NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| la Bàvara a escala G | |
|
+6josepmaria ignasibaga Mitjans el terrat de margarit Olot MALLET73 10 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 6:38 am | |
| Caram! | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 7:42 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 7:56 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 8:05 am | |
| Ara fa una mica més de dos anys que vares començar aquest fil. Menys mal! Així no em sento tan acomplexat!! | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 8:27 am | |
| | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 8:51 am | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G Dc Abr 24, 2019 11:43 pm | |
| Gràcies amics!! per ara es queda així fins que no aprengui més sobre el tema de bielatge... - Olot escrigué:
- Ara fa una mica més de dos anys que vares començar aquest fil.
Menys mal! Així no em sento tan acomplexat!! Si?? ha estat un projecte molt complicat amb molts problemes tecnics tan de motorització com de peces, però al poder fer moltes amb el 3D, ha ajudat....ja saps que em guiu per si m'agrada, deixant de banda l'ample o la complexitat....però si m'ha fet patir... salutacions mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: la Bàvara a escala G | |
| |
| | | | la Bàvara a escala G | |
|