TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Circuit classificador MOMI

+19
alejandro sasplugas
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 25, 26, 27
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2024 5:29 pm

Pere, has pensat en el cos que hauries de posar a sota de cada mòdul? i en els decorats? Si has tingut en compte això en quant al transport (perquè els mòduls ocuparien molt més posats un a sobre de l'altre) i en la manipulació que suposa per al seu muntatge (em refereixo al pes que tindria cada mòdul un cop complert, amb graves, coles, i altres elements...), endavant, perquè no?

Ara bé, també cal dir que no ha estat gaire explotada l'estació de classificació, al menys no al cent per cent, donat que no hi havia gaires trens a Martorell, el lloc a on s'ha reestrenat, degut a què érem pocs expositors, i, ni jo mateix no he pogut portar-ne, perquè les obres que tinc a casa que em fan pràcticament inaccessibles els trens...

Vull dir que encara no l'hem provat a la seva plena capacitat. Very Happy

Jo tinc molta fe i ganes de provar-la a ple rendiment.  

sii
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDs Set 07, 2024 6:39 am

He estat preparant l'estació per portar Santa Eulàlia de Ronsana, sempre cal repassar les connexions.

He provat el material americà que vaig comprar a Martorell, és molt just per als desviaments R1, prefereixo no portar-lo encara que és una màquina amb un funcionament molt fi

M'ha costat dos dies per muntar i veure els problemes de connexions, cada cop em costa més fer aquestes coses, els anys no perdonen

Pere

A TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDs Set 07, 2024 7:40 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDs Set 07, 2024 8:41 pm

ignasibaga escrigué:

+1

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDg Set 08, 2024 7:42 pm

MALLET73 escrigué:
ignasibaga escrigué:

+1

mallet73

+1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDg Set 08, 2024 11:31 pm

Bona feina...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDc Set 11, 2024 11:50 pm

Doncs tu pots el dir el que vulguis Pere, però ho has fet!!!! reverent aplaud aplaud aplaud super12
Tornar a dalt Ir abajo
Joelgb
Jardinaire
Joelgb

Ubicació : Albal Valencia
Edat : 42
Data d'inscripció : 20/06/2012
Nombre de missatges : 91

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 6:28 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   momi - Circuit classificador MOMI - Página 27 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 27 de 27Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 25, 26, 27