TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]

Ir abajo 
+13
ignasibaga
Sonderzug
jordi48
josepmaria
Sisu
jaume
ostman
MALLET73
tram47
Jbmarcos
peps
Olot
lluis7
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2012 9:14 am

Molt be ! ja tens un primer esquema !

Dóna l'impressió de que ja comences a tenir l'idea bastant clara. ok

En quant a les mides de les construccions, com a exemple podria ser-te útil les construccions de Pola. En el següent enllaç veuràs que entrant a cada construcció et dona les seves dimensions:

http://www.faller.de/App/WebObjects/XSeMIPS.woa/cms/page/pid.14.17.89/agid.1131.1181/ecm.ag/Bahnh%C3%B6fe.html
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2012 10:11 am

Gracies Amadeu, molt bon enllaç !! Veig que amb 30-35 cm en tindre prou ok
buff, el cap em vull d'idees, mes que d'esquemes, pero lo pitjor es que no veig l'hora de poder posar-mi Very Happy
fins i tot m'havia plantejat començar a comprar "material" !!
paciencia, lluis, paciencia Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 15, 2012 8:07 am

Una altre foto que he trobat per internet que et pot ser un referent. Observa que l'estructura és de fusta, i en canvi les vies ofereixen un aspecte ben real.

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 3410

(foto Drha Servis sro)
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2012 10:57 am

ostres, quina xulada. queda molt ferm, ja ho crec. no es veu ben be si son llistons o "tablero" sencer, pero en qualsevol dels dos casos, el aspecte es molt natural.
gracies de nou per donar-me idees.
avui li he demanat el martell percutor a un amic, si m'el deixa per aquest cap de setmana, potser començare a enderrocar las jardineres !!
ja os anire explicant ...
salut !!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2012 6:04 pm

Els llistons tenen l'avantatja de permetre el desaigüe, mentre que el tauler potser l'hauries de protegir amb algun tipus de tela asfàltica o similar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2012 5:11 am

Olot escrigué:
Els llistons tenen l'avantatja de permetre el desaigüe, mentre que el tauler potser l'hauries de protegir amb algun tipus de tela asfàltica o similar.

la ideia seria fer armaris a sota del taulell, aixi que els llistons mes aviat pensaba en deixar-los engantxats. el drenatge pensaba fer-lo donant un lleuger desnivell. en fi, no fare res fins que pugui veure en viu alguns dels vostres circuits reverent

pero la primera pedra ja està posada. o mes ben dit, treta Laughing
aquest cap de setmana he començat amb las feinas d'enderroc de las jardineres. em queda com a minim altre cap de setmana de "picar" pero deu n'hi do la de runa que ja he tret.
un parell de fotos ...

del inici

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Dsc0002suh

i del final
Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Dsc0014oza

no es res del altre mon, pero em fa il.lusio de pensar que es el primer pas ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2012 5:23 am

Te mèrit d'enderrocar tot això sense fer malbé cap rajola del terra. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2012 5:38 am

Olot escrigué:
Te mèrit d'enderrocar tot això sense fer malbé cap rajola del terra. super12

he anat amb molta cura. tremolo nomès de pensar en posibles filtracions triste6
tot i aixi, si que n'he trencat una Crying or Very sad que enseguida vaig "arreglar" de moment amb morter
per sort, tot aquest troç anirà cobert amb la pèrgola. peró aixo serà Fase 2 i tant de bo pugui tindre-la enllestida per Setmana Santa. Ara tinc uns dies de vacances, aixi que penso avançar força.
o aixo espero angell
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 29, 2012 10:17 am

Lluis no ser si et pot ser d`interes aquest video , no es una terrasa

pero l`ida de com esta aixecat pot ser interesant.

salutacionshttps://www.youtube.com/user/hotelkrogen

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 29, 2012 10:19 am

Prova ara aquest link que abans m`he quivoca

https://www.youtube.com/user/hotelkrogen

salutacions

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 29, 2012 12:09 pm

peps escrigué:
Prova ara aquest link que abans m`he quivoca

https://www.youtube.com/user/hotelkrogen

salutacions

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 462324 PEP

Si senyor, la ideia seria aquesta, (salvant las distancies amb tant impresionant circuit, es clar Rolling Eyes ) i sustituin els postes o pilars per esquadres a la paret.
Tot i aixi, penso que la base metálica (em sembla que es de xapa, oi?) no deu donar una massa bona sonoritat, no et sembla?
moltes gràcies per l'enllaç, Pep !!

per cert, ja tinc derruides totes las jardineres. estic baldat, pero tenia que tornar la maquina, aixi que em fet una mica d'hores extres !!
no poso fotos perque nomes es veuria runa i mès runa !!
ara em quedan 5 o 6 viatjes a la deixalleria i anirem a per la fase 2: pèrgola.
au, mica en mica ... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 19, 2012 8:51 am

Tinc el esquema del circuit mitg perfilat i m'he adonat de que no podrè utilitzar curves de R3 en els bucles de retorn dels dos extrems i que em tindrè que "conformar" amb curves R2. Crieu que aixo hem penalitzarà molt ?? La veritat es que no tinc altre opció, aixi que ... Wink

Un altre pregunta de principiant Embarassed . Tinc força decidit decantar-me per digital, pero no se si aixo m'impedirà fer circular els meus (futurs) trens en circuits analogics. Hi ha manera de compatibiltzarlos??

