TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu treball de recerca, una via transbordadora

Ir abajo 
+10
tram47
TramBlau
Shay
override
manolo0101
jaume
E4lok
ostman
Olot
Pau
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 4:15 am

Moltes felicitats per tan bona nota...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 4:16 am

Pau escrigué:
Hola a tots,
Era per informar-vos de que ja m'han entregat la nota del treball, estaveu en lo cert, he tret un 10!!! I en part us ho dec a vosaltres, que m'heu aconsellat en tots els aspectes. De veritat moltes gràcies!! ...

Felicitats !!

I gràcies per la teva consideració, però el treball l'has fet tu i per tant tu tens TOT el mèrit.

Gràcies també per participar-nos de la teva nota. Very Happy

Ja tindràs temps de continuar. El primer és el primer.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 6:02 am

Felicitats. Es unolt bon treball i a mes. diferent dels demes.
Tot aixo suma a l'hora de la nota final.
Esperem noticies del concurs final!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 6:46 am

Felicitats Pau !.
Tal com diu l´Amadeu, encara que has tingut "ajut", la idea, el desenvolupament i la realització són teves, per tant, el mèrit només és teu.
Has de tenir en compte que en qualsevol cosa que facis més endavant (i no parlo només de trens), tard o d´hora necessitaràs un cop de mà i això no treurà mai cap mèrit de la teva feina.

Endavant !
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 6:59 am

Sisu escrigué:
Per cert Amadeu, vindran els del momi (França)?
història:
Momi, MO = mòdul,
Momi, MI = Miramas (nom de la ciutat o de la xarxa es va instal · lar per primera vegada.
Els organitzadors volien una escala àmplia xarxa de 1/22 ° per fer circular els seus locomotores.
l'any que es van presentar:

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 00310g


dibuix de la mòmia és la invenció d'un amic de la diversió que practiquen escala 1/13.5 ° (vapor a pressió i la bateria bateria elèctrica)

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Lanujouls32




El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Lavaur10
Espero que algun dia exposar ROGER Catalunya .......
El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Momi_214El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Momi_310


histoire :
MOMI ;MO =module,
MOMI;MI = MIRAMAS ( nom de la ville ou le réseau à été installé pour la première fois .
les organisateurs souhaitaient un grand réseau à l'échelle 1/22° pour faire circuler leurs locomotives .
l'année suivante nous avons présenté :photo.
le dessin de la momie est l'invention amusante d'un ami qui pratique l'échelle 1/13.5°( vapeur vive et batterie ,pile electrique )
photos
j'espère que ROGER exposera un jour en Catalogne .......
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 7:41 am

Felicitats per la teva feina i puntuació 10 , però tota la feina el vas fer tu, com diuen tots, nosaltres res més som com les biblioteques, un lloc on consultar, això si, amb molta marxa i seguim jugant com nens una mica grandets

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
manolo0101
Trenjardinaire
manolo0101


Ubicació : Lliçà d'Amunt
Edat : 55
Data d'inscripció : 16/09/2009
Nombre de missatges : 285

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 17, 2013 1:48 am

Enorabona, ¿podries posar el treball ( pdf , word ,etc) en la xarxa y pasarnos el link?

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2013 7:44 am

Per mi cap problema però crec que és més fàcil que us l'envii per e-mail. Si em paseu en un MP el vostre mail jo us el paso encantat! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitimeDl Jun 24, 2013 8:31 am

Hola a tots,
Ja se que aquest tema ha estat apagat uns quants mesos, però estava ocupat amb el Batxillerat i tal. Aquest estiu el tinc bastant ple de feina no com l'any passat que tenia temps per fer el pont. Se que tot això són excuses però creieu-me que tinc moltes ganes de continuar el projecte tot i no haver guanyat aquell concurs al que em vaig presentar. Últimament he estat pensant en formes de fer el pont transbordador perquè sigui més estable i amb un afegit, vull acoblar el pont a un taller de trens a escala.

Per lo que fa el pont transbordador:

  • Estic pensant en material que no sigui fullola i tornar a fer el caixó per el qual es guia. Alguna recomanació respecte el material? Jo havia pensat en plàstic però no se com s'hi treballa. Metraquilat?
  • Estic dissenyant el nou pont més baix i ample per a que s'adeqüi més a la galga perquè també el vull decorar amb baranes pels costats laterals del pont i potser hi afegeixo una cabina. Tindrà un aspecte més real. 
  • També estic dissenyant un altre tipus de tracció motora per al pont que ajudarà a un moviment més net i estable del pont. En canvi de tenir dos engranatges que es mouen per cremallera, utilitzar 8 rodes que es mouran per un carril diferent als de les vies que tinc ara posades. 


Per lo que fa al taller: 

  • No se com hauria d'enfocar l'edifici. Vull fer un edifici que encaixi amb tots els registres d'època. Podria basar-me amb un taller dels antics però no tinc fotografies de tallers  de ferrocarrils i buscant de vegades troves de tot menys el que busques, si teniu fotografies, models, plànols... no dubteu en avisar-me. Els tallers dels FGC a Rubí no m'acaben de convèncer per això ho deixo per última opció.


Ara que començo a tenir curiositat per edificacions he estat buscant cotxes, persones... i m'han sorgit unes quantes preguntes que vosaltres segurament em podreu respondre:

  • Perquè no es fabriquen cotxes de la nostra escala? O pot ser els cotxes que em d'utilitzar en la nostra escala són d'escala 1:24?
  • M'he fixat que al buscar figuretes de persones per a la maqueta hi han webs que tampoc posen 1:22,5 sinó 1:24 és el mateix o semblant?
  • L'anterior pregunta m'ha portat aquesta: Tot lo que té a veure amb edificis, cotxes, persones... es redueix a 1:24?
  • Si tinc un plànol d'un vagó amb mesures a la realitat haig de reduïr-lo a escala 1:22,5 o 1:24 per fer-lo a escala?


Aquí adjunto algunes imatges dels dissenys (podreu apreciar que estic aprenent a manejar l'AutoCad cosa que també requereix el seu temps):


  • Aquesta imatge és el pont vis des de dalt (les linies vermelles serien una via LGB) (Encara haig d'ajustar una mica el ample del pont perquè ara està just a les mides de la galga)

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Pnft



  • Aquesta Imatge és el disseny del nou caixetí vist per dalt amb una ampliació del que serien les peces laterals amb els seus pertinents encaixos.

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Fgpz



  • Aquesta imatge és el pont amb la galga i lo que veieu a la dreta seria una adaptació del model principal a l'esquerre.

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Qfv



PD: Segueixo amb molt interès els vostres fils i la veritat es que em quedo bocabadat de les feines que feu. Moltes felicitats a tothom!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu treball de recerca, una via transbordadora
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
 Temas similares
-
» Pont o via transbordadora escala G control Arduino

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: