TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI

+13
el terrat de margarit
ODAKIM
ignasibaga
tram47
ostman
TramBlau
KTK
Sisu
josepmaria
lluis7
Mitjans
Olot
MALLET73
17 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Empty
MissatgeAssumpte: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDl Gen 22, 2018 6:18 am

Hola Doncs era efectivament un secret ara ja descobert... es tot fet amb PVC escumat...de diferents fruixos...

cada peça pesa uns 3,5 kilos sense les vies, cal dir que el resultat tot i no estar acabat queda molt resisten al moviment i al pas dels trens.

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2168

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2170

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2169

a part del PVC he gastat 6 pots de cianocrilato de 20grams i 2 de pegament de pvc...

salutacions

mallet73

Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dt Gen 23, 2018 6:52 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDl Gen 22, 2018 7:01 am

El cianocrilato deu ser el més car de tot el que has utilitzat. A mi també em va passar amb les caixes de cartró que vaig fer per el meu material rodant.

El pont, súper.

Em vaig quedar totalment sorprès quan el vai veure. Moltes felicitats i gràcies per explicar-nos com l’has Fet.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDl Gen 22, 2018 7:02 am

És un treball genial i original! La veritat, sí que va ser una bona sorpresa! Enhorabona per aquesta feinada!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDl Gen 22, 2018 10:15 am

un treball fantàstic, Carles super12
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDl Gen 22, 2018 12:29 pm

Em va agradar molt. Felicitats!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDl Gen 22, 2018 7:16 pm

És una idea genial i suposo que més fàcil de transportar que la teva primera idea.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1259

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 1:29 am

Olot escrigué:
El cianocrilato deu ser el més car de tot el que has utilitzat. A mi també em va passar amb les caixes de cartró que vaig fer per el meu material rodant.

El pont, súper.

Em vaig quedar totalment sorprès quan el vai veure. Moltes felicitats i gràcies per explicar-nos com l’has Fet.

He vist les fotos del viaducte montat ! super12 super12 super12 Una gran i original solució per fer aquest bucle Carles.

Una pregunta. La pega per PVC (la que es fa servir per les unions de les canonades) no serviria també pel PVC escumat, o es que el fondria massa?

Salut

Xavier
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 1:50 am

Sisu escrigué:
És una idea genial i suposo que més fàcil de transportar que la teva primera idea.

la primera idea encara la tinc, però no acabada... a més que no la tinc a casa, tenia que treballar al pis i vaig pensar en fer alguna cosa més neta i facil de fer, no cal eines ni res per l'estil, amb un cuter i cola, ja faig... aixi que vaig aprofitar els dies de Nadal que tenia festa i no tenia convidats... algun dia vaig començar a treballar a les 8 del matí i eren les 8 del vespre i encara estava liat, nomès para per dinar... però veig que ha agradat i ha funcionat bé sense tenir problemes en les circulacions

KTK escrigué:
Olot escrigué:

El pont, súper.

He vist les fotos del viaducte montat !  super12  super12  super12 Una gran i original solució per fer aquest bucle Carles.

Una pregunta. La pega per PVC (la que es fa servir per les unions de les canonades) no serviria també pel PVC escumat, o es que el fondria massa?

Salut

Xavier

he fet servir cianocrilat i pega de pvc... el cianocrilat per la ràpida engantxada i la de pvc per reforçar...

alguna imatge més..

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2178

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2176

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2177

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12350

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 2:31 am

A vegades les idees ràpides són les millors, i aquesta és una d'aquestes applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 2:35 am

Has estat molt llest i demostrat molt d'enginy
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 2:37 am

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 3:18 am

Això aguantaria la intempèrie..? Podria quedar molt bé a més d'un circuit...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 4:38 am

Mitjans escrigué:
Això aguantaria la intempèrie..? Podria quedar molt bé a més d'un circuit...

es PVC hauria d'aguntar..el problema seria el suro o el cianocrilat que no volen aigua!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 6:56 am

La intenció es fer el bucle desmuntan però sense tenir problemes amb les vies així que el faig en diferentes peces 3+3+2+2(contracorba)+ el pont recte.

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2181
aquí les 2 primeres peces per veure que tot va encaran

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2182
les 2 grans i les 2 petites com es pot veure tene els forats fets per els cargol i també els centradors..

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2180
aquí tot un dia amb el suro engantxat.

continuarà

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 7:31 pm

Les parets corbades amb el PVC s'aguanten bé a lloc?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 11:22 pm

Excel.lent iniciativa... I no deuen pesar gens...
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDt Gen 23, 2018 11:45 pm

molt bonic èxit!
és un bell conjunt! applaud applaud applaud applaud

très belle réalisation !!!
c'est un ensemble magnifique !!!!! applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 3:33 am

Sisu escrigué:
Les parets corbades amb el PVC s'aguanten bé a lloc?

si que s'aguanten bé tot i així te un nervi en la part interior que fa que s'engantxi per sota i per el costat interior...

ostman escrigué:
Excel.lent iniciativa... I no deuen pesar gens...

com ja he comentat al principi del fil 3,5k...amb les vies no arriva al 5...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 3:51 am

ce viaduc en forme de boucle est prévue pour remplacer le dépôt "MOMI" ?

aquest viaducte en forma de bucle està previst per substituir el dipòsit "MOMI"?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 4:01 am

tram47 escrigué:

ce viaduc en forme de boucle est prévue pour remplacer le dépôt "MOMI" ?

aquest viaducte en forma de bucle està previst per substituir el dipòsit "MOMI"?

Daniel! NON, ne remplacez pas une raquette, déjà prévue à Molins, elle a été construite dans le cas où une Expo ne possède pas votre ..

Daniel! NO, no substituexi cap raqueta, ja prevista a Molins, s'ha construït per si en alguna Expo no tenim les vostres..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 6:33 am

Daniel, no, no està pas previst per substituir el teu dipòsit. En Carles l'a previst per els cassos a on no hi vingueu.
En tot cas, al meu parer podria muntar-se també a l'altre extrem del circuit.

Daniel, non, il n'est pas prévu pour remplacer ton dépot. Carles l'a prévu que pour les cas dont vous ne viendrais pas.
Mais en tout cas, à mon avis il pourrait être monté aussi de l'autre coté du résseau.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 7:07 am

Daniel, non, il n'est pas prévu pour remplacer ton dépot. Carles l'a prévu que pour les cas dont vous ne viendrais pas.

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2187

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2189

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI Img_2188

continuarà

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 10:40 am

tram47 escrigué:
molt bonic èxit!
és un bell conjunt! applaud  applaud  applaud  applaud

très belle réalisation !!!
c'est un ensemble magnifique !!!!! applaud applaud applaud
applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 7:25 pm

Aquest tram de pont també hi era? No m'hi havia fixat
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitimeDc Gen 24, 2018 7:27 pm

És el tram recte del bucle. Té una pinta impressionant..!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI   Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 5Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5  Següent