TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino

Ir abajo 
+7
ODAKIM
Mitjans
TramBlau
Sisu
ostman
Olot
MALLET73
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 23, 2017 3:31 am

Acabo de descobrir aquest fil, ESPECTACULAR, com ja ens té acostumats en Carles.
Es pot veure alguna foto de la original?

reverent reverent reverent reverent reverent

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 23, 2017 5:55 am

ignasibaga escrigué:
 Acabo de descobrir aquest fil, ESPECTACULAR, com ja ens té acostumats en Carles.
 Es pot veure alguna foto de la original?

 reverent reverent reverent reverent reverent

 Fins aviat, Ignasi.


Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed fa temps que la tinc en marxa i ha sufert canvis importants desde el seu inici, fins i tot ahir un error de calcul m'ha fet retallar el tender, ja que m'havia passat en les proporcions...!!!!

imatge de una de les engerth

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Villab10


encara queda molta feina de detalls, falta embutir-la de plom i fer tota la instal.lació electrica i muntar la tarja de só..

Tren Tren Tren Tren Tren Tren

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 4:24 am

Imponent
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 4:32 am

ignasibaga escrigué:
Imponent


riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu ja saps que m'agraden els aparatus grans!!!

avui una mica més de feina..

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2084

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2085

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2083


aquest es la part del tender on anirà el carbó..he trobat una tela de pvc... que va de conya amb la resta del material i s'engantxa la mar de bé!! ara falta posar per sobra el carbó..per ara no tanco el tender per que hem permet treballar sense estar muntan i desmuntant...

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2082

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 5:01 am

Aquesta tela és per a fer el fons irregular del carbó? Ja ens explicaràs com va l'invent.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 6:06 am

Mitjans escrigué:
Aquesta tela és per a fer el fons irregular del carbó? Ja ens explicaràs com va l'invent.

si correcta!! sota hi han trosos de pvc escumat per donar una mica de forma...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 6:42 am

MALLET73 escrigué:
...  ja saps que m'agraden els aparatus grans!!!...

I els petits...

i els mitjans...

I els automotors...

i...

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 7:03 am

Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
...  ja saps que m'agraden els aparatus grans!!!...

I els petits...

i els mitjans...

I els automotors...

i...



riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 24, 2017 7:49 am

Poder ja i has pensat. Pero ja tens en compte que el motor del tender anira a mes velocitat que el de la maquina.  ? Ultimament per un problema similar ho vaig resoldre amb els diodos que l Amadeu amb va "receptar"                             Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6862

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDs Nov 25, 2017 9:00 pm

Carles, quedarà una màquina de conya. No sé com has fet el sostre que ha quedat tan irregular. Veig que a sota hi ha llistonets de fusta. Ja no el pots canviar?. És una llàstima perquè es notarà molt i desmereix aquesta feina tant espectaular. Una opció si no el pots treure és enganxar a sobre la mateixa forma feta amb planxa de Palight de 1 mm. Escalfant-la mooooolt poc perquè agafi la forma.
No vull ser torracollons, és que crec que això mereix que quedi perfecte.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDg Nov 26, 2017 8:05 am

Molt bona feina ok


Tot el que mostres és interessant, però m'agrada especialment la del martell-motlle per doblegar amb radi. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 4:42 am

Sisu escrigué:
Carles, quedarà una màquina de conya. No sé com has fet el sostre que ha quedat tan irregular. Veig que a sota hi ha llistonets de fusta. Ja no el pots canviar?. És una llàstima perquè es notarà molt i desmereix aquesta feina tant espectaular. Una opció si no el pots treure és enganxar a sobre la mateixa forma feta amb planxa de Palight de 1 mm. Escalfant-la mooooolt poc perquè agafi la forma.
No vull ser torracollons, és que crec que això mereix que quedi perfecte.

Gràcies! si el sostre no va quedar gaire bé!!! he de fer canvis, però ja en porto uns quants i els que queden....!!!!


ODAKIM escrigué:
Molt bona feina ok


Tot el que mostres és interessant, però m'agrada especialment la del martell-motlle per doblegar amb radi. riuuu

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu ooH!! es que la fusta amb la sclafor no es deforma..el que tenia més a mà!!! rudimentari..però practic!! Wink Wink Wink Wink
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 5:21 am

Teorema sasplugas a mitges!!! affraid affraid affraid affraid riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu suposo que posant un kilo al tender ja estarem a l'alçada!!

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2086

teballant amb la targeta de só, ara he de buscar un altaveu petit o rectangular per fer el canvi....

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2087

demà més!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 5:58 am

Això del pes, vols dir que sempre fa falta posar-ne tant? Jo m'he trobat que posant-ne que ja es noti consistent en tinc prou i em puja la rampa del circuit. Com més pes s'hi posa, més pateix tota la mecànica.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 6:39 am

Mitjans escrigué:
Això del pes, vols dir que sempre fa falta posar-ne tant? Jo m'he trobat que posant-ne que ja es noti consistent en tinc prou i em puja la rampa del circuit. Com més pes s'hi posa, més pateix tota la mecànica.

nose nose nose nose nose nose jo nomès segueixo els que els mestres hem van dir, un kilo per eix!!! l'extrem es l'alexandre per aixó amb tot el carinyo i respecte sempre parlo del teorema de sasplugas!!! Wink Wink Wink Wink smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 angell angell

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 7:09 am

Bueno home ! cadasqun te el seu circuit , i evidentment condiciona molt el perfil i el tipo de trens que i circularan,  jo tinc fortes pendents i trens de hasta 10 vagons de bogies amb carrega . aixo obliga a optimitzar al maxim la capacitat de tracciò de les maquines . Penseu que tambè he tingut problemes de freno i una maquina poc lastrada es incapas  de retindre un tren amb pendent . Tambè fa obligatori el doble ganxo , per evitar els encabalgaments de ganxos . A casa son obligatories les dobles traccions per baixar al diposit del soterrani. i continuo afirmant que de pes no en sobre mai. super12  super12

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 7:11 am

alejandro sasplugas escrigué:
Bueno home ! cadasqun te el seu circuit , i evidentment condiciona molt el perfil i el tipo de trens que i circularan,  jo tinc fortes pendents i trens de hasta 10 vagons de bogies amb carrega . aixo obliga a optimitzar al maxim la capacitat de tracciò de les maquines . Penseu que tambè he tingut problemes de freno i una maquina poc lastrada es incapas  de retindre un tren amb pendent . Tambè fa obligatori el doble ganxo , per evitar els encabalgaments de ganxos . A casa son obligatories les dobles traccions per baixar al diposit del soterrani. i continuo afirmant que de pes no en sobre mai. super12  super12

Alexandre

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu !! l'experiència!!!! amb afecte i carinyo repeteixo!!! jo com sempre segueixo les bones indicacions a més així si s'ha d'anar a la vilella ja estic preparat!!!! angell angell angell smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 7:21 am

Ja ho sabeu . espero organitzar algo , a partir del Març , ja ho sabeu tots !! anem parlan.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 10:55 am

Aquesta és una màquina gran, amb dos motors i si no vaig errat quatre eixos motrius, llavors cal pensar que és una màquina per arrossegar trens pesats, per tant s'ha de tenir molt en compte el pes perquè tingui la resposta que s'espera d'ella. Per a mi un pes estipulat per eix ha de ser orientatiu, el que penso que ha de ser important i s'ha de tenir en compte és que si agafem la màquina per l'enganxall impedint que avanci aquesta ha de patinar a pesar del seu pes, si el motor no pot fer girar les rodes hi ha possibilitat de cremar el motor, per tant s'ha de treure pes i el limit de la màquina serà més baix però no corre perill.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 6:35 pm

alejandro sasplugas escrigué:
Ja ho sabeu . espero organitzar algo , a partir del Març , ja ho sabeu tots !! anem parlan.

Alexandre

Genial idea. Sigui la data que sigui, jo vinc.  super12

ignasibaga escrigué:
 ... Per a mi un pes estipulat per eix ha de ser orientatiu, el que penso que ha de ser important i s'ha de tenir en compte és que si agafem la màquina per l'enganxall impedint que avanci aquesta ha de patinar a pesar del seu pes, si el motor no pot fer girar les rodes hi ha possibilitat de cremar el motor ...

El peix per eix estipulat a casa de cadascú és orientatiu, com tu dius. Podríem dir que és teòric.

Si agafem una màquina per l'enganxall amb un dinamòmetre lligat a un punt fix (una topera, per exemple), i li donem al regulador progressivament veurem que la màquina mira d'avançar i tiba del dinamòmetre. Com més intensitat l'hi donem més estira el dinamòmetre. Arribarà a un punt en que la màquina començarà a patinar. En aquest punt el dinamòmetre ens marcarà l'esforç de tracció màxim que dóna aquella màquina. Aquesta prova es fa també amb les màquines "de veritat" per a saber-ne l'esforç de tracció pràctic que donen.

És clar que per a nosaltres aquesta prova també dóna un resultat "teòric" que potser no ens diu res. Caldria posar un dinamòmetre entre la màquina i el primer vagó d'una composició habitual per a saber quin esforç de tracció necessitem, per exemple per arrancar un tren en la pendent més forta del circuit...

La prova més practica amb resultats pràctics, sense càlculs de cap mena, és agafar una màquina i fer-la arrencar en la major pujada que tinguem, arrossegant una composició habitual. Cal anar augmentant el pes de la màquina fins a obtenir una arrencada neta i sense patinada. Jo faig la prova, per exemple amb pedretes o petites peces metàl·liques que vaig posant a sobre de la màquina. Quan he trobat que la màquina va be, peso el pes, i sé el pes en plom que l'hi he de posar com a mínim.

De tot això en vàrem parlar una mica en aquest fil, a on, si cal, podem continuar desenvolupant el tema:

https://trenscat.forosactivos.net/t1271-pesar-els-vostres-trens-i-mesurar-ne-l-esforc-de-traccio
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6862

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 27, 2017 9:33 pm

La prova q diu l Amadeu l he feta algunes vegades al seu circuit i es molt propera a lo que ha de ser la maquina final. Amb la meua Climax va ser revelador i vaig mirar de posat tot el pes possible
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDt Nov 28, 2017 4:53 am

les feines d'avui..
locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2089

altaveu més petit!!

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2090

salutacions

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 30, 2017 7:58 am

avui ha tocat fer dirferentes proves amb el engantxall del tender i el seu funcionament..

ver3.0
locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2091

ver4.0
locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Img_2092


test de funcionament!!!

https://youtu.be/dqzIhc9iOw4

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 30, 2017 8:31 am

Molt bé aquest test!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 30, 2017 9:00 am

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino   locomotora a vapor Engerth  FC Ponferrada a Villablino - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» Locomotora Engerth del FC Ponferrada-Villablino a escala IIm
» locomotora vapor Baldwin FC Ponferrada-Villablino
» locomotora nº22 020 Ponferrada
» Furgó del FC Ponferrada-Villablino a escala IIm
» El tren de Ponferrada a Villablino a escala IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: