlau
lluis7
Olot
Mitjans
MALLET73
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 13, 2018 7:41 pm

i com que s'ha de posar faldó, doncs millor que sigui ja ignifug. potser costarà una mica més, però ja el tindrem "homologat"
negre, verd o vermell. tots tres colors poden quedar bé, però segur que el negre es el més "sofert" Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 13, 2018 7:48 pm

lluis7 escrigué:
estàs en tot, Carles ok
fantàstic !!!

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

lluis7 escrigué:
i com que s'ha de posar faldó, doncs millor que sigui ja ignifug. potser costarà una mica més, però ja el tindrem "homologat"
negre, verd o vermell. tots tres colors poden quedar bé, però segur que el negre es el més "sofert" Rolling Eyes  

negre per que en Pere ja el te així...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 13, 2018 7:54 pm

lluis7 escrigué:
estàs en tot, Carles ok
fantàstic !!!
+1 super12
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 13, 2018 11:34 pm

Caram..! Cosa fina..! super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 14, 2018 8:02 am

el terrat de margarit escrigué:
Es d'obligat compliment, per el que veig això de les tel·les ignífugues. Interessant. Sempre s'aprenen coses en aquest fòrum. super12

Mitjans escrigué:
A veure, és una norma, però com tot, una mica absurda, perquè poses faldilles ignífugues i el mòdul en sí crema més encara que la tela... habitualment fem servir materials que poden ser inflamables...

Aquesta és una norma francesa. I és cert, és una norma que pot semblar absurda.

A França encara ens guanyen amb absurditat i, diria jo, abús de normes de seguretat, d'aquelles que més que ajudar, sembla que només siguin traves. He sabut el cas de que en alguna exposició no els hi deixaven tenir vapor viu a l'interior per el carbó!

Ara bé, no s'ha de confondre "inflamable" amb "combustible", com molt bé ha apuntat en Carles. Els materials són gairebé tots combustibles (per a posar-ne algun exemple, la fusta, el paper, etc), mentre que només alguns són "inflamables" (per posar un exemple, la gasolina, certes teles com el nylon, etc). Inflamable és el grau de facilitat amb que un material combustible pot iniciar la combustió.

És cert que els materials del mòdul són tots combustibles, però sembla ser que la tela te un cer grau d'inflamabilitat, que podria propagar ràpidament un petit focus de foc que es pogués produir en un punt determinat.

Ara be, per molt absurda que sigui aquesta norma, ens veiem obligats a complir-la perquè un moment o altre anirem a exposar a França, si no tots alguns de nosaltres. Seria una llàstima que no ho puguem fer quan tinguem l'oportunitat, per culpa de no tenir la tela amb aquestes condicions. Val més que tots la tinguem per poder anar-hi. I qui sap? pot ser algun dia també ens estalvia de tenir algun accident.

i el terrat de margarit també escrigué:
I vehicles com els cisternes trens.cat de gasoils... geek ...Haurem de pasar "ITV"de omologaciò? scratch geek

La homologació de TOT el material que circuli per el MOMI és la dels enganxalls dobles, motor compatible amb els de la resta de fabricants, i compliment del gàlib NEM, amb exclussió del material que doni problemes a les corbes de R1 del circuit.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 14, 2018 8:11 am

Per cert, que ho sapigueu:

Quan s'exposa a França s'ha de portar la factura que demostri que la tela és ignífuga. Si no les portem no cal que fem res perquè aquesta és la manera que tenen de saber que ho és, i si no, és com si no ho fos.

O sigui que no extravieu la factura, que s'ha de portar imperativament en cas d'anar a exposar a França, sota el risc de que no deixin exposar!

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6872

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 15, 2018 2:11 pm

Es ben bé que tens raó, ens guanyen en aquest aspecte.....
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12108

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 15, 2018 9:38 pm

Demà a veure si em poden informar com va això de comprar els trossos de tela, ja que al meu me l'han donat. Les peces són grans, 4 metres la que jo tinc, i crec que és l'habitual

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 15, 2018 9:42 pm

No n'hi ha prou amb comprar la tela: s'ha de cosir i deixar presentable!!

