NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Topall | |
| | Autor | Missatge |
---|
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Topall Ds Ago 23, 2014 12:35 pm | |
| Feia dies que hi donava voltes a un problema que tinc amb les vies mortes i el nen... que sovint s'oblida d'aturar el tren a temps i acaba sortint per l'extrem de la via... per tant, avui m'hi he posat, per fi. He pensat en fer un topall simple, amb un travesser "de fusta" i unes vigues fetes de carril per a soportar l'impacte. A més, he fet unes petites peces que aniran enganxades a la part inferior per a encaixar amb l'ànima del carril i les travesses, perquè s'encaixi i no marxi ni enrere ni amunt amb un cop. Quan tingui una estona, l'aniré imprimint i el provaré, i si funciona, en faré uns quants més per la resta de vies mortes. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Topall Ds Ago 23, 2014 7:07 pm | |
| Excel·lent idea. No hi ha com tenir el llapis màgic. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Topall Ds Ago 23, 2014 9:28 pm | |
| Sí, s'ha de reconèixer que per coses d'aquestes és molt pràctic..! Com es pot veure, el disseny és molt senzill, i en una estona el vaig dibuixar, després, un parell d'horetes d'impressió i quan m'he llevat al matí ja ho tenia a punt. Ara ja està assecant la cola i algun dia li faré una pintadeta. | |
| | | ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 9:25 am | |
| Dit i fet, es al·lucinant | |
| | | Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 9:39 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 10:07 am | |
| Bona idea... Queda molt resulton... | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 11:04 am | |
| Doncs ja en tinc dos..! Sortint de la impressora se li ha de fer els ajustos dels clips inferiors i repassar una mica el ratllat, però en una estona es munta la mar de senzill. En aquest segon li he fet uns petits clips que agafen per sota del carril, que en la primera podia arribar a aixecar-se, però ja puc dir que el disseny és definitiu. | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 11:50 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 6:24 pm | |
| Compto que tot això ens ho ensenyaràs en viu ben aviat... | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Topall Dg Ago 24, 2014 7:39 pm | |
| Clar que si! Ara s'acostà el firatren, intentaré acabar algunes cosetes de les que tinc a mitges, que realment no he acabat res encara...! | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Topall Dl Ago 25, 2014 10:33 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Topall | |
| |
| | | | Topall | |
|