TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El circuit del Terrat d'en Margarit WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El circuit del Terrat d'en Margarit

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

El circuit del Terrat d'en Margarit Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del Terrat d'en Margarit   El circuit del Terrat d'en Margarit I_icon_minitimeDj Feb 04, 2016 12:09 pm

El meus circuits sòn els de la foto avatar i de tìpus de "temporada"....Ara hi són...ara no hi són...
Observeu que nomès tinc dos trafos originals i tres circuits i tres nens. El tercer trafo és un de ordinador portatil vell que dona 19'8 volts i 1'32 ampers .El regulador un vell mando de escalèxtric.
Falta fer el inversor de marxa amb un conmutador,pero ja vindrà...
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

El circuit del Terrat d'en Margarit Empty
MissatgeAssumpte: El circuit del Terrat d'en Margarit   El circuit del Terrat d'en Margarit I_icon_minitimeDv Feb 05, 2016 12:51 pm

No ets sol a tenir circuits de treure i posar. Nosaltres a la casa on el meu fill i els meus nets pasen l'estiu, (de moment) també muntem i desmuntem.
He pogut observar que per els nens és també un motiu més d'atractiu.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El circuit del Terrat d'en Margarit Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del Terrat d'en Margarit   El circuit del Terrat d'en Margarit I_icon_minitimeDv Feb 05, 2016 8:54 pm

josepmaria escrigué:
No ets sol a tenir circuits de treure i posar. Nosaltres a la casa on el meu fill i els meus nets pasen l'estiu, (de moment) també muntem i desmuntem.
He pogut observar que per els nens és també un motiu més d'atractiu.

si nosaltres el muntavem per Nadal, un cop finalitzades el demuntavem...

aslutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

El circuit del Terrat d'en Margarit Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del Terrat d'en Margarit   El circuit del Terrat d'en Margarit I_icon_minitimeDc Feb 10, 2016 11:42 am

Els nostres muntatges d'associació i desmunta circuits 2-3 vegades al mes. Això també és un aspecte de la nostra passió i mereix atenció.

El més important és divertir-se i entretenir a les persones que estan a prop nostre. Fins i tot en el nostre grup abbimao un transformador que ve d'un ordinador personal connectat al regulador 2A Titan. El funcionament és bo per a una petita lloc amb un motor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Contenido patrocinado





El circuit del Terrat d'en Margarit Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del Terrat d'en Margarit   El circuit del Terrat d'en Margarit I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El circuit del Terrat d'en Margarit
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]
» Personalització locomotora LGB 2076 pels Nous tallers del Terrat
» El meu circuit [Bantren]
» Circuit en IIf
» El circuit d'en Ulises

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: