El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Cisterna BASF a 4 eixos; un free lance de tallers Francesc
5 participantes
Autor
Missatge
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Cisterna BASF a 4 eixos; un free lance de tallers Francesc Ds Abr 25, 2020 7:18 am
Sempre m'ha agradat de fer modificacions al material comercial; per combatre la forçada clausura del 155coronovíric us presento un vagó que vaig fer en 1985 aproximadament. Amb dos vagons LGB 4040 C-4
em va sortir això
i sisplau, no em pregunteu com ho vaig fer, doncs..., fa 35 anys!!! i si us el mireu bé, en sabreu tant com jo. Bé, amida 415 mm.
Francesc.
Editat per darrera vegada per Francesc el Ds Abr 25, 2020 7:37 am, editat 1 cop en total
A Mitjans li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Cisterna BASF a 4 eixos; un free lance de tallers Francesc Ds Abr 25, 2020 7:32 am
carai te molt bona pinta!! felicitats desde el 1985!!! un altre cosa que no sabiem....!!! aneu sortin de mica en mica del armari modelistic ferroviari!!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Cisterna BASF a 4 eixos; un free lance de tallers Francesc Ds Abr 25, 2020 8:24 am