TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)

Ir abajo 
+18
X+
Sonderzug
MALLET73
OG22
Maxx_Rivoli
Sisu
josepmaria
peps
maquinista
TramBlau
AdminTRENS.CAT
E4lok
deMilà
bantren
Avet Blau
tram47
ut800035 (†)
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 05, 2018 5:58 am

BRUUU...TAL

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDt Nov 06, 2018 9:04 pm

MALLET73 escrigué:
BRUUU...TAL

mallet73

+1 aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
X+
Jardinaire
X+


Ubicació : Pontos
Edat : 45
Data d'inscripció : 25/04/2019
Nombre de missatges : 78

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 12, 2019 7:08 am

espectacular, no tinc paraules. molt bonic i amb molt detall, moltes felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDj Des 12, 2019 7:59 am

Moltes gràcies Xavi per aquests elogis. Celebro que t'agradi. Very Happy

Aquí es veia tot molt nou. Actualment el temps l'ha envellit molt dignament. Si me'n recordo potser demà en posaré fotos.

Gràcies també a tots els demés que em vareu comentar i us vaig deixar sense resposta. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 15, 2019 8:32 am

Desconeixia aquest fil.Genial!!! Dóno fé que ha envellit dignament en dues ocasions que hi he estat.
super12 somriu baba
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDc Des 28, 2022 1:19 am

Amics, després de més de deu anys amb aquest projecte aturat, avui he tingut ocasió d'avançar una mica més en els detalls finals, inspirant-me, com sempre, en la rotonda d'Amer. Very Happy

Aquest és el pont que em serveix d'exemple...

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Image00964

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20583

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20582

Què us sembla? Very Happy

Les peces originals, de fusta, estaven encolades a l'alumini de l'estructura del pont i, com és natural, no han aguantat amb el pas del temps.
Falta molt per a tenir tots els detalls complerts, i llavors espero que tindrà un aspecte ben agradable.

Això només era una prova per a veure com queda aquest sistema. En realitat tenia les peces preparades per al pont del Gat, però com que no m'acaben d'arribar les peces, de moment hi he fet això. No sé pas que en penseu vosaltres, però per a mi que donen el pego bastant bé. Ara a veure quan les podré muntar al pont del Gat.

Wink

A TramBlau, lluis7, josepmaria y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDc Des 28, 2022 1:54 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDc Des 28, 2022 2:13 am

Jo crec que ja et queda bé, falta una mica de ciment al contorn i no sé que més.
Tinc la idea de posar una rotonda a l'estació principal a l'estil de la que tu tens que m'agrada molt, edificis no crec que faci en principi, de 30 cm de diàmetre o poca cosa més, manual, que motoritzat ia l'aire lliure pot no arribar a durar ni un dia.
Aquesta tarda estic posant les alçades amb ciment ràpid per preparar el nivell

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDc Des 28, 2022 2:23 am

Dons espero poder veure’n fotos aviat, Pere.

A aquesta encara li falten alguns detalls, com ara l’imprescindible carril per sota del pont que, si be en aquest cas només serà figuratiu, hi aportarà tot el caràcter que li cal.

A demés després de tant de temps en desús ha quedat com clavat. O sigui que l’hauré de desmuntar-lo i posar-lo a punt.

En definitiva, que hi ha força feina a fer. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDc Des 28, 2022 8:22 am

renoi, està de fàbula !! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDc Des 28, 2022 8:39 am

Gràcies, Lluís, gràcies, Daniel! Celebro que us agradi. Very Happy

I com que hem parlat del carril que hi hauria d'haver a sota, vet-aqui una prova del que algun dia, en algun moment potser serà:

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20584

Very Happy



A lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 01, 2023 3:58 am

Ja us vaig comentar que tinc problemes amb el gir del pont després de no haver-lo utilitzat durant molts anys... Dons bé, avui he fet el primer pas en aquest sentit: l'he desmuntat.

