El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 28/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Furgó groc cremallera de Núria Dt Maig 12, 2015 12:23 am
Ara que ja tinc el cotxe de viatgers, un pas lògic era fer el mateix procés que van fer al cremallera, convertir-ne un en furgó per a mercaderies. Crec que el gran repte d'aquest projecte és la decoració exterior. M'ho passaré molt bé. ..!
Enlloc de lateral de cabina i lateral de bastidor, he fet una sola peça que inclou el reforç central. Els testers han perdut les finestres i la porta.
Ara caldrà preparar les guies i les portes laterals. Les peces impreses s'aprofiten i nomes caldrà un nou arxiu de làser.
Tinc un dubte. En alguna foto m'ha semblat intuir que l'interior està compartimentat. És així? M'aniria perfecte per a donar consistència al furgó...
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 28/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Furgó groc cremallera de Núria Dl Jun 08, 2015 10:28 am
Ja tinc muntada l'estructura del furgó.
He estat imprimint les reixetes superiors dels testers, que són comuns amb els cotxes de passatgers.
Un altre tema que no havia resolt encara era l'obertura de les portes. Finalment he marcat unes guies a la base per on correran. A les portes hi clavaré una U de filferro que farà de patí.
Aquí és veu també la paret separadora del mig, que no tinc clar que hi vagi realment però fa molt de reforç al furgó.
Un altre projecte recuperat. En aquest cas, m'havia quedat bloquejat amb el sostre, que vaig imprimir un dia que tenia la impressora desajustada i va quedar més llarg del compte. Avui l'he marcat, tallat i enganxat, i cada vegada que feia pasta pels altres projectes, la que sobrava l'he anat aprofitant amb el sostre. Quan el tingui tot, li passaré el mouse per allisar-lo.
És una fregadora petita, i precisament recorda un mouse, de fet, així és diu el model que tinc. El vaig ensenyar quan vaig fer la caixa central del Stadler.
Assumpte: Re: Furgó groc cremallera de Núria Dl Maig 07, 2018 9:44 am
Aquest projecte, com tants altres, el tinc en pausa fa temps, però resulta que m'han demanat les calques per a escala H0m i he trobat que és un bon moment per a donar-li una empenta.
Amb fotos que tenia, he anat fent el dibuix amb Corel, de forma que es converteix en un fitxer escalable, sense que perdi qualitat, ni fent gran, ni fent petit. El resultat és aquest:
Ara mateix tinc un dubte, i és si els dos vagons són iguals o si hi ha dos dissenys més... no he sabut trobar les fotos adequades. Potser tots dos són exactament iguals, però no ho puc confirmar ni desmentir...
Sí que hi ha el número 01 i el número 28, però la resta, no la sé veure. La placa taronja, tampoc sé si l'altre vagó té un altre número...
Tot i que aquest fil porta molt de temps aturat i de moment, no tinc en vista quan ho podré reprendre, m'he dedicat a recuperar totes les fotos que s'havien perdut. Animo a tothom que tingui fils així a que hi dediqui una estoneta de tant en tant per no perdre la informació tan valuosa que són les imatges.