Obro el meu tema aquí. Connecteu-vos a la qüestió de la fiabilitat dels motors d'Olot Piko.
Públiques unes fotos dels trens italians a Escala G Modelatge distribuïts per punt. Trens galvanitzat metall amb la pintura del cos com un mateix. Més pesat que el doble dels nostres hàbits. Resina Res perquè trenca. Tot el metall o PVC - Plexiglàs interior i accessoris. No pujol, però només el marc i els cargols.
Els models que havíem vingut de Minitaly de Milà. Ells són tan diferents dels que es venen perquè no tenen tots els detalls i totes les parts més delicades. S'entén, però, la bellesa dels models dels que se'n deriven. Els models venuts modeladors són super!
El concepte d'aquests trens és que han de treballar per sempre més rompresi. Fets i construït per persones que coneixen la nostra escala. Així que no hi ha grans trens fan com si fossin HO! Però entrenar per a ús rude en totes les condicions climàtiques.
Sortida de tots els eixos sobre tota la longitud del tren. Decodificador amb enregistraments de so Massoth fetes per Paul Portigliatti.
A petició de qualsevol dels models pot arribar en tren. Calibre o reduïda estàndard.
Motors estrictament Piko perquè costen mig de LGB i tenen la mateixa durada si no més. En peces òptiques costar menys i són menys ruïna. Només els rodaments nous motors.
Si vostè està interessat puc compartir la construcció del primer tren des del principi fins al final.
Per obtenir més informació sobre Minitaly de Milà, una obra mestra que utilitza el nostre sistema d'escala T preguntar i comparteixo gustosament.