Tot i que no m'imaginava pas d'haver-lo de desmuntar mai, vaig preveure que es pogués fer. Tot i així m'ha donat força feina. Però ja està: me'n he sortit. Very Happy

Primer de tot he desfet la paret interior del túnel que puja per sota del dipòsit, i que a des de Puig-Oriol cap al pont llevadís. L'objectiu era veure com anava muntat el motor, i veure si hi tenia suficient accés per a sota, perquè ja no me'n en recordava.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20612

Efectivament això m'ha donat un cert accés al motor, i tal com jo em pensava, suficient per a veure'l però no pas per a manipular-lo.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20611

O sigui que això no m'ha redimit pas d'haver de desmuntar-lo. Som-hi dons:

En teoria només calia treure les tres femelles que subjecten "la olla" o carcassa de tot l'enginy per a poder estirar-lo cap amunt.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20613

Però a l'hora de la pràctica el ciment s'havia adherit al metall, però sobre tot el major problema era que també n'hi havia que havia quedat una mica per sobre, bloquejant-lo.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20614

Però el que m'ha donat més feina ha estat aquest altre suport...

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20616

... no tant per el ciment adherit sinó perquè les llambordes que en el seu moment hi vaig posar privaven de que l'ala metàl·lica pogués sortir. En les fotos no es veu gaire bé perquè com que m'he enretirat per a que es vegi tot, no s'aprecia pas que estan uns mil·límetres per a sobre de l'ala.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20618

Per tant no he tingut més remei que trencar dues o tres llambordes que ja substituiré.

Un cop fet això ja no s'hi ha resistit pas gaire a sortir tota la olla.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20620

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20619

Per sort jo ja havia previst suficient cable com per si el dia d'avui arribava algun dia... Very Happy

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20622

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20621

Ara queda feina de mecànic per a fer. I també aprofitaré el desmuntatge per a posar-hi el carril del que ja un havia parlat, i altres detalls que falten.  Very Happy

A TramBlau, MALLET73, josepmaria y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Joelgb
Jardinaire
Joelgb


Ubicació : Albal Valencia
Edat : 41
Data d'inscripció : 20/06/2012
Nombre de missatges : 84

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2023 7:53 pm

Bona faena tens per davant! applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 19, 2023 5:29 am

Amics, recordareu que sempre estic dient que estic duent a terme la construcció de 5 ponts a l'hora, oi?

Dons això no era cert!

I no ho era, perquè no m'havia en-recordat de comptar-hi el pont giratori. Rolling Eyes

I parlo en passat, perquè ara si que ja només n'estic fent només cinc, donat que el sisè ja està acabat. Avui, amb l'ajuda d'un bon amic, he pogut posar-lo al seu lloc. Vet aquí les fotos.

Very Happy

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20837

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20836
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 19, 2023 5:37 am

Aquí algunes fotos dels treballs fets en els darrers dies, ben protegit de la pluja. plou

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20839

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20838

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20840

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20843

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20841

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20842

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Img20844

Que hi trobeu diferència? Very Happy

A TramBlau, MALLET73, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1036

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 20, 2023 6:28 am

Vaig descobrir aquest tema: és senzillament impressionant! genial genial genial genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 20, 2023 8:09 am

Gràcies Crhistophe.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1036

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 20, 2023 11:24 am

Olot escrigué:

Dipòsit-rotonda d'Amer, 1912.

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 2_510

La mateixa rotonda cap al 1960 (?)

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 2_710



Estic content de descobrir aquestes dues fotos perquè, ara, entenc per què a la maqueta HOm del tren d'Olot, la rotonda no té claraboia! No entenia que un model tan precís podria haver oblidat aquest detall! Cal creure que les locomotores deuen haver fumat molt, en tot cas més del que s'havien imaginat els arquitectes!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 20, 2023 5:42 pm

Caram, Christophe, m'has fet descobrir un detall: a la primera foto hi ha llinternó per a l'alliberació dels fums, mentre que a la segona, més recent, no hi és i només hi ha quatre xemeneies!

Així dons, es va fer una modificació... que m'havia passat per alt. Tants anys, i encara s'acaba descobrint alguna cosa que no sabies!!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1036

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 20, 2023 9:46 pm

Olot escrigué:
Caram, Christophe, m'has fet descobrir un detall: a la primera foto hi ha llinternó per a l'alliberació dels fums, mentre que a la segona, més recent, no hi és i només hi ha quatre xemeneies!

Així dons, es va fer una modificació... que m'havia passat per alt. Tants anys, i encara s'acaba descobrint  alguna cosa que no sabies!!

Very Happy

riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu

Amadeu, estava convençut que era tot el contrari i que el llinternó era una modificació posterior a la construcció!...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 21, 2023 12:10 am

L'Alfons ens aclarirà aquest dubte...

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1036

Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 21, 2023 12:13 am

No puc esperar per saber-ho tot! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)   Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa)
» Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont
» Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)
» Vagó de construcció anglesa del Tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: