NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos | |
| | Autor | Missatge |
---|
fani Jardinaire aprenent
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts Edat : 31 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 21
| Assumpte: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dt Jun 09, 2015 10:24 am | |
| Bona tarda/nit a tots! No sé si coneixeu la Argila Polimerica (Marques comercials com Fimo, Sculpey, Kato...), de petita la utilitzaba per fer arracades i ara la aplicaré al "modelisme" En teoria es una masa que despres de modelar, s'ha de coure uns minuts al forn, i aqui jo no tenia forn... pero vaig trobar per internet que al bany maria es poden coure Hi han dos formes de "acolorirles" O agafes un color de masa i després de coureles les pinteu, o es fan amb diferents colors de masa - Codi:
-
Dema us explico mes truquets, ara us deixo unes fotografies de objectes que he fet aquesta tarda. Explicaré com he fet cada objecte, per si algú s'anima Les pomes son d'uns 3 o 4mm, els platans 1cm de llarg aprox, i el pa una mica variat Aniré actualitzant el post | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dt Jun 09, 2015 5:44 pm | |
| Jo no conec aquest material ni tampoc la seva tècnica, però trobo que pot ser molt interessant. En conec un que segur que l'hi encantarà. El forn ha de ser molt potent? Imagino que si ho pots coure al bany maria no cal molta temperatura. Serviria un forn normal de cuina? A on trobes aquest material? | |
| | | fani Jardinaire aprenent
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts Edat : 31 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 21
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dt Jun 09, 2015 9:36 pm | |
| A qualsevol papereria, Abacus mateix, 1 paquet de 57 grams son uns 2€/3€ (depenent el puesto, jo a internet els compraba a 1,80 o aixi) Pregunteu per Fimo Soft o Sculpey. Vigileu que hi han Fimo i Fimo Soft, agafeu el Fimo soft, perque l'altre es MOLT dur
El forn posa 110º 30 min, pero depen. Si tens figures petites potser amb 15 min ja ho tens, jo m'he acostumat al bany maria perque aixi no s'em cremen (que en el forn més d'un cop ja se m'han cremat jaja)
La tecnica es com si modelesis plastilina, nomes que aqui pots texturitzar amb coses domestiques com raspall de dents, paper d'alumini, escuradents... I apart pots donar tocs de color amb Pastel i un pinzell. Per exemple el pa aquest d'adalt son casi blanquet, i amb Pastel ocre, taronja, marro i blanc l'he pintat una miqueta jiji | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dt Jun 09, 2015 9:54 pm | |
| Moltes gràcies, fani. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dc Jun 10, 2015 12:05 am | |
| | |
| | | maquinista Trenjardinaire
Ubicació : Navarcles Edat : 65 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 182
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dc Jun 10, 2015 9:58 am | |
| Un material ben curios | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dc Jun 10, 2015 6:44 pm | |
| | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dg Jun 14, 2015 11:25 am | |
| Molt interessant. Verifiquem la mida? | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos Dv Jun 19, 2015 9:12 am | |
| Hola Fani i tots els demés.
És molt interessant això, no conec aquest material, un cop cuit queda fort?, jo volia fer probes amb la porcellana russa, quines diferències hi ha?.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos | |
| |
| | | | Treballar el Fimo/Argil·la polimerica + Fotos | |
|