TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"

Ir abajo 
+17
albertoquattrotre
peps
ODAKIM
jaume
Shay
jordi
Mak
Francesc
tram47
josepmaria
Mitjans
ignasibaga
TramBlau
ostman
Sisu
MALLET73
Olot
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2019 9:54 pm

Olot escrigué:
Gràcies, són bones idees. Very Happy

Tota bona idea és d'agrair. Ara només em tocarà pensar quin és el sistema que més em convé... pensativ

si et cal fer alguna verificació del funcionament jo te la puc imprimir i plastificar per que miris com queda...i valoris

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2019 11:20 pm

Moltes gràcies per l'oferiment.

Very Happy

Quan diuen que el nivell de colaboració entre els membres de TRENS.CAT és admirable, és per alguna cosa.

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDc Jul 24, 2019 9:54 am

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Gràcies, són bones idees. Very Happy

Tota bona idea és d'agrair. Ara només em tocarà pensar quin és el sistema que més em convé... pensativ

si et cal fer alguna verificació del funcionament jo te la puc imprimir i plastificar per que miris com queda...i valoris

salutacions

mallet73

Olot escrigué:
Moltes gràcies per l'oferiment.

Very Happy

Quan diuen que el nivell de colaboració entre els membres de TRENS.CAT és admirable, és per alguna cosa.

aplaud aplaud aplaud

Aquesta és la essència que jo he trobat en aquesta casa.applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2020 8:09 am

Em penso que el dia que tornem a muntar el MOMI ja no me'n recordaré de com muntar els meus mòduls. tristonet
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2020 7:54 pm

Olot escrigué:
Em penso que el dia que tornem a muntar el MOMI ja no me'n recordaré de com muntar els meus mòduls. tristonet

pale pale pale pale no seràs l'unic, jo a més tindré que muntar els tecnics...haurem de fer una pre trobada per fer memoria i verificacions... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 932

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2020 9:41 pm

Confio en que això del muntar els mòduls del MOMI sigui com "anar en bicicleta"
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2020 11:37 pm

Jo ho tinc permanentment muntat, nomes el desmunto per portar-lo en el cotxe Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDj Jun 18, 2020 12:41 am

MALLET73 escrigué:
...haurem de fer una pre trobada per fer memoria i verificacions... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDj Jun 18, 2020 6:20 am

Potser haurem de muntar una trobada extra a Bagà per pràctiques de muntatge. smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDv Jun 19, 2020 7:20 pm

affraid affraid affraid affraid affraid study study study study baba baba baba baba

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDv Set 30, 2022 5:11 am

Està dit en un altre fil, però també ho dic aquí per a no "embrutar" cap altre tema:

Demano ajuda per acabar d'electrificar els mòduls de La Fàbrica, previstos per a donar vida al MOMI fent maniobres. Després del temps que fa que els tinc començats, encara no veig pas quan tindré el moment de fer-ho. Per tant, si hi ha algun voluntari que s'hi avingui, serà molt d'agrïr, no només per mi, sinó també per la resta de membres del MOMI.

Disposo pràcticament de tot el material elèctric necessari. El projecte, a demés, està totalment previst ii facilitaria tots els esquemes necessaris. O sigui que qui sigui el voluntari no s'hi haurà de trencar pas el cap perquè se li donarà tot fet.

Només caldria passar cablejat, soldar algun fil, muntar connectors i fer el quadre de comandament (també està comprat i pensat) o sigui que només cal posar-s'hi!

Són uns mòduls que podrien donar molt de joc:

Com bé sabeu representa un complex fabril amb ramal de mercaderies privat i locomotora pròpia per a les maniobres a dins de ramal.
La idea és poder fer un munt de naniobres sense interferir en la marxa dels trens, que aniràn passant per la via de pas, separada del ramal, i que no es necessita per a maniobrar. Aquesta és la gran avantatge del joc.
Però també hi ha una segona avantatge, i és que si les maniobres s'aturen, per la mateixa raó, tampoc afecta al pas dels altres trens!

Això gràcies a què he previst una alimentació a part, només per a les vies de maniobres, que es trobaràn electricament totalment aïllades de la via principal, essent aquestes autònomes per a poder fer maniobres lliurement.

El joc és el següent: hi ha un tren que anirà circulant per la via principal, donant voltes al MOMI. Quan passe per el ramal, podrà deixar o prendre vagons, i continuar la seva ruta.
En acabar hi ha la màquina de maniobres adscrita al ramal, que en rebre els vagons entrants els ha de portar a la fàbrica, a on seran descarregats si porten materia prima, o carregats si va buits. Un cop han passat per la fàbrica, s'han de retirar i ser apartats a la via, fins que els hi toqui sortir de nou.
Mentrestant, la màquina de maniobres pot composar trens nous amb els vagons sortints, que es podran classificar de qualsevol manera: trens purs de vagons tancats, de vagons plataformes, o si voleu, per el color dels vagons.
En acabar la màquina de maniobres els situarà en el lloc de recollida per el tren passant.

