NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm | |
|
+8Sisu ignasibaga Mitjans ODAKIM MALLET73 TramBlau Olot alvarop 12 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm Dc Mar 21, 2018 1:59 am | |
| - alvarop escrigué:
- Hola Ignasi! Hola Alejandro!
Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris... Ha segut una feina molt divertida i si ha quedat bé, m' alegro molt.
Hi ha una cosa que m' agradaria millorar que es la goma del acordeó entre cotxes... però no trobo una goma en plàstic que simule exactament com hi era. Sé que es una peça que, per exemble, que la web http://www.modell-land.de/ ven però des de fa mesos està esgotada.
La peça de la que parlo es aquesta:
I en realitat es una peça molt fàcil de fer perque es tracta de una goma negra cilindrica que es pega a la estructura de cada frontal i ja està, però no la trobo en cap lloc, ni tan sols al Leroy Merlin que té de tot i on he trobat moltes coses per transformar els vagons que tinc.
En qualsevol cas, si us ha agradat aquest transformació, jo he de dir que també estic molt content.
Un forta abraçada a tots!!!
Alvaro. Hola Alvaro no havia vist aquesta part del fil...per el tema de gomes que dius...jo et diria que passis per una campinteria d'aluminio, ells tenen un grapat de diferentes gomes amb formes que una o altre et faria el fet..ho dic per que la meva dona treballava en una empresa d'alumini i ells tenien almenys una vintena de gomes diferents, gruixos, formes..etc.etc.... - billard escrigué:
- Madre mia, Alvaro..., felicidades..., que bonito material..., yo estoy en un problema parecido con las ventanillas, pero en escala n fue imposible y me pase al h0, donde tu técnica, creo, tampoco me servirá, pero se apuntan ideas....
Para los bufetes de intercomunicación, prueba con los tubos de material retráctil que se usan en informática para aislar componentes. De esos que al aplicar calor se adaptan a la forma de lo que contengan. Hay muchos calibres y colores (aunque el negro siempre se encuentra). Hola Billard m'alegro que hagis trobat en aquest foro un "paisano" aprop teu...comentes que tens H0 però no ens has parlat mai, seria genial que ens expliquesis les coses que fas... Hola Billard me alegro que hayas encontrado en este foro un paisano cerca de ti... comentas que tienes H0 pero no nos has hablado nunca, seria genial que nos explicaras las cosas que haces...salutacions mallet73 | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm Dv Mar 23, 2018 5:24 am | |
| Deia que em semblava que tenia plànols d'aquesta màquina, ho sento no s0n d'aquesta, son de una FEVE 1100
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
| Assumpte: Re: Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm Dg Mar 25, 2018 4:18 am | |
| Hola Ignasi, Si necessites els plànols de la Henschel 1400 a escala G, puc enviar-te aquest plànols. Si tens el de la Creusot 1100 FEVE estaría molt bé publicar-los o enviarlos si no téns inconvenients. La Creusot es una locomotora molt maca i llarga... tot i que sempre es pot "falsear" un poc perque no sembli tant llarga... es podria dir que es la 1900 RENFE de vía mètrica. Aquí una mostra en temps de FEVE amb els colors blaus y verds del FC de la Robla. Moltes gràcies. Un abraçada. Álvaro. | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm Dt Mar 27, 2018 10:43 am | |
| T'he enviat un missatge privat.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm | |
| |
| | | | Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm | |
|