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12108

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 15, 2018 9:55 pm

Olot escrigué:
No n'hi ha prou amb comprar la tela: s'ha de cosir i deixar presentable!!
Això ja serà una altra història, alli les preparen per a esdeveniments però desconec els preus i no crec que sigui barat pel que en principi en va comenta la meva filla, demà li preguntaré
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 16, 2018 12:24 pm

Això hauria de ser alguna de les vostres dones, que s'avingui a fer-ho. smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 16, 2018 2:21 pm

La màquina de cosir és l'única que ens van ensenyar quan estudiava mecànica...

No mossega, jo l'he feta servir per a les disfresses dels nens i és molt senzilla d'utilitzar. riuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12108

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 20, 2018 6:51 pm

La meva filla m'ha dit que no li serà possible aconseguir la tela nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 20, 2018 7:27 pm

TramBlau escrigué:
La meva filla m'ha dit que no li serà possible aconseguir la tela nose

Pere

tranquil cap problema, anirem a la botiga de barcelona... comprem el que necesitem, en facin la factura per si algun dia ens la demanen..i llestos.

gràcies de totes maneres..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDl Abr 16, 2018 3:42 pm

MALLET73 escrigué:
Bona tarda!

avui un company de feina que viu aprop m'ha fet el favor de passar i preguntar..

http://www.ribescasals.com/

tenen en estoc sempre la Negre, vermella i blanca......la gris o qualsevol altre s'ha d'encarregar...però s'ha de comprar tota la bobina(30m)!!!

el metratge es de 2,80m per la mida que vulguis......

els preus van de 17,10€/m a 21,20€/m segons la qualitat del ignifuc!! la resisitència a la flama que te!!!

espero que aixó us ajudi..!!

salutacions

mallet73

MALLET73 escrigué:
TramBlau escrigué:
La meva filla m'ha dit que no li serà possible aconseguir la tela nose

Pere

tranquil cap problema, anirem a la botiga de barcelona... comprem el que necesitem, en facin la factura per si algun dia ens la demanen..i llestos.

gràcies de totes maneres..

salutacions

mallet73

Dijous aniré a comprar la tela per el Faldó, qui vulgui anar-hi allà ens veurem...

faldó mòduls momi - Página 2 Planel10

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDj Abr 19, 2018 3:02 pm

Donca ja tenim la tela per el faldó.

la Ref: 66257 Loneta negre. recordeu de demanar la factura per aquelles expos que anem que ens ho demanin..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 20, 2018 12:05 am

Ribes & Casals
Carrer de Roger de Llúria, 7, 08010 Barcelona
933 01 23 45

https://goo.gl/maps/kQ39b98ZVcR2

MALLET73 escrigué:
Donca ja tenim la tela per el faldó.

la Ref: 66257 Loneta negre. recordeu de demanar la factura per aquelles expos que anem que ens ho demanin..


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Abr 20, 2018 1:46 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 20, 2018 12:07 am

Per cert, un petit detall que també és important:

Quan anem a exposar, cada un de nosaltres hauria de portar una petita caixeta de xinxetes per a clavar el faldó. És una cosa que sempre fa falta perquè és fàcil fer curt. Però si tothom en porta solucionem el tema.

ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 20, 2018 1:25 am

Ara jo tinc un dubte: Carles, com ho han de fer els que només tinguin un mòdul de 90 cms?

Cal que també comprin tela? Si la tela fa d'ample tres metres, sempre tindran un important excedent.

I per altra banda, si cada mòdul té la seva pròpia tela, sempre es veurà un tall al faldó a cada límit de mòdul. Potser sempre valdria més que tothom tingui una mica més de tela de la que li correspon, i després es posa el faldó cobrint tots els mòduls d'una manera homogènia?

En el meu cas he comprat dos trossos de 1 metre, que és el que hem dit que cal per a cobrir els 85 cms d'alçada més la vora que se li faran, etc. Això vol dir que tinc dues peces de 1 m x 3 m, que són 6 metres de faldó.
Si exposo només amb els mòduls de la fàbrica, que fan 4'20 m me'n sobra i podré cobrir algun mòdul veí.
Igualment si exposo amb els mòduls en corba posant els costats llargs al públic, en quin cas hauré de menester 2'20 metres de faldó, és a dir que amb una peça de 3 metres encara me'n sobra com per a "vestir" uns 80 cms d'un mòdul veí.  
En canvi el dia que exposi tot tindré una llargada de 4'20 + 2'20 = 6'40, vol dir que amb tota la meva tela encara no cobreixo per 40 cms, que en aquest cas m'haurà de tapar un veí, ja que per aquests 40 cims hauria de comprar tota una peça de 3 metres.

Jo em penso que no podem fer que cadascú tingui la mida justa del seu mòdul per la forma en com es compra la tela. Ni tampoc ho hem de fer per a evitar veure interrupcions en el faldó a cada límit de mòdul.

De fet, sempre he vist que els faldons es posen en tires de roba el més llarg possible. Potser el millor fóra que cadascú tingués un mínim de tres metres (que veig que és el mínim que s'ha de comprar), i si muntem 25 mentres de circuit, vestir-lo de faldó amb les peces que calguin (serien 9 peces de tres metres = 27 m).

Vaig be, Carles?


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Abr 20, 2018 9:05 am, editat 2 cops en total (Razón : Correccions ortogràfiques)
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 20, 2018 8:49 am

A mi em sembla una bona forma de fer-ho.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 20, 2018 4:56 pm

Olot escrigué:
Ara jo tinc un dubte: Carles, com ho han de fer els que només tinguin un mòdul de 90 cms?

Cal que també comprin tela? Si la tela fa d'ample tres metres, sempre tindran un important excedent.

I per altra banda, si cada mòdul té la seva pròpia tela, sempre es veurà un tall al faldó a cada límit de mòdul. Potser sempre valdria més que tothom tingui una mica més de tela de la que li correspon, i després es posa el faldó cobrint tots els mòduls d'una manera homogènia?

En el meu cas he comprat dos trossos de 1 metre, que és el que hem dit que cal per a cobrir els 85 cms d'alçada més la vora que se li faran, etc. Això vol dir que tinc dues peces de 1 m x 3 m, que són 6 metres de faldó.
Si exposo només amb els mòduls de la fàbrica, que fan 4'20 m me'n sobra i podré cobrir algun mòdul veí.
Igualment si exposo amb els mòduls en corba posant els costats llargs al públic, en quin cas hauré de menester 2'20 metres de faldó, és a dir que amb una peça de 3 metres encara me'n sobra com per a "vestir" uns 80 cms d'un mòdul veí.  
En canvi el dia que exposi tot tindré una llargada de 4'20 + 2'20 = 6'40, vol dir que amb tota la meva tela encara no cobreixo per 40 cms, que en aquest cas m'haurà de tapar un veí, ja que per aquests 40 cims hauria de comprar tota una peça de 3 metres.

Jo em penso que no podem fer que cadascú tingui la mida justa del seu mòdul per la forma en com es compra la tela. Ni tampoc ho hem de fer per a evitar veure interrupcions en el faldó a cada límit de mòdul.

De fet, sempre he vist que els faldons es posen en tires de roba el més llarg possible. Potser el millor fóra que cadascú tingués un mínim de tres metres (que veig que és el mínim que s'ha de comprar), i si muntem 25 mentres de circuit, vestir-lo de faldó amb les peces que calguin (serien 9 peces de tres metres = 27 m).

Vaig be, Carles?

Hem sembla totalment correcte..de fet jo he comprat 3m quant no tinc els moduls tots muntats.cosa que fa que així pugui fer servir el faldó per altres moduls que estiguin a cada costat!!! i no oblidem de la SENYERA!!! que no faltarà mai!!!!

salutacions

mallet73


Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dt Abr 24, 2018 5:27 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 20, 2018 10:47 pm

Excel·lent idea, si es fan les peces de 3m al muntar els moduls es posen les que calen i hi haurà menys juntes.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





faldó mòduls momi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: faldó mòduls momi   faldó mòduls momi - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
faldó mòduls momi
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» MOMI: inventari de mòduls
» nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
» TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018
» Mòduls MOMI en corba (Mòduls LA CORBA)
» Mòduls Potes à G (exemple de mòduls que encaixen de cara al transport i emmagatzament.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: