TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...

Ir abajo 
+6
MALLET73
Sisu
Tonton
TramBlau
RailwayManiac
Olot
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 10, 2023 5:08 am

Yippee !!!!

sii Polzeamunt
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 10, 2023 10:48 pm

ignasibaga escrigué:
 Co....  quin neguit.

 Si, he aconseguit la màquina, potser m'hi he esforçat massa, 227,50 més enviament, ja està pagada i en camí, quan arribi serà meva. potser l'he pagat una mica cara, a quin preu va sortir la teva?.

 En la mateixa subhasta vaig aconseguir un Märklín I de vapor que pensava en poder fer