Més endavant, si ho voleu, us faré un esquema de les maniobres a fer.

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 02, 2022 5:08 am

Com sempre que necesiteu ma d'obra barata (gratis) m'apunto, ja em diràs que tens en ment Wink

A MALLET73 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 02, 2022 7:07 pm

Home, dons moltes gracies, Jordi!!!

El millor seria quedar. Ens truquem? Very Happy

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2022 1:47 am

super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud aplaud treball treball treball treball treball en equip!!
cooperació entre membres!! Fantàstic!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2022 2:17 am

genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2022 5:43 am

Mireu, jo vaig fer els mòduls de forma altruista per al grup, més que per a mi mateix. Volia donar-vos joc. Malauradament els anys van passant, i no he pogut acabar-los encara....

Avui he parlat amb en Jordi i hem quedat d’acord perquè ell hi faci una bona avançada. Hem quedat que vindra, i en parlarem sobre el terreny.

No sé a on arribarem, però volia dir-vos que estic molt content de trobar gent que sempre està disposada per a donar un cop de ma, també de forma altruista.

VISCA!!

Com va dir un: Llarga via a Trens.cat!!

Moltíssimes gracies, Jordi!!

A gobling li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 5:45 am

Avui hem tingut una trobada tècnica en Jordi i jo. Entre mig d'una visita cultural a la Garriga i al seu modernisme, i entre bon menjar, hem tractat el tema dels mòduls.

Els mòduls nº1 i nº2 de la Fàbrica ja són al seu poder i començarà a fer-ne l'electrificació que anirà fent en els propers dies. Us en mantindré al corrent.

De moment, aquest és l'esquema dels seccionaments elèctrics fets a la via i que són els que s'haurien d'alimentar:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Aillam10
(vista costat vies)

Aquest és l'esquema dels cables que hi havia fets fins avui:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Cablej10
(vista costat cables, és a dir amb les vies invertides perquè ara les veuriem per darrera)

... i aquests són els nous que en Jordi muntarà:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Whatsa10
(vista costat cables, és a dir amb les vies invertides perquè ara les veuriem per darrera)

El dia que anirem a una expo i farem maniobres és cada dia una mica més a prop!! Very Happy

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 8:06 am

Us en mantindré al corrent


jugar amb les paraules!!!!! riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu


A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 9:55 am

riuuu riuuu riuuu riuuu

Daniel, us en mantindré al corrent (però no elèctric!!)

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 8:23 pm

super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Tren Tren Tren Tren

l'has dut a menjar bunyols!!?? Wink Wink Wink Wink Wink

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 10:28 pm

No, no n'hi havia pas de Bunyols al menú. Si vols te'l passo... Rolling Eyes

Vàrem menjar esplèndidament bé. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 09, 2022 12:42 am

Sembla ser que els bunyols son a una altra banda smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDv Des 09, 2022 10:53 pm

Tal com us vaig prometre us mantinc al corrent dels treballs que està fent el Jordi en quant a l'electrificació dels mòduls de LA FABRICA.

Resulta que ja te acabats dos mòduls segons m'ha anat comunicant ell mateix.

No des mereix felicitar-lo? Very Happy

Tot i que encara en queden tres més, em penso que aviat podrem fer-hi algunes proves i tot.

Però no us feu masses ilusions, perquè a Martorell segurament no estaran pas llestos encara, donat que ni hi hauria temps material per a tenir-los llestos, ni possiblement hi hagi lloc per a exposar-hi aquests mòduls que, per si sols ja ocupen més de la meitat de l'espai disponible per a tothom!

Aquesta és la foto que en Jordi m'ha fet arribar:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Modul_10

Com podeu veure, l'aspecte és immillorable, i a demés semblaria que ja té posats inclús els connectors! Very Happy

I aquests són les fotos més antigues del primer mòdul:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Modul_11

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Modul_12

MOLTISSIMES GRÀCIES, JORDI!!!   Very Happy

applaud  applaud  applaud  applaud  applaud  applaud  applaud  applaud

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDv Des 09, 2022 11:37 pm

feina molt neta !, aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitimeDs Des 10, 2022 12:04 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Felicitats Felicitats Felicitats Bravo Bravo Bravo genial genial formidable formidable 10 10 10 10

Supos que et refereixes a Molins de Rei quant dius Martorell..per que a Martorell no hi ha problemes d'espai!!! i es al Abril!! hahaha hahaha

Enhorabona a tots 2 per aquesta col.laboració entre membres..aixó donarà molt de joc al MOMI!!!

salutacions

mallet73

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 18 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
Tornar a dalt 
Pàgina 18 de 19Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Següent
 Temas similares
-
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Pas a nivell - MOMI Català
» Circuit Momi Català (embarcador)
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: