TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73

Ir abajo 
+20
betulo237
mikado
ODAKIM
dvdtren
lluis7
alejandro sasplugas
peps
jaume
Mitjans
MALLET73
tram47
jordi
Maxx_Rivoli
josepmaria
ignasibaga
ostman
Sisu
el terrat de margarit
TramBlau
Olot
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDt Mar 01, 2016 11:30 pm

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Què hi faràs, finalment, Carles?

Has pensat potser prolongar els nous de manera que guanyis vies per a poder maniobrar?

hola la meva intenció es possar un pont giratori, les vies serán per enllaçar amb les que tinc en els altres moduls, fent que pugui conectar-se en un costat o l'altre dels 2 moduls i poder maniobrar.... i fins i tot servir de pont per si algú fa un modul estació..

salutacions

mallet73

Hola amics!!  m'han enviat una proposta per fer en el modul vell a l'hora de refer-lo que potser és interesant de cara a que serveix com a bucle de retorn i també com  a modul de pas..on puc muntar el pont giratori a l'interior.....

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 2cgzxxv

ho estudiaré... study study study study study que en penseu ??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDt Mar 01, 2016 11:53 pm

No és una mala idea...i ja saps com faràs la sortida de la rotonda?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDt Mar 01, 2016 11:54 pm

És molt interessant...

Però pensa que és molt gran... si no recordo malament uns 145cm apurant l'ample...

Caldrà estudiar-ho bé... però és molt bona idea...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDc Mar 02, 2016 2:21 am

Sisu escrigué:
No és una mala idea...i ja saps com faràs la sortida de la rotonda?

encara no ho ser nomès tinc el dibuix..aquest cap de setmana miraré de fer un muntage previ...a veure...

ostman escrigué:
És molt interessant...

Però pensa que és molt gran... si no recordo malament uns 145cm apurant l'ample...

Caldrà estudiar-ho bé... però és molt bona idea...

si que és gran jo crec que va per aquí la cosa...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDj Mar 03, 2016 9:00 am

Bona proposta. El qui te l'hagi enviat sap el que es fa. angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDj Mar 03, 2016 9:10 am

Si el divideixes en quatre ja no és tan gran a l'hora del transport ni de guardar-lo.

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 5km7lt
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDj Mar 03, 2016 11:18 am

Molt be pensat, m'agrada molt aquesta convinacío dona molt de joc, perque a més també és pot

montar lineal si és busca que els dos extrems quedin a la mateixa alçada.


Jo buscaría la convinacío perque els dos extrems fossin compatibles, d'aquesta manera els quatre és

podrien montar en linea
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDj Mar 03, 2016 8:16 pm

jordi escrigué:
Molt be pensat, m'agrada molt aquesta convinacío dona molt de joc, perque a més també és pot

montar lineal si és busca que els dos extrems quedin a la mateixa alçada.


Jo buscaría la convinacío perque els dos extrems fossin compatibles, d'aquesta manera els quatre és

podrien montar en linea


Penso el mateix... Ja sabeu que m'agraden molt els mòduls polivalemts...

Però això, en aquest cas, implica segur fer uns mòduls molt grans...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDj Mar 03, 2016 9:17 pm

Sisu escrigué:
Evidentment no m'he sabut explicar.
Quan obres el tema de circuits interiors, apareixen un llistat de fils en els quals hi ha un poti-poti de coses i on hi ha fils de mòduls Momi, circuits interiors, etc.
El que proposo és de que els fils de construccions de mòduls estiguin ubicats dins del subfòrum de circuits interiors dedicat al Momi.

Perdoneu, no us sembla bé el que proposo? Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDj Mar 03, 2016 10:56 pm

Olot escrigué:
Si el divideixes en quatre ja no és tan gran a l'hora del transport ni de guardar-lo.

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 5km7lt

Hola si es una bona idea desprès de veure els bucle de retorn de l'euripo... però miraré de fer-lo en 3 moduls, ho tinc que estudiar aquest cap de setmana..no vull tenir 7 moduls..no tinc lloc ja 3 es complicat .?¿?¿?¿
jordi escrigué:
Molt be pensat, m'agrada molt aquesta convinacío dona molt de joc, perque a més també és pot

montar lineal si és busca que els dos extrems quedin a la mateixa alçada.


Jo buscaría la convinacío perque els dos extrems fossin compatibles, d'aquesta manera els quatre és

podrien montar en linea

Hola si es bo cercar convinacions, de fet el que mirat es que pugui servir tan per dreta com per esquerra, però no en linea, el momi es 2vies anada i retorn...

ostman escrigué:

Però això, en aquest cas, implica segur fer uns mòduls molt grans...

no vull fer moduls grans no hi ha tan espai.....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 1:35 am

MALLET73 escrigué:
jordi escrigué:
Molt be pensat, m'agrada molt aquesta convinacío dona molt de joc, perque a més també és pot

montar lineal si és busca que els dos extrems quedin a la mateixa alçada.


Jo buscaría la convinacío perque els dos extrems fossin compatibles, d'aquesta manera els quatre és

podrien montar en linea

Hola si es bo cercar convinacions, de fet el que mirat es que pugui servir tan per dreta com per esquerra, però no en linea, el momi es 2vies anada i retorn...

Quan diu en línia, he entes que es pot utilitzar com a retorn en un extrem o altre... o com un mòdul intermig... utilitzant les dues vies d'anada i tornada...

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 1:50 am

ostman escrigué:
MALLET73 escrigué:
jordi escrigué:
Molt be pensat, m'agrada molt aquesta convinacío dona molt de joc, perque a més també és pot

montar lineal si és busca que els dos extrems quedin a la mateixa alçada.


Jo buscaría la convinacío perque els dos extrems fossin compatibles, d'aquesta manera els quatre és

podrien montar en linea

Hola si es bo cercar convinacions, de fet el que mirat es que pugui servir tan per dreta com per esquerra, però no en linea, el momi es 2vies anada i retorn...

Quan diu en línia, he entes que es pot utilitzar com a retorn en un extrem o altre... o com un mòdul intermig... utilitzant les dues vies d'anada i tornada...


Hola doncs jo he entes que fossin com els de l'euripo que es poden muntar plegats fent el bucle o si no en linea per allargar més el circuit..?¿?¿ bé potser aixó ens ho aclarira en Jordi ?? jordi ha que et refereixes???

gràcies

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 2:31 am

Has pensat  pensativ en tenir les vies soltes del mòdul, amb el balast ja col·locat per posar-les un cop muntat el mòdul?, si no totes si una part d'elles

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 2:50 am

TramBlau escrigué:
Has pensat  pensativ en tenir les vies soltes del mòdul, amb el balast ja col·locat per posar-les un cop muntat el mòdul?, si no totes si una part d'elles

Pere

Hola Pere!! si fins i tot la idea de com te en Daniel de trams de vies amb el balast engantxat que poden fer-se servir per allargar el modul dins d'un altre modul....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 9:51 am

Sisu escrigué:
Sisu escrigué:
Evidentment no m'he sabut explicar.
Quan obres el tema de circuits interiors, apareixen un llistat de fils en els quals hi ha un poti-poti de coses i on hi ha fils de mòduls Momi, circuits interiors, etc.
El que proposo és de que els fils de construccions de mòduls estiguin ubicats dins del subfòrum de circuits interiors dedicat al Momi.

Perdoneu, no us sembla bé el que proposo? Embarassed

Si, ara t'entenc. L'altre dia devia tenir el dia espès.

Fet. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 11:01 am

Bona nit, en carles te rao, he volgut dir, que:es pot monta fent un bucle o si no en linea per allargar

el circuit
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 11:03 am

Un treball molt engrescador ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 11:31 am

els components de la via de llast van ser construïts per als jocs de ferrocarril.
també poden servir per presentar un mòdul intermedi ràpidament construït.
Crec en la presa de bucle addicional a l'esquerra - el que té la fàbrica i la bella herba verda - per al llaç que és "universal" dins i fora de cada costat.

ces éléments de voie avec ballast furent construits pour les jeux ferroviaires.
ils peuvent aussi servir pour présenter un module provisoire rapidement construits.
je pense en fabriquer des supplémentaires pour la boucle gauche - celle avec l'usine et la belle herbe verte - pour que la boucle soit " universelle " entrée et sortie de chaque côtés. .
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 8:54 pm

jordi escrigué:
Bona nit, en carles te rao, he volgut dir, que:es pot monta fent un bucle o si no en linea per allargar

el circuit
Hola jordi! tranquil no es tracta de qui te raó, si no de haver entes el que volies dir..... jo el que cercava era poder fer el bucle a cada costat o si més no de pas, tenir una mica de polivalència...però mai he cercat el fer via unica..

ignasibaga escrigué:
 Un treball molt engrescador ok ok ok ok

 Fins aviat, Ignasi.

doncs ja saps!!! Wink Wink Wink Wink

salutacions
mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 04, 2016 10:42 pm

Hola amics!!

Us demano ajuda!!

ja fa temps que cerco per les agulles dels moduls, les palanques d'accionament però le que trobo sempre surten per un bon pico, sabeu si puc trobar-ne i on més economiques??

les que he trobat són aquestes a ebay..
http://www.ebay.es/itm/Thiel-171-RhB-Mechanischer-Weichenstellhebel-fur-LGB-Magnus-Piko-Kiss-Spur-G-/201535003269?hash=item2eec6c1a85:g:8ZMAAOSwBLlVJhpH


gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 05, 2016 2:48 am

Jo n'havia fet, però no me'n queda cap. És una llàstima perquè la meva palanca de canvi d'agulles és perfectament el model que hi ha a casa nostra.

Ara que per el preu que has trobat et puc dir que no és car ja que la meva, un cop fetes totes les peces de fosa, i tot treballat i muntat, en aquell temps sortia per un preu semblant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 05, 2016 4:35 am

Jo també tinc unes fetes en llautó, i mínim de preu de fer rèpliques no surt més barat de 30 € i sense comptar les barilles de llautó que cal utilitzar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 05, 2016 5:38 am

MALLET73 escrigué:
Hola amics!!

Us demano ajuda!!

ja fa temps que cerco per les agulles dels moduls, les palanques d'accionament però le que trobo sempre surten per un bon pico, sabeu si puc trobar-ne i on més economiques??

mallet73

 Hola Carles.

Jo en vaig fer unes quantes per posar-les al tren, però me'n vaig adonar que no tindrien vida, que acabarien totes aixafades, encara me'n queda alguna, dilluns te'n porto una per si et pot anar bé.

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Ka07l2

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12105

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 05, 2016 6:10 am



Mira ell que jo vaig fer per si et serveix d'alguna cosa

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 06, 2016 10:58 pm

ignasibaga escrigué:
MALLET73 escrigué:
Hola amics!!

Us demano ajuda!!

ja fa temps que cerco per les agulles dels moduls, les palanques d'accionament però le que trobo sempre surten per un bon pico, sabeu si puc trobar-ne i on més economiques??

mallet73

 Hola Carles.

 Jo en vaig fer unes quantes per posar-les al tren, però me'n vaig adonar que no tindrien vida, que acabarien totes aixafades, encara me'n queda alguna, dilluns te'n porto una per si et pot anar bé.

nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Ka07l2

 Fins aviat, Ignasi.

ostres gràcies doncs ens veiem dilluns!!!

mallet73
p.d. gràcies Pere a veure que puc fer... la intenció es fer-les en resina per fer-ne tantes com necesiti..
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73   nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73 - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 20Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Següent
 Temas similares
-
» Pas a nivell - MOMI Català
» Circuit Momi Català (embarcador)
» Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» faldó mòduls momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: