TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 construir automotor littorina fiat G/IIm

Ir abajo 
+11
KTK
jaume
TramBlau
bantren
TOG
Maxx_Rivoli
ulises
Sisu
Olot
ostman
MALLET73
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12105

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 03, 2013 10:25 pm

Si que ho era, recordo un viatge des de la Pobla fins a Barcelona quan tenia 19 anys que encara em fa mal el cul amb el seu record, vam sortir a les 12:00 h i arribi a Barcelona passades les 21:00 estació de Sant Andreu Arenal sense poder ni anar al lavabo a orinar de la quantitat de gent que anava, tot i que jo vaig tenir sort, anava assegut.
Aquest tipus de tren també feia la ruta Tortosa la Pobla d'Hijar, encara que havia un que tenia l'origen a Barcelona, l'any anterior ho vaig agafar per anar a Beseit, com anavem un grup no va ser un viatge avorrit, el vam agafar que encara no avia clarejat, podien ser les 6 ò 7 del matí i vam arribar sobre les 20.00 h. era La Setmana Santa i vam tenir temps de fer diverses processons per dins del tren

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 04, 2013 1:30 am

Segueixo amb interès aquest tema, perquè crec que el Littorine a Espanya que més se sap que aquí a Itàlia. Si pot ser del seu interès, sent de Torí, la ciutat on va néixer la FIAT i la seu, puc intentar la recerca d'informació sobre els trens.

Segurament els seus trens Littorine 3 elements de la postguerra estan relacionats amb el disseny de ATR100, revisats i corregits.

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 N8fb



En automotors i els seus motors - radiadors comparteixen algunes fotos de la nostra Al 56 Ferrocarril Circumetnea.

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 U6a1



construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Yr17



construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Ef8v

Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 05, 2013 2:20 pm

ok, gràcies per les imatges de l'interior, l'exterior no és el mateix però em faig una idea..
he rebut resposta del museu de vilanova

Bon dia Carles,



He buscat al nostre fons bibliogràfic i no més he trobat un exemplar que parla una mica del littorina, esta escrit en italià i es diu "Dalla littorina al pendolino" on es troben unes petites fitxes de aquests vehicles. No se si serà prou per al que necessites però si vols pots consultar-ho a la nostra biblioteca.




Salutacions,





******************************

Fernando del Moral Juárez

Cap de Documentació e investigació

Museu del Ferrocarril de Catalunya

Vilanova i la Geltrú


Tel. 93 896 76 75 . Tel Interior 551675

http://www.museudelferrocarril.org

http://museuferrocarrilblog.com

**********************************

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 06, 2013 12:48 am

L'exterior de la Littorine eren diferents. Però les parts mecàniques i molts són d'igual o similar manca. Si vostè necessita un bon llibre sobre Littorine en italià només pregunti.
Com ja hem dit, però molts dels vagons per a Espanya diuen poc o res!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 06, 2013 10:47 am

Maxx_Rivoli escrigué:
L'exterior de la Littorine eren diferents. Però les parts mecàniques i molts són d'igual o similar manca. Si vostè necessita un bon llibre sobre Littorine en italià només pregunti.
Com ja hem dit, però molts dels vagons per a Espanya diuen poc o res!
ok, gràcies! la llastima és que moltes d'aquestes imatges són en blanc i negre i molts detalls es perden...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 06, 2013 1:37 pm

De fet, he publicat imatges en color, ja que són poc freqüents. Si necessitem un colonial Littorina no gaire lluny. Només he d'anar i fer fotos. Si vostè sap el que vostè necessita, detalls Facco fotos.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 07, 2013 10:58 am

Maxx_Rivoli escrigué:
De fet, he publicat imatges en color, ja que són poc freqüents. Si necessitem un colonial Littorina no gaire lluny. Només he d'anar i fer fotos. Si vostè sap el que vostè necessita, detalls Facco fotos.
ok, gràcies  he mirat a la xarxa i he trobat aquesta web on surten les diferents littorines..

http://www.trainweb.org/eritrean/scrapbook/what/railcars/builders_data/littbuild.html

però per el que és veu a italia tots els automotors és diuen littorines inclos el renault!!!

però no hi ha manera de trobar imatges del que hi ha a Madrid!! els que trobo perdoneu l'expressió són lletjos i de color marró!!! hauré de preparar un viatget familiar a Madrid!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 07, 2013 1:14 pm

parvus el reprodueix en escala N....

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 0yiq

he mirat a la web pero no hi han més imatges......

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 07, 2013 4:05 pm

Aquest em recorda molt al "matagallines" que agafava sovint,de l´any 63 al 68,de Lleida a BCN.
Venia de la Pobla de Segur.Em sembla que dúia l´anagrama FIAT al radiador.
He llegit a algun lloc que en dèien el platillo degut al color platejat. El meu record és que "lo platillo"
era l´exprés que sortia de l´estació del Nord de BCN a les sis del matí i arribava a Lleida als voltants
de la una o quarts de dues.
El tram de Manresa-St- Vicens anava amb dos locomotores de vapor alimentades amb carbó o fuel
per superar les pendents.No sé de quantes mil·lèssimes peró no crec que passessin de 30 Km/h.
El nom de lo platillo era per que anava molt depressa,clar, era un exprés ...
No sé quantes hores tardava per fer 160 Kmts el correu  que sortia a les vuit ... !
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33112

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 07, 2013 4:53 pm

La decoració platejat i una petita franja verda era per a tots els automotors dièsel de RENFE.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 10:02 am

hola Amics!

avui que ja respiro millor, ja que ja tinc tot preparat per la trobada de diumenge...us penjo més imatges de la littorina.. també un planell molt detallat que no reduexio a 800x600 per qui el vulgui el pugui gaudir a màxima qualitat..
construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Lrxh

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Eh1k

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 9ram

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 T5g3

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Umns

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Lag3

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Tqd8

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Wy4b

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Vuj2

m'agrada cada cop més, però aquestes formes arrodonides em fan molt mal de cap....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 10:28 am

És com un creuer amb rodes. Propietaris de circuits petits abstenir-se de veure´l circular un dia, "so pena" de desplaçar tot el mobiliari ferroviari. diable 
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33112

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 11:54 am

Valga'm Déu!!

Al final si que em faràs més grossos els túnels de casa !!! pale pale pale pale 

Bromes a part, és un vehicle de gran bellesa.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 12:00 pm

Olot escrigué:
Valga'm Déu!!

Al final si que em faràs més grossos els túnels de casa !!!  pale pale pale pale 

Bromes a part, és un vehicle de gran bellesa.

no pateixis!!!! les mides són fora del galib del renault així que matarem alguna finestre o com em va dir en josep escala més petita..però tranquil que encara li queda molt per veure la llum..tinc que resoldre els problemes de les formes arrodonides dels 2 morros...a part de enllestir coses a mitges..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33112

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 12:05 pm

Carles, seria una bona idea de fer dues escales: una per el material de via estreta i una altra per el material de via ample.

D'aquesta manera tindries el material a escala en proporció a la via, i el material de via ample podria circular perfectament en qualsevol circuit perquè et sortiria més petit.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 12:19 pm

Olot escrigué:
Carles, seria una bona idea de fer dues escales: una per el material de via estreta i una altra per el material de via ample.

D'aquesta manera tindries el material a escala en proporció a la via, i el material de via ample podria circular perfectament en qualsevol circuit perquè et sortiria més petit.
perdona la meva ignorància!!! però no se quin és d'un i quin és d'altre, jo nomès veig el vehicle o locomotora i ja a dividir per 22,5, a més com tots els motors que tinc són igual de LGB, ja li tinc les mides fetes.........Embarassed Embarassed Embarassed  agafo com a màxima llargada el renault,....com fa LGB faig alguna trampeta per que quedi tot a mida.....
Però ja tinc clar que el material si algun dia tinc circuit ha de tenir radis grans en alguna part del circuit....
si cada cop que vegi un vehicle que m'agrada tinc que preguntar si es d'una via o ample...no et deixaria tranquil...plorar1 plorar1 

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 2:52 pm

El que comenta l'Amadeu de les escales em sembla el més encertat... I pràctic...

En quaselvol cas, Carles has aconseguit un bon material gràfic...

Ah, per saber si és de via ample o no, simplement has de dividir l'ample de via per 22'5... Si et dona més de 45 mm és de via ample... I llavors proves de dividir per 32...
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 3:08 pm

O utilitzar l'escala de compromís amb LGB Piko i per als seus trens de trocha ampla. 01:27 de la carrosseria.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 4:40 pm

Pel que fa a les escales del material, jo ho faria d'un altre manera. I serveix un exemple pro clar i proper.
Recordeu els automotors 111 i 211 de fgc?
Agafeu l'amplada maxima de cafascum d'ells. Agafeu la llargada maxima de cada vehicle. Feu una comparacio en % i treureu una diferenciae tre material de via normal i material de via metrica.
I si ho coleu arrodonir, agafeu les series 112 i 213 del mateix fgc, i feu la mateixa operacio.
Aixo si, sabent que els 111 i 112 son de via ample pero son per linies de corba tancada, tipus metro. Recordem que no es pot passar d'un vago a l'altre just pel perill d'aquestes corbes tancades.
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 21, 2013 5:24 pm

Hola Carles Mallet

Seria molta feina fer un model simplificat sense focus,radiadors etc i després fer un motlle de guix ?
El model bàsic es pot fer amb escuma densa de poliuretá ,argila de modelar o plastilina.
Es treu una còpia en motlle negatiu de  guix, deixar eixugar i posar vaselina filant com a
desenmotllant.

El model es pot fer amb epoxi reforçat amb gasa de fibre de vidre .N´hi han que pesen 25 Grams per
metre quadrat i es fan anar per aeromodelisme i altres models variats.

Després es poden afegir els detalls i estalvies de fer les formes arrodonides complicades de la
carrosseria de la litorina.

Hi ha gent que aplica l´ epoxy més el reforç de gasa sobre una preforma de cartolina i després
acaba els detalls amb màstics polits amb paper de vidre.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 01, 2014 10:21 am

Hola amics!

desprès de rebre tota la informació que tenia demanada amb planells e imatges...he començat a passar le mides a l' escala..i és més gran que el abh o abj..cosa que com ja em comentat cal no passar-hi per problemes de gàlib així que he decidit matar fienstres i fer-lo igual de llarg que el renault abh..el curios és que els de fiat anomenaven els models segons els metres de llargada aquest era de 23 metres....aquest tenia aquesta forma tan aerodinamica..els altres tenien una forma arrodonida amb uns faldons a les rodes....com el renault tenien varies versions i fins i tot un furgó de transport i manteniment..

bé doncs poc a poc aniré penjant les imatges dels treballs....en aquest vehicle aplicaré novetats de construcció..no pas per els materials emprats si no la seva forma de construcció de dalt a baix , fent sostre i pareds una sola peça...

oblidava comentar que encara que el real dur 2 motors un acada costat del vehicla, la meva reproducció nomès durà 1 i l'altre serà un bogie boig..
motorització LGB..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 01, 2014 9:27 pm

Esperem veure els teus progresos ben aviat...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 03, 2014 6:41 am

Amb ansietat.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18785

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDt Abr 22, 2014 4:37 pm

jaume escrigué:
Amb ansietat.





doncs ja he començat amb el frontal..
construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 DSCF9695_zps46db0d8a

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 DSCF9696_zps7ffd2afe

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 DSCF9698_zpsdb45f463

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 DSCF9700_zps3e7964b2
amb els detalls
construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 DSCF9704_zps91e361d3
auqest aimatge vaig fer la prova de fer els fanals i topalls per veure com quedava..
construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 DSCF9702_zps6abf2dff

la meva intenció..és fer el frontal amb tots els detalls possibles i fer un motllo, per poder fer l'altre frontal, al igual que amb el ferrostal...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitimeDt Abr 22, 2014 8:51 pm

Aquest no el podrem fer circular pel traçat de Kargolia.  Sad 

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construir automotor littorina fiat G/IIm   construir automotor littorina fiat G/IIm - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
construir automotor littorina fiat G/IIm
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: