NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Trattore SKL (Dresina) | |
| | Autor | Missatge |
---|
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
| Assumpte: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 12:54 am | |
| Vaig revisar els meus vells missatges i crec que mai va presentar la SKL tractor. "Era un dels meus primers models, feta de resina de cautxú de silicona Sempe segell. Fet en diversos colors i amb diferents solucions for'll s'enfonsen en funcionament. Segueixo escrivint a aquest model, ja que des de fa algun temps em auocostruito la impressora 3D i vaig començar a imprimir de la SKL tractor. Projecte en línies generals el model de tall en les diverses parts que es vol imprimir. No sóc ni de lluny el nivell de Joan, però a poc a poc, un miler d'errors que espero arrivae els seus nivells. Aquests són alguns prova d'impressió més o menys èxit. Ho controllato i miei vecchi messaggi e mi pare di non aver mai presentato il trattore SKL. E' stato uno dei miei primi modelli, realizzati sempe in resina da stamp in gomma siliconica. Realizzato in varie colorazioni e con varie soluzioni per rendero funzionante. Scrivo ancora di questo modello perchè da qualche tempo mi sono auocostruito la stampante 3D e ho cominciato a stampare proprio il trattore SKL. Progetto a grandi linee del modello sezionato nella varie parti da stampare. Non sono nemmeno lontanamente a livello di Joan ma poco per volta, tra mille errori spero di arrivae ai suoi livelli. Ecco alcune stampate di prova più o meno riuscite. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 1:16 am | |
| Benvingut de nou Fabio!
Arribar al meu nivell no és difícil, és més, la teva impressora veig que té més precisió que la meva. .. estan molt detallades aquestes parts que ens ensenyes.
El que més m'ha sorprès és el ratllat de la fusta, com ho has fet? En el disseny o a la impressió? Quin material utilitzes? | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| | | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 3:03 am | |
| Per cert, Fabio, quin software utilitzes per al disseny? I per la impressió? | |
| | | flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 3:44 am | |
| per dibuixar o fer servir o thinkercad AutoCAD Lite 123 lliure. arxius STL de pas per gcode amb slic3r. els intents tenen diferents efectes com la fusta ratlles llises o prima aconseguir la manipulació Edita la Gcode. Trobada la capa en qüestió, en general el passat, duplicar-lo, i modificar el codi per a la segona aparició. per fer un repàs per sobre de la superfície llisa i sense material "extrusió" i sense canviar l'altura del cap calent ... no .... la resta de la regla accentuat efecte de les línies de l'última capa de manera que ja estan en paral·lel i horitzontal , duplico la capa i sense material que està sent extruït Ripasso la mateixa capa mitjançant la reducció del cap d'impressió 0.15 / 12:20 fent una línia té un no. Ja que aquest material és PLA i em van dir que va canviar la composició i no és biodegradable .... MHA | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 3:53 am | |
| Gràcies per l'explicació Fabio.
Pels que no tingueu idea d'impressió 3D, el que fa en Fabio és retocar l'arxiu d'impressió, de forma que el capçal "dibuixa" sobre la superfície, sense aportar material. Ho hauré de provar. ..
En quant al PLA, no sabia que ara ja no és biodegradable. Això és important! | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 4:02 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Gràcies per l'explicació Fabio.
Pels que no tingueu idea d'impressió 3D, el que fa en Fabio és retocar l'arxiu d'impressió, de forma que el capçal "dibuixa" sobre la superfície, sense aportar material. Ho hauré de provar. ..
En quant al PLA, no sabia que ara ja no és biodegradable. Això és important! Ostres, pels profans és com si parléssiu xinès....és tot un món però per gent formada tècnicament. Per sort els tallers Mitjans tenen acords de col·laboració amb altres tallers.... | |
| | | flyfabio (†) Jardinaire
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 4:12 am | |
| PLA és biodegradable ... aquest és un PLA amb alguna entremaliadura que fa que no biodegradable .... pel que em van dir que el va vendre a una fira de l'electrònica i els fabricants. No recordo la marca, però puc controlar a casa ... | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dc Jun 01, 2016 4:19 am | |
| Realment, la teva impressora té una qualitat excel.lent... el producte final té molt bon aspecte... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dv Jun 03, 2016 9:26 pm | |
| Moltes gràcies per compartir aquestes fotos i explicacions Fabio. | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) Dg Jun 05, 2016 10:19 am | |
| Relment la impressiió imitació fusta és bona. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trattore SKL (Dresina) | |
| |
| | | | Trattore SKL (Dresina) | |
|