TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu treball de recerca, una via transbordadora

Ir abajo 
+10
tram47
TramBlau
Shay
override
manolo0101
jaume
E4lok
ostman
Olot
Pau
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDc Gen 09, 2013 10:16 am

ostman escrigué:
Espectacular... Per no dir acollonant... Això si és H0... Us ho imagineu a la nostra escala?
En escala 22,5 seriosa affraid affraid affraid

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 10, 2013 6:50 am

Realment espectacular!!! Jo no ho vaig fer en H0 per la dificultat de fer quadrar la via del pont amb l'altre, el que més em sobta és que el pont te més d'una via per poder-hi guardar més d'un tren. Lògicament vaig agafar aquesta escala per que m'agrada el tamany, perquè així reduïa el marge d'error per fer quadrar les vies però perquè m'agrada molt perquè s'hi pot jugar a l'aire lliure i a dins de casa, també perquè s'hi defineixen molt millor els petits detalls que potser en H0 i N no es poden apreciar tant, encara que els preus són esgarrifants, tot s'ha de dir, val la pena si t'agrada.
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 10, 2013 8:52 am

Si Pau,realment espectacular. L'Amadeu s'em va avançar.

Vaig trobar aquest fil: http://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/49884-automated-motorised-traverser/

Si saps anglès, veuràs que aquest bon home està fent un pont accionat amb un motor pas a pas, i fa servir un servo per fer l'enclavament. Ho controla amb una placa Arduino i una placa de control de motors Adafruit. La diferència és que ell ho farà manat per un sistema digital Lenz, i converteix l'Arduino en un decoder compatible DCC. Veuràs al videos del fil que aconsegueix una precissió bastant bona, sense fer servir reeds o sensors de posició.

Ara ja ho tens fet i et funciona bastant bé, pero la solució de l'anglès la trobo molt elegant.

Jo ja he rebut la meva placa Arduino, ja he estat fent programets i li veig unes possibilitats enormes. Vaig tenir la mala sort que la placa de control de motors en H, l'he rebut defectuosa, i la he hagut de tornar, així que de moment no puc dir res, encara que pinta bé.

Ara aprofitant tot el que he anat trobant a la xarxa i sobre tot aquest fil que comento, vaig a fer el circuit per poder fer-lo servir també comandat des de digital DCC.

He anat una mica liat aquest darrers dies, ja us aniré informant.

Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 8:23 am

Hola,
Ja fa bastant temps que no entro per aquí, per mala sort, el batxillerat no és gens fàcil i no em deixa fer una de les cosses que més m'agrada fer com el modelisme. Aquí us deixo amb algunes fotografies de com queda finalment per la exposició del dia 06/02/13 a les 5:30 a l'escola Maristes de Rubí. La exposició per mala sort és més orientada a aspectes tecnològics que no pas modelisme, però si us interessa podeu vindre sense cap mena de problema. Ep! Que faci la exposició del treball no vol dir que hagi acabat! Encara després de la exposició el vull perfeccionar més, això ja no és un projecte, és més que un projecte! Però ja ho anireu observant pel fòrum.

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 P1050775a

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 P1050772w

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 P1050768v

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 P1050766s

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 P1050733f



Editat per darrera vegada per Pau el Ds Gen 26, 2013 8:48 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 8:25 am

Sento que la tercera imatge surti tan gran, no se com reduirla
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 8:32 am

Gràcies per l'invitació, Pau.

Si, seria necessàri que la reduïssis, perquè ni es pot veure, i a demés costa de llegir el text que s'allarga a les mides de l'imatge.

Per a reduir-la pots utilitzar qualsevol programa d'imatges (fins i tot el Paintbrush), i reduir-la.

La tornes a pujar, edites el missatge i la canvies.

Veuràs quina diferència !

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 8:38 am

Gracies.
M'ho apunto a l'agenda
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 8:51 am

S'em Oblidava! Els treballs s'exposen en dues sales, la biblioteca i la Sala Campagnat, Jo exposo a la sala Champagnat que és entrant a la porta principal a l'esquerre.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 9:03 am

Gràcies per l'invitació...

Gràcies també per la reducció. !!

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 9:11 am

Has fet una feina molt bona, si en un futur a més el millores, ja estaràs fent un treball profesional applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 31, 2013 7:02 am

Moltes gràcies Pere!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 6:47 am

Com ja sabreu... ahir vaig exposar el meu treball de recerca, a molta gent li va agradar molt! A les preguntes del jurat em vaig posar nerviós però per lo demés va anar molt bé! Al final del trimestre em proporcionaràn la nota fins llavors no us puc dir la qualificació ja que no la tinc.
Ara mateix estic pensant formes per decorar-ho, modificar-ho, etc. També estic dissenyant un circuit modular interior però encara no se com fer-ho ja que no pot estar fix. Havia pensat en penjar-lo del sostre o fer-lo per parts de forma que algunes parts estiguin penjades i d'altres no, ja ús aniré informant. El lloc on ho vull ficar és a un porxo que tinc a casa on si després em deixen, ho conectaria amb un circuit exterior. Com encara haig de pendre mides de les dimensions del porxo... quan ho hagi mesurat us dic les mesures a vere si em podeu proporcionar idees, ja que com a bon novato magrada apendre dels grans mestres com vosaltres!!!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 6:51 am

jo ja et dic la nota!!!

10 10 10 10 10 10 10

Felicitats Felicitats
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 6:55 am

I tant, et mereixes un 1010p

I a veure això del circuit.....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 7:06 am

Bah !

És igual la nota que et posin ells, nosaltres et posem tots un 10

1010p

Per lo de l'informació que et puguem donar, només cal que vinguis a la trobada del 9 de març. Allà veuràs les meravelles que estan fent els dels mòduls:

https://trenscat.forosactivos.net/t928-9-de-marc-trobada-modular-momi-catalans
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 7:31 am

Per cert Amadeu, vindran els del momi (França)?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 7:41 am

Això ens ho hauria de dir en Daniel. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 7:52 am

Estaria molt bé ! ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 8:40 am

Gràcies a tots!! Veig que us ha agradat el treball tant com a mi de fer-lo!!!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 10:04 am

Com diuen els altres nosaltres et donem 10 applaud que som els que entenem

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDj Feb 07, 2013 11:20 am

Molt bon treball jo tambe ti posoun 1010p
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDv Feb 08, 2013 3:02 am

Olot escrigué:
Bah !

És igual la nota que et posin ells, nosaltres et posem tots un 10

1010p

Per lo de l'informació que et puguem donar, només cal que vinguis a la trobada del 9 de març. Allà veuràs les meravelles que estan fent els dels mòduls:

https://trenscat.forosactivos.net/t928-9-de-marc-trobada-modular-momi-catalans

si hi tan!! seria genial que la duguessis...ja fariem per conectarla als moduls, l'alçada etc....així tot la podriem veure en marxa i gaudir-la en directe...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDv Feb 08, 2013 5:00 am

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Bah !

És igual la nota que et posin ells, nosaltres et posem tots un 10

1010p

Per lo de l'informació que et puguem donar, només cal que vinguis a la trobada del 9 de març. Allà veuràs les meravelles que estan fent els dels mòduls:

https://trenscat.forosactivos.net/t928-9-de-marc-trobada-modular-momi-catalans

si hi tan!! seria genial que la duguessis...ja fariem per conectarla als moduls, l'alçada etc....així tot la podriem veure en marxa i gaudir-la en directe...

salutacions

mallet73
Si, uns quants canvis mes de via i a jugar s'ha dit!
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDs Feb 09, 2013 3:54 am

Per mi cap problema, però encara no se si podré vindre o no. A demés necessitaria assegurarme de la disponibilitat del cotxe, si m'hi poden portar o no. Per l'altura no heu de patir tinc uns cavallets als quals hi ha una cadena per adaptar l'altura que és vulgui. Si em dieu l'altura a la que estarà i la distància entre vies a la qual ho voleu acoblar podria intentar de modificar-ho per la trobada si es que al final puc anar. Ara bé encara necessita molts ajustos ja que el pont és una mica inestable. Si algún dia voleu vindre per fer-li una ullada, cap problema sols envieume un missatge privat o al correu electrònic i ja quedem.
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2013 4:12 am

Hola a tots,
Era per informar-vos de que ja m'han entregat la nota del treball, estaveu en lo cert, he tret un 10!!! I en part us ho dec a vosaltres, que m'heu aconsellat en tots els aspectes. De veritat moltes gràcies!!

Respecte a seguir amb les obres això estarà bastant estancat fins al Juny ja que he presentat el treball a un concurs per adquirir la experiència de competir amb un treball de recerca, llavors el veredicte no el fan fins a finals de maig i al juny ja tinc la selectivitat. Es a dir, que no vull tocar-lo fins a acabar el concurs i haver passat la selectivitat per seguretat. Tot i així estic dissenyant un circuit modular per a encaixar-lo a la via transbordadora i us el passaré quan pugui.

Gràcies a tots per la vostra col·laboració !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora   El meu treball de recerca, una via transbordadora - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu treball de recerca, una via transbordadora
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» Pont o via transbordadora escala G control Arduino

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: