NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat | |
| | Autor | Missatge |
---|
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Dg Oct 05, 2014 12:25 am | |
| Després de dies donant-hi voltes, m'he decidit a fer un parell de mòduls, ajuntant les meves grans aficions, els tens i els cotxes. La idea és fer un tram simulat del rally Catalunya, en el que passa per sobre un pont que travessa per sobre la via del tren. Com que tinc bastants cotxes d'escala 1:24, els podré anar canviant cada cop que es muntin els mòduls. El projecte inicial és aquest Avui he anat a comprar les fustes. No tenien contra-xapat i ho he fet amb DM, que crec que si ho faig bé no m'ha de donar cap problema. He començat amb el muntatge del primer calaix i m'he trobat amb la sorpresa que no m'han tallat tots els laterals llargs, i no ho he comprovat allà mateix perquè anava liat amb els nens. .. hauré de tornar perquè m'acabin de tallar els retalls que m'he endut. .. De moment, això és el que he pogut fer Almenys ja he començat, que sempre es el que més costa.
Editat per darrera vegada per Mitjans el Dt Mar 01, 2016 10:21 pm, editat 1 cop en total | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Dg Oct 05, 2014 2:44 am | |
| Molt bè... Endavant amb els mòduls del rally Catalunya... Tens fotos del tram real que et serveix d'inspiració? No hi ha problema en utilitzar DM, el material no és important sino que ho són les dimensions... Encara que penso que el DM és més pesat i deformable, haurem de comprovar comparant mòduls... i crec que el DM no fa 10mm de gruix sino 9 o 12mm, això no hauria de ser problema si és te en compte, especialment pels gruixos que ens dòna l'altura total de les potes... Jo hauria fet els forats abans de muntar el mòdul... | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Dc Oct 08, 2014 11:34 pm | |
| Jo també estava pensant en utilitzar DM en lloc de fusta. A excepció de que el cap ha de ser com a estàndard, la resta de l'estructura pot ser molt lleuger i patir molt menys humit.
Bella també la idea de mudar-se a una petita galeria. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Dj Oct 09, 2014 7:19 am | |
| Enhorabona per la decisió, Joan. Jo també crec que el DM pot resultar més pesat que el contraxapat, cosa que pot fer més incòmode la seva manipulació. Be, en el mòdul... no hi falta res? No hi ha un ramal amb cremallera? | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Dj Oct 09, 2014 8:43 am | |
| Ep, tot el tram podria ser amb cremallera... Sempre el podem muntar fent rampa... | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Ds Oct 11, 2014 9:04 am | |
| I posar maquines cremallera per remolcar els trens en aquests tram. Crec recordar un tramvia a italia o aprop que te unes locomotores que ho fan. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat Dt Mar 01, 2016 10:20 pm | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat | |
| |
| | | | Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat | |
|