NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| LGB 996001 locomotora | |
| | Autor | Missatge |
---|
Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: LGB 996001 locomotora Ds Maig 18, 2013 6:58 am | |
| Bona tarda a tots. Amadeo, crec que dec posar aquest fil aquí, encara que ve del de "trens turístics alrdedor del món". Com et dic en aquest fil, no puc obrir l'enllaç del manual de la locomotora que tu em poses i com la meva no ho porta et pregunto si el teu o un altre company els té, me'ls posi en pdf o alguna cosa així, si us plau. Em deies al fil aquest que aquesta locomotora a més de fumigen i la porta davantera de la caldera avatible, tenia un interruptor a la cabina per desconnectar. Podries dir-me on es troba? per mes que miro, no ho veig, potser aquest model no el porti? També he observat que en posar-la a provar el fumigen, no trobava els patins de connexió amb la via (és la primera que tinc d'aquestes, totes les altres els tenen), i veig que agafa el corrent per les rodes com a H0. Per cert la xemeneia tira molt bé. Agraït per endavant, Mak. | |
| | | Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: LGB 996001 locomotora Ds Maig 18, 2013 7:03 am | |
| He pensat que, si demà em deixa el temps, trauré la composició a rodar una mica i així provar la locomotora completa amb fum i vagons, intentaré fer un petit vídeo per ensenyar. Salutacions, Mak. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
| Assumpte: Re: LGB 996001 locomotora Ds Maig 18, 2013 8:54 am | |
| | |
| | | Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
| Assumpte: Re: LGB 996001 locomotora Ds Maig 18, 2013 8:58 am | |
| T'ho agraeixo un munt Amadeo. Agun dia et compensaré tot el que mes estàs ajudant. Mak. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
| Assumpte: Re: LGB 996001 locomotora Ds Maig 18, 2013 9:01 am | |
| No és necessari, Xabier. Ho faig amb molt de gust, i a canvi de res. No em deus res. Si ho valores, ja em sento compensat. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: LGB 996001 locomotora | |
| |
| | | | LGB 996001 locomotora | |
|