El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Pere, has pensat en el cos que hauries de posar a sota de cada mòdul? i en els decorats? Si has tingut en compte això en quant al transport (perquè els mòduls ocuparien molt més posats un a sobre de l'altre) i en la manipulació que suposa per al seu muntatge (em refereixo al pes que tindria cada mòdul un cop complert, amb graves, coles, i altres elements...), endavant, perquè no?
Ara bé, també cal dir que no ha estat gaire explotada l'estació de classificació, al menys no al cent per cent, donat que no hi havia gaires trens a Martorell, el lloc a on s'ha reestrenat, degut a què érem pocs expositors, i, ni jo mateix no he pogut portar-ne, perquè les obres que tinc a casa que em fan pràcticament inaccessibles els trens...
Vull dir que encara no l'hem provat a la seva plena capacitat.
Jo tinc molta fe i ganes de provar-la a ple rendiment.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Set 07, 2024 6:39 am
He estat preparant l'estació per portar Santa Eulàlia de Ronsana, sempre cal repassar les connexions.
He provat el material americà que vaig comprar a Martorell, és molt just per als desviaments R1, prefereixo no portar-lo encara que és una màquina amb un funcionament molt fi
M'ha costat dos dies per muntar i veure els problemes de connexions, cada cop em costa més fer aquestes coses, els anys no perdonen
Pere
A TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Set 07, 2024 7:40 am
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506