El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Ds Feb 14, 2015 3:31 am
MALLET73 escrigué:
hola Amics!
Com ja el tema de la resina està en marxa he començat els preparatius per construir un ferrostal com el de l' Amadeu però aquest en resina.... es clar que tindré que consultar i demanar ajuda a Ell ja que ells està força més documentat que jo...
ja he preparat el motor i un bogie sense motor però que donarà alimentació a la resta..
espero que us agradi i que quedi bé aquest nou projecte.
salutacions
mallet73
Sembla de xocolata blanca!
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dj Jul 28, 2022 10:40 am
bahnbuch.de
bahnbuch.de
Amicalment,
RailwayManiac
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73 y a Shay Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dv Jul 29, 2022 3:36 am
Sembla un Forrestal?
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dv Jul 29, 2022 8:51 am
Jo crec !
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dg Jul 31, 2022 6:23 pm
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dl Ago 01, 2022 11:20 am
Gràcies Olot,
Això és el que vaig pensar. Conec l'empresa ESSLINGEN pels locomotoras de maniobres que va construir a partir dels anys 50 (en realitat models HENSCHEL), però no conec l'empresa FERROSTAAL...
La primera vegada que vaig veure aquestes màquines vaig pensar que eren Billars! Vist de davant, hi ha una petita semblança familiar amb determinats tipus.
Amicalment,
RailwayManiac
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dl Ago 01, 2022 6:46 pm
Segons tinc entès, la cassa Ferrostaal/Esslingen era especialitzada en automotors (autora ils), va ser absorbida per M.A.N. Aqui n’hi ha alguna referència:
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dt Ago 02, 2022 9:36 am
Olot escrigué:
Segons tinc entès, la cassa Ferrostaal/Esslingen era especialitzada en automotors (autora ils), va ser absorbida per M.A.N. Aqui n’hi ha alguna referència:
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dc Ago 03, 2022 8:52 am
Moltes gràcies. Això és bàsicament el que vaig trobar.
Amicalment,
RailwayManiac
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dv Nov 18, 2022 3:40 am
Aquest projecte que va quedar colapsat dins un tunnel dels FIM, ha pogut ser reprès ara amb l'ajuda del 3D es podran acabar moltes peces que faltaven per fer..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: construcció en resina del ferrostal fgc Dv Nov 18, 2022 5:07 am
Home!!!
Quan arribis a les finestres parlem-ne, que aquí és a on em vaig encallar jo... fa 30 anys!!