TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit Momi Català (embarcador)

Ir abajo 
+14
alejandro sasplugas
lluis7
fve
ignasibaga
josepmaria
Sisu
tram47
4000Talguera
MALLET73
Mitjans
ODAKIM
Olot
el terrat de margarit
TramBlau
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDg Mar 04, 2018 9:15 pm

Mitjans escrigué:
Les tintes d'impressora son molt clares, segur que en Pere és refereix a què transparenten les ratlles un cop imprès i fa l'efecte de les juntes de les rajoles.
Em sembla una molt bona solució.
Si, és al que em refereixo, les quadrícules transparenten molt bé a través de la tinta, a més no destaquen, quedant en un segon pla

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 05, 2018 12:48 am

affraid affraid affraid affraid formidable formidable formidable formidable formidable formidable 10 10 10 10 10 10

jo vull una gerra de cerveza com aquestes..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 05, 2018 10:24 am

Mitjans escrigué:
Les tintes d'impressora son molt clares, ... ...
Em sembla una molt bona solució.

No és una bona solució, és una solució genial.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 08, 2018 10:00 am

MALLET73 escrigué:
affraid affraid affraid affraid formidable formidable formidable formidable formidable formidable 10 10 10 10 10 10
jo vull una gerra de cerveza com aquestes..
salutacions
mallet73
https://www.amazon.es/Cristal-Cerveza-Miniatura-Unidades-Accesorio/dp/B008JFQK0M/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1520542521&sr=8-4&keywords=jarra+cerveza+casas+de+mu%C3%B1ecas
Perdó no em vaig fixar en les gerres de cervesa Embarassed

Ja està acabat el mòdul, no penjo fotos ja que el veureu a Martorell Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 08, 2018 10:18 am

Veig que posa escala 1/12, és així?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 08, 2018 10:27 am

ignasibaga escrigué:
 Veig que posa escala 1/12, és així? 
Fins aviat, Ignasi.
Si, no hi ha mes petites, a més aquestes gerres són tancs de cervesa, al xiringuito no serveixen canyes riuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 08, 2018 11:07 am

N'hi ha sense alcohol ?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 8:38 am

ignasibaga escrigué:
 N'hi ha sense alcohol ?
No ho se, no l'he provat riuuuu Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 63053510

Aquests dies enrere a estones he aconseguit muntar aquests dos mòduls que han de ser continuació del mòdul embarcador, tinc dues idees de decorat però no se si posar les vies rectes o corbes, si les poso rectes el decorat és la continuació amb una mica mes de mur de la muralla, o corba i posaria un pas a nivell sense barrera.

Que el suro estigui transversal és per ser material reciclat, ja ho arreglaré més endavant, no he tingut temps encara

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3290010

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3290011

Són dos mòduls de 640 X 900

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 7:17 pm

L' Amadeu va dir que millor mòduls de pas sense res més perquè hi havia massa mòduls amb vies desviades, etc.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 8:54 pm

Aureu d allargar els locals d exibicio de les maquetes si aneu fent moduls de pas . Home, jo que els meus bons temps vaig ser pessebriste , casi que m atreviria a fer un modul de pas amb pastorets ovelles  i ves a saber encara que no estigui de moda , amb els reis i els seus camells riuuu riuuu riuuu

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 1:46 am

Sisu escrigué:
L' Amadeu va dir que millor mòduls de pas sense res més perquè hi havia massa mòduls amb vies desviades, etc.
És un mòdul de pas que àmplia el mòdul embarcador:riuuuu:
alejandro sasplugas escrigué:
Aureu d allargar els locals d exibicio de les maquetes si aneu fent moduls de pas . Home, jo que els meus bons temps vaig ser pessebriste , casi que m atreviria a fer un modul de pas amb pastorets ovelles  i ves a saber encara que no estigui de moda , amb els reis i els seus camells riuuu riuuu riuuu
Alexandre
És un mòdul republicà, com a molt un caganer, republicà riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 2:40 am

Jo faria una mica de corba, així es trenca la linealitat del conjunt. No sé quin radi fas servir, però si és r1 i hi ha corba i contra-corba, els trens es "trencaran". Hauria de ser ben suau.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 4:48 am

Mitjans escrigué:
Jo faria una mica de corba, així es trenca la linealitat del conjunt.  No sé quin radi fas servir, però si és r1 i hi ha corba i contra-corba, els trens es "trencaran". Hauria de ser ben suau.

+1
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 6:08 am

Perquè no sigui tan brusc he posat un petit tram de 75 mil·límetres que és el que uneix els dos mòduls per matar les corbes

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3300011

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3300010

Demà miraré de fer alguna prova encara que la instalacion electrica està sense acabar en tots els mòduls

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 6:26 am

No tens r2 o r3? Segur que quedarà més suau el pas dels trens.  Sempre pots obrir el radi de les r1 que tinguis, com hem fet l'Ignasi i jo. Pensa que una recta de 75mm comparada amb la llargada del tren no és gran cosa...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 6:40 am

Són dos mòduls que fan un total de 1240 mm 620 mm cadascun i les úniques vies que hi caben són les R1, les he obert una mica però no es pot fer gran cosa fins que no ho provi, després vere si ho rectifico mes i com . L'ideal hagués estat fer-ho amb R2, però com dic no hi ha espai

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 8:37 am

Ja vàrem tenir una mala experiència amb un mòdul que tenia corba i contracorba amb radi 1 ! Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 8:49 am

Per això faré les proves, ja ho recordo a Molins. Demà ho muntaré entre el mòdul embarcador i l'estació amb una compocicion del tranvia de Baiona.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 10:25 am

També es pot solucionar posant mig tram de via. Millor evitar el R1

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 11:21 am

Jo vaig posar mitja corba de r3, un tram de recta (em sembla que menys de 300mm) i una altra mitja corba de r3. Això en un mòdul de 90cm. L'altre és al revés, tornant a posar l'eix de la via a la cota estàndard.

En total, 1/2R3, recta, R3, recta, 1/2R3

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 5:11 am

Com veig que Joan insisteix molt, per si de cas, he modificat els revolts a R2, he agafat unes vies que havien estat R1 passades a rectes i les he tornat a doblar però com R2 i just en el tram que s'inicia la contra volta he posat un petit tram de 3 cm recte, perquè així no és tan brusc el canvi de sentit, a més que era el millor lloc per ajustar la via al mòdul.

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3310012

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3310011

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 P3310010

No he pogut provar-ho perquè ara mateix tinc un encreuament de corrent i no tinc ni idea en què mòdul, esperava que amb la unió per eclipsas funcionés però no és així, com de totes maneres aquest mòdul no anirà a Martotren per falta de decoració no tinc pressa.
Si quan pugui fer proves les corbes veig que causen problemes li faig un mòdul de 30 cm per a una via recta entre les corbes

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 8:23 am

Així es veu molt millor, Pere! super12 de veritat que els trens ho agrairan.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 8:58 am

La idea és fer una sèrie de mòduls que pugui transportar per parts separades amb un decorat per mòduls però que en el seu conjunt sigui com un de sol.
Aquest és el mòdul més petit, dos mòduls de 650 x 900 i m'és molt fàcil de transportar, a més puc portar-la bé al cotxe amb el mòdul embarcador.
També és la manera de tornar a tenir un circuit a casa i que sigui fàcil de transportes

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 6:55 pm

Mitjans escrigué:
Així es veu molt millor, Pere! super12  de veritat que els trens ho agrairan.

I els nostres ull també. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 8:46 pm

No es per fer  propaganda , pero si os conve als que feu moduls tinc mitges curves R1 i rectes de 15 cm.

jo no les necesito , aixi que nomes cal que ho dieu.  

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit Momi Català (embarcador)
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Pas a nivell - MOMI Català
» Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
» Circuit classificador MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: