El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Dg Set 17, 2017 12:16 am
Aaaahhh¡¡¡, ok
Pere
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Dg Set 17, 2017 2:35 am
El servei estaciò ,es com el nostre corte ingles....En hi ha de tot!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Dc Gen 26, 2022 6:03 am
Aquest fil fa ser fet per a la construcció d'una aiguada "inspirada" en les del tren d'Olot, tal com el seu títol descriu, per al meu mòdul de La Fàbrica.
Però ara hi ha una continuació amb una altra aiguada no tan inspirada sinó que mira de ser una reproducció fidel de les del tren d'Olot. Això es deu a les noves tecnologies i a que hi ha gent molt competent en el fòrum, que a demés està sempre disposada a col·laborar.
Fa uns dies vaig posar un plano d'aquestes aiguades en un altre fil:
Doncs bé, l'Ignasi (expert en impressió 3D i bon amic) ja n'ha fet alguna prova, que al meu parer mereix tots els superlatius que se us puguin acudir. Aquesta foto, feta a l'hora màgica del Sol, és d'una còpia que anirà destinada als FFCC de La Terrassa:
Més endavant, quan avanci en l'acabat i quan la pugui posar a lloc, us en aniré posant noves imatges.