NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 2:41 am | |
| Uff... espero que no les utilitzis totes al mateix temps... a mi em faltarien mans...
Però una visita, com comenta en Carles, no és cap mala idea... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 2:41 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...caldria preparar una visita aquest taller tan equipat!!! i veure com treballes.....
Hi estic plenament d'acord. Havia pensat el mateix, i també reclamo aquesta visita, que seria molt instructiva. Compteu amb mi si es fa. | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 2:42 am | |
| - ostman escrigué:
- Uff... espero que no les utilitzis totes al mateix temps... a mi em faltarien mans...
Per això hi són els ordinadors. | |
| | | Parvus Jardinaire
Ubicació : Sant Esteve de Palautordera Edat : 63 Data d'inscripció : 08/04/2014 Nombre de missatges : 51
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 2:52 am | |
| - MALLET73 escrigué:
...... ostres!!! mare meva.... hem ric de la meva dremel!!! .... Darrera la teva dremel hi ha una cosa que no tot-hom pot tenir i que és la mes important, parlo de la teva empenta, de les teves ganes de fer coses i la il·lusió que es veu sempre al darrere dels teus projectes. Jo crec que et mereixes un reconeixement, t'envejo! les màquines no tenen aquest esperit. Respecte a la visita... Serà un plaer ensenyar-vos el meu taller quan ens posem d'acord, haurieu d'anar fins al Montseny, però valdrà la pena, especialment per mi, les vostres aportacions son imprescindibles. Jordi | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 2:54 am | |
| - Parvus escrigué:
Respecte a la visita... Serà un plaer ensenyar-vos el meu taller quan ens posem d'acord, haurieu d'anar fins al Montseny, però valdrà la pena, especialment per mi, les vostres aportacions son imprescindibles.
No ens ho diguis dues vegades, que ens tindràs a tots a casa omplint-ho tot de babes... | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 2:59 am | |
| - Parvus escrigué:
- MALLET73 escrigué:
...... ostres!!! mare meva.... hem ric de la meva dremel!!! ....
Darrera la teva dremel hi ha una cosa que no tot-hom pot tenir i que és la mes important, parlo de la teva empenta, de les teves ganes de fer coses i la il·lusió que es veu sempre al darrere dels teus projectes.
Jo crec que et mereixes un reconeixement, t'envejo! les màquines no tenen aquest esperit.
Respecte a la visita... Serà un plaer ensenyar-vos el meu taller quan ens posem d'acord, haurieu d'anar fins al Montseny, però valdrà la pena, especialment per mi, les vostres aportacions son imprescindibles.
Jordi cap problema el Montseny??¿? es a tocar....aixó si caldrà ja esperar al juny o per més endavant ja que tincs l'agenda plena... gràcies mallet73 | |
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 3:00 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 3:02 am | |
| - ostman escrigué:
- Parvus escrigué:
No ens ho diguis dues vegades, que ens tindràs a tots a casa omplint-ho tot de babes... Només cal que posis data, i tal dia ens tindràs allà. T'aconsello d'obrir un fil a tal efecte, per no " polucionar" aquest. | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 4:20 am | |
| - Parvus escrigué:
- jaume escrigué:
- Varies coses a dir:
-No la facis escala via ample. Reescala i que sigui de via metrica. -Evidente, ha de tindre interior. -Potser comences la casa pel terrat. Tens primer la caixa pero no tens motoritzacio. Com a consequencia, si no saps quin motor posar, no saps si li cap l'interior. Perque del motor no n´he llegit res oi?
Doncs el meu pensament es fer-la a 1:29 tal com varem parlar en aquest fil: https://trenscat.forosactivos.net/t1137-totes-les-escales-que-utilitzen-via-de-45-mm És la meva primera peça "grossa" i admeto que hauria de començar amb material de via estreta, pero ja està fet, és una prova.
Si que hi posaré interior tal com heu opinat varis.
Respecte a l'ultim punt: be, jo treballo d'aquesta manera, ja ho aniràs veient. Perquè dius que no tinc motorització i que no se quin motor posar? Poc a poc!! Evident, quan es fa una feina l'evolucio es com un vol. Pero com has dit que feies aixo i has posat uns dibuixos de la caixa, i no has dit que tambe tenies la motoritzacio, jo nomes he avisat per si no ho tenies previst. He vist moltes grans obres que s'han quedat a mig cami en no haber calculat ni haber previst aquestes coses amb temps. Em recorda aquella dita de qui va dissenyar un aparell i en anar a treure al carre, no sortia per la porta i la va haber de rebentar. D'altres han hagut de llogar una grua per no rebentar la porta, etc. | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dt Maig 13, 2014 6:19 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Ds Des 09, 2023 5:29 pm | |
| Com va acabar el projecte de la dresina? va arribar a final feliç? | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| | | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 Dl Des 11, 2023 8:24 am | |
| He mirat la web de parvus i no hi ha res de res de escala G sigui a 1:29 22,5..etc etc
Salutacions
Mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 | |
| |
| | | | Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45 | |
|