Gràcies pel vostre ajut !!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 19, 2012 9:22 am

Les màquines digitals circulen amb tota normalitat en circuits analògics. No pateixis pas per això. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 19, 2012 9:25 am

Olot escrigué:
Les màquines digitals circulen amb tota normalitat en circuits analògics. No pateixis pas per això. Very Happy

Fantastic Amadeu !! Gràcies per la ràpida resposta. ok
Doncs es un factor mes per decantar-me definitivament pel digital Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 13, 2012 8:14 am

Ho sento, companys: mes preguntes de principiant.
He vist en un fil del forum el tema del canvi de polaritat electrica en el bucle de retorn, en el que s'han d'aillar las vies i fer zones. En el cas de digital, quina precaucio, instal.lacio, elements, s'han de tindre en conte?
I per altre banda: entenc que a la Central 55106 li hauré d'afegir el transformador (el 50110, de 5,5A per exemple?) i els corresponents pupitres de control (5080N?) Dic un disbarat?
i per ultim, per que s'utilitza el intercambiador automatic de vias 10153??
gracies, gracies, gracies ... por
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 13, 2012 8:32 am

La referència 10153 de LGB és un tram amb un tall aïllant al carril.

En un bucle de retorn, un triangle, raqueta, o a qualsevol tipus de figura en que els carrils es troben oposadament invertits, cal fer algun sistema per a evitar el curtcircuit.

Ja sigui amb la raqueta de retorn

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 X10

amb el bucle

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 X_210

o amb el triangle

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 X_310

Hi ha diferents sistemes, que sempre es basen en fer un tram aïllat de la resta del circuit, tan en digital com en analògic.

Aquest tema ja s'havia tractat aquí:

https://trenscat.forosactivos.net/t641-bucle-de-retorn-en-via-unica
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 13, 2012 9:16 am

Efectivament, Amadeu, al llegir aquest fil es quan m'han surtit els dubtes, pero no hem queda clar quin es el dispositiu que necesito ... nose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 13, 2012 9:40 am

Dons si et sembla be, continuem tractant el tema en el fil corresponent.

https://trenscat.forosactivos.net/t641p15-bucle-de-retorn-en-via-unica#8969
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 14, 2012 6:58 am

Olot escrigué:
Dons si et sembla be, continuem tractant el tema en el fil corresponent.

https://trenscat.forosactivos.net/t641p15-bucle-de-retorn-en-via-unica#8969

I tant ok
Voy p'alla ...
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2012 2:40 am

Un esquema basic de com plantejo el circuit.
La versio demo del Anyrail nomes permet 50 elements, aixi que no puc fer massa "filigranas"
Espero que serveixi perque us feu una ideia Wink
Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Terrat
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 7:42 am

Molt ben aprofitat, Lluís. Em sembla un bon començament.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 8:07 am

Olot escrigué:
Molt ben aprofitat, Lluís. Em sembla un bon començament.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Moltes gràcies, Amadeu. Esperaba els teus comentaris especialment, ja que tenim unas terrassas besonas i el teu parer i els teus consells son molt important per tirar endevant el meu projecte.
Doncs crec que compraré la llicencia del Any Rail. Ja m'he acostumat a treballar amb ell i el necesitaré per anar ampliant el circuit amb els desviaments i estacions necesaris.
En quan el circuit, nomes tinc el dubte encara de si fer els bucles amb curves R1 i optimitzar el ample disponible. A la fi, la terrassa ha de tindre moltes altres utilitats que la de posar-hi un circuit de tren Wink
Pero aixo hem penalitzaria el circular amb locos grans. M'ho haig de rumiar be, aixo Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 8:23 am

Podries fer un invent plegable o desmuntable, de manera que et permetés "retallar" els bucles quan no facis servir el tren. Així potser et podries permetre d'utilitzar un radi més gran.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 8:30 pm

Olot escrigué:
Podries fer un invent plegable o desmuntable, de manera que et permetés "retallar" els bucles quan no facis servir el tren. Així potser et podries permetre d'utilitzar un radi més gran.

hmmmmmm pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2012 8:35 am

De moment el que he fet aquest cap de setmana es el disseny del que anomeno Zona 1

Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Zona1p

... que un cop traspasat a la realitat, queda aixi bounce
Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Dsc0108fth

o aixi, encara no ho tinc clar ...
el que es segur es que al mitg hi anirà un diposit
Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Dsc0095ne

i disculpeu que faltin trams, pero encara hem falta molta via. mica en mica Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]   Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Un tren a la terrassa [Lluis7]
» El circuit del Terrat d'en Margarit
» Personalització locomotora LGB 2076 pels Nous tallers del Terrat
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: