NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Esglesia i Viaducte | |
| | Autor | Missatge |
---|
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Esglesia i Viaducte Dv Maig 29, 2009 11:41 am | |
| | |
| | | peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| | | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Esglesia i Viaducte Dv Maig 29, 2009 7:59 pm | |
| | |
| | | bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: Esglesia i Viaducte Ds Maig 30, 2009 4:15 am | |
| Hola Josep
Molt bones les fotos, estas molt treballador i el circuit millora constantment et felicito.
Fins aviat Josep | |
| | | peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Esglesia i Viaducte Dg Maig 31, 2009 9:05 am | |
| Josep moltes gracies,i que sapigues que es una sort viure a prop teu per compertir experiencies,Amadeu m`agrada que t`hagi agrat el equaducte,la tecnica que faig servir es la seguent:primer vaig fer els dos "ulls" laterals,quan vaig tenir fets els vaig col-locar el lloc a on anaven i sobre el mateix lloc vaig fer el motllo que em servia per acabar el pont.Agafo fustes i faig el motllo,llavors quan el tinc montat poso varilles de ferro i despres i poso la FIASA l,un cop tot ple la deixo durant 3 dias llavors trec el motllo i quan ho tinc tot tret,agafo un ponxo petit i vaig dibuixant el format de les rejoles,despres agafar pintura i treure el color que crec que es l`edequat,de totes maneras sempre que volguis pots venir a veure i podem intercamviar punts de vista perque els teus acabats de la teva maqueta tambe son molt bons. SALUTACIONS | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Esglesia i Viaducte Dg Maig 31, 2009 9:31 am | |
| Moltes gràcies per les explicacions. - peps escrigué:
- ...sempre que volguis pots venir a veure i podem intercamviar punts de vista perque els teus acabats de la teva maqueta tambe son molt bons...
Moltes gràcies per la invitació. En Josep m'ha parlat sovint de tu. Més tard o més dora hem de muntar una trobada. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Esglesia i Viaducte | |
| |
| | | | Esglesia i Viaducte | |
|