| Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI | |
|
+13el terrat de margarit ODAKIM ignasibaga tram47 ostman TramBlau KTK Sisu josepmaria lluis7 Mitjans Olot MALLET73 17 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dl Gen 22, 2018 6:18 am | |
| Hola Doncs era efectivament un secret ara ja descobert... es tot fet amb PVC escumat...de diferents fruixos... cada peça pesa uns 3,5 kilos sense les vies, cal dir que el resultat tot i no estar acabat queda molt resisten al moviment i al pas dels trens. a part del PVC he gastat 6 pots de cianocrilato de 20grams i 2 de pegament de pvc... salutacions mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dt Gen 23, 2018 6:52 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dl Gen 22, 2018 7:01 am | |
| El cianocrilato deu ser el més car de tot el que has utilitzat. A mi també em va passar amb les caixes de cartró que vaig fer per el meu material rodant.
El pont, súper.
Em vaig quedar totalment sorprès quan el vai veure. Moltes felicitats i gràcies per explicar-nos com l’has Fet. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dl Gen 22, 2018 7:02 am | |
| És un treball genial i original! La veritat, sí que va ser una bona sorpresa! Enhorabona per aquesta feinada! | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dl Gen 22, 2018 10:15 am | |
| un treball fantàstic, Carles | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dl Gen 22, 2018 12:29 pm | |
| Em va agradar molt. Felicitats! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dl Gen 22, 2018 7:16 pm | |
| És una idea genial i suposo que més fàcil de transportar que la teva primera idea. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1259
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 1:29 am | |
| - Olot escrigué:
- El cianocrilato deu ser el més car de tot el que has utilitzat. A mi també em va passar amb les caixes de cartró que vaig fer per el meu material rodant.
El pont, súper.
Em vaig quedar totalment sorprès quan el vai veure. Moltes felicitats i gràcies per explicar-nos com l’has Fet. He vist les fotos del viaducte montat ! Una gran i original solució per fer aquest bucle Carles. Una pregunta. La pega per PVC (la que es fa servir per les unions de les canonades) no serviria també pel PVC escumat, o es que el fondria massa? Salut Xavier | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 1:50 am | |
| - Sisu escrigué:
- És una idea genial i suposo que més fàcil de transportar que la teva primera idea.
la primera idea encara la tinc, però no acabada... a més que no la tinc a casa, tenia que treballar al pis i vaig pensar en fer alguna cosa més neta i facil de fer, no cal eines ni res per l'estil, amb un cuter i cola, ja faig... aixi que vaig aprofitar els dies de Nadal que tenia festa i no tenia convidats... algun dia vaig començar a treballar a les 8 del matí i eren les 8 del vespre i encara estava liat, nomès para per dinar... però veig que ha agradat i ha funcionat bé sense tenir problemes en les circulacions - KTK escrigué:
- Olot escrigué:
- El cianocrilato deu ser el més car de tot el que has utilitzat. A mi també em va passar amb les caixes de cartró que vaig fer per el meu material rodant.
El pont, súper.
Em vaig quedar totalment sorprès quan el vai veure. Moltes felicitats i gràcies per explicar-nos com l’has Fet.
He vist les fotos del viaducte montat ! Una gran i original solució per fer aquest bucle Carles.
Una pregunta. La pega per PVC (la que es fa servir per les unions de les canonades) no serviria també pel PVC escumat, o es que el fondria massa?
Salut
Xavier he fet servir cianocrilat i pega de pvc... el cianocrilat per la ràpida engantxada i la de pvc per reforçar... alguna imatge més.. salutacions mallet73 | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 2:35 am | |
| Has estat molt llest i demostrat molt d'enginy | |
|
| |
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 2:37 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 3:18 am | |
| Això aguantaria la intempèrie..? Podria quedar molt bé a més d'un circuit... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 4:38 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Això aguantaria la intempèrie..? Podria quedar molt bé a més d'un circuit...
es PVC hauria d'aguntar..el problema seria el suro o el cianocrilat que no volen aigua!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 6:56 am | |
| La intenció es fer el bucle desmuntan però sense tenir problemes amb les vies així que el faig en diferentes peces 3+3+2+2(contracorba)+ el pont recte. aquí les 2 primeres peces per veure que tot va encaran les 2 grans i les 2 petites com es pot veure tene els forats fets per els cargol i també els centradors.. aquí tot un dia amb el suro engantxat. continuarà mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 7:31 pm | |
| Les parets corbades amb el PVC s'aguanten bé a lloc? | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 11:22 pm | |
| Excel.lent iniciativa... I no deuen pesar gens... | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dt Gen 23, 2018 11:45 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 3:33 am | |
| - Sisu escrigué:
- Les parets corbades amb el PVC s'aguanten bé a lloc?
si que s'aguanten bé tot i així te un nervi en la part interior que fa que s'engantxi per sota i per el costat interior... - ostman escrigué:
- Excel.lent iniciativa... I no deuen pesar gens...
com ja he comentat al principi del fil 3,5k...amb les vies no arriva al 5... salutacions mallet73 | |
|
| |
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 3:51 am | |
|
ce viaduc en forme de boucle est prévue pour remplacer le dépôt "MOMI" ?
aquest viaducte en forma de bucle està previst per substituir el dipòsit "MOMI"?
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 4:01 am | |
| - tram47 escrigué:
ce viaduc en forme de boucle est prévue pour remplacer le dépôt "MOMI" ?
aquest viaducte en forma de bucle està previst per substituir el dipòsit "MOMI"? Daniel! NON, ne remplacez pas une raquette, déjà prévue à Molins, elle a été construite dans le cas où une Expo ne possède pas votre ..Daniel! NO, no substituexi cap raqueta, ja prevista a Molins, s'ha construït per si en alguna Expo no tenim les vostres.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 6:33 am | |
| Daniel, no, no està pas previst per substituir el teu dipòsit. En Carles l'a previst per els cassos a on no hi vingueu. En tot cas, al meu parer podria muntar-se també a l'altre extrem del circuit.
Daniel, non, il n'est pas prévu pour remplacer ton dépot. Carles l'a prévu que pour les cas dont vous ne viendrais pas. Mais en tout cas, à mon avis il pourrait être monté aussi de l'autre coté du résseau. | |
|
| |
| |
| |
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 10:40 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 7:25 pm | |
| Aquest tram de pont també hi era? No m'hi havia fixat | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Dc Gen 24, 2018 7:27 pm | |
| És el tram recte del bucle. Té una pinta impressionant..! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI | |
| |
|
| |
| Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI | |
|