| Visita llampec als trens de Saxònia | |
|
+6ODAKIM TramBlau Mitjans ignasibaga josepmaria Olot 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dg Jun 11, 2017 9:37 am | |
| Com que varem tornar abans d'hora, després del dinar lliure a Dresden teníem la tota tarda lliure. Alguns varem optar per anar a visitar el Kirnitzschtalbahn, un tramvia de via mètrica (la única a Saxònia) que s'endinsava per dins del bosc. Per això ens calia prendre un altre cop la línia S1 dels S-Bahn, però en sentit oposat, fins a Bad Schandau, molt a prop de la fronter Txeca. Un desplaçament d'uns 40 minuts. [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]L'estació de Bad Schandau queda a la riba oposada del Elba, de on es troba la bonica vila de Bad Schandau. Per tant vàrem haver de prendre un vaixell per arribar-hi. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Ens seguia un vaixell a vapor [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Aquest vaixell interminable tenia matricula suïssa. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Després de desembarcar, varem fer un bonic passeig per uns jardins de somni fins a arribar al tramvia. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Malauradament no en vaig fer més fotos perquè se'm va acabar la bateria. Per a saber-ne més: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dg Jun 11, 2017 9:49 am | |
| Gràcies, veure el vapor em porta bons records. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dg Jun 11, 2017 12:40 pm | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dg Jun 11, 2017 2:18 pm | |
| Quin viatge. .! Per molt que plogui, res impedeix gaudir de tot això. _________________ Salutacions. JOAN [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dg Jun 11, 2017 7:04 pm | |
| Caram quines passejades no devien obrir els porticons de la rotonda per por a que es veiés més clarament el desordre. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dl Jun 12, 2017 11:11 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dt Jun 13, 2017 5:15 pm | |
| Entren ganes d'anar-hi... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dc Jun 14, 2017 10:39 am | |
| Dilluns dia 5. Darrer dia. Per acabar, el dia de tornar vàrem anar a visitar el Weißeritztalbahn, que és un altre carrilet de via de 75 cm, i que va des de Freital Heinsberg fins a Dippoldiswalde. Així és un traçat d'uns 14 km. Malauradament nosaltres varem venir uns deu dies abans de que s'inaugurés una prolongació fins a Kurort Kipsdorf, que gairebé duplica la longitud del traçat. Rabia! Quan nosaltres hi varem ser, ja hi havia les vies posades però no és fins a partir d'aquest divendres que ve (16 de Juny) els trens faran ja el servei complert. En qualsevol cas, aquest darrer periple abans de prendre el tren per anar a Berlin i volar de tornada cap a Barcelona, era totalment engrescador perquè era el millor traçat de tots els trens que havíem fet aquests dies. Aquí algunes fotos del viatge: Com era ja habitual, bona part del nostre grup viatjava al vagó descobert barrejats amb els altres turistes, tot i tenir el nostre vagó reservat. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Gairebé tot el traçat discorre seguint el Weißeritz, que és un riu que baixa encaixonat entre petites muntanyes, amb corbes, contracorbes, i recontracorbes. El traçat és bonic perquè si. No hi ha carreteres ni cap altre interferència, només el riu i la via. La via fa saltirons constants d'una banda a l'altra del riu salvatge. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]En arribar a Dippoldiswalde, aiguada i canvi de sentit ( de moment! ) [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Viatge de tornada cap a Freital [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]A l'estació de Seifersdorf vàrem tenir un creuament amb un tren ascendent. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]El viatge de tornada continua [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]Aquí s'acaba l'historia. Després d'això vàrem dinar per lliure a Dresden, i després vàrem agafar el mateix tren de tornada, de Praga a Hamburg, que ens va portar a Berlin. D'aquí tornada amb avio al Prat. Per a saber més coses sobre el Weißeritztalbahn: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]I per concloure el fil, us poso un petit vídeo, molt mal fet, en el que he ajuntat bona part dels vídeos que vaig fer. És una barreja de diversos trens i dies, però això vosaltres no ho sabeu. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dc Jun 14, 2017 10:49 am | |
| Quina enveja. .. _________________ Salutacions. JOAN [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dc Jun 14, 2017 1:11 pm | |
| Sembla un entorn molt bonic, igual que el tren. Quina enveja que tinguin tantes línies d'aquestes conservades i aquí res. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dc Jun 14, 2017 1:54 pm | |
| Resumint... el teu primer viatge de jubilat no t'ha agradat gens... jeje... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dc Jun 14, 2017 3:30 pm | |
| - Sisu escrigué:
- Sembla un entorn molt bonic, igual que el tren.
Quina enveja que tinguin tantes línies d'aquestes conservades i aquí res. si a més l'estació conservada.!! aquí ni una ni l'altre...són el país dels fabricans de cotxes i cuident els trens per sobre de tot..!!! un altre mentalitat!!! molts cops rumio si realment visc en el país que vull!!?¿?¿¿¿?? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dc Jun 14, 2017 10:48 pm | |
| Ups! El que jo volia no era pas fer-vos enveja. - ostman escrigué:
- Resumint... el teu primer viatge de jubilat no t'ha agradat gens... jeje...
Apa! Jo no ho he dit pas això!! A demés, ja hi vaig anar a lo segur: jo ja hi havia estat i ja coneixia la major part d'aquests indrets. Per tant, ja sabia que m'agradaria. - MALLET73 escrigué:
- ...
molts cops rumio si realment visc en el país que vull!!?¿?¿¿¿?? ... Aquesta és una bona pregunta. Jo m'estimo molt la meva Catalunya, i per ella fins al final. Ara be, després de veure totes aquestes coses tant diferents en els països civilitzats, quan torno tinc d'entrar amb calçador. | |
|
| |
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dj Jun 15, 2017 9:30 am | |
| Amadeu, no sap ni imagines com celebro que puguis gaudir ara tan de la teva afició! Una abraçada noi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia Dj Jun 15, 2017 9:43 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Visita llampec als trens de Saxònia | |
| |
|
| |
| Visita llampec als trens de Saxònia | |
|