NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| vagó cisterna 4 eixos FGC catalans | |
|
+8TramBlau albertoquattrotre ODAKIM Sisu ostman Olot el terrat de margarit alejandro sasplugas 12 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: vagó cisterna 4 eixos FGC catalans Dt Feb 07, 2017 12:25 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ostman escrigué:
- Home, bigues de formigó... més aviat de resina...
Em sonen els originals... ara un cop pintades..ja no semblen de resina... aquestes no son copia de cap que existeixi són producte d'una feta per l`Igansi..!!
mallet73 Em recorden molt unes que va fer playmobil en el seu moment... pero suposo que totes les bigues s'assemblen... | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: vagó cisterna 4 eixos FGC catalans Dt Feb 07, 2017 2:47 am | |
| - ostman escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- ostman escrigué:
- Home, bigues de formigó... més aviat de resina...
Em sonen els originals... ara un cop pintades..ja no semblen de resina... aquestes no son copia de cap que existeixi són producte d'una feta per l`Igansi..!!
mallet73 Em recorden molt unes que va fer playmobil en el seu moment... pero suposo que totes les bigues s'assemblen... Cap problema !! com m'ha semblat que ho deies, per aixó he volgut deixar clar que són clonades d'una q ha fet l' Igansi. salutacions mallet73 | |
| | | | vagó cisterna 4 eixos FGC catalans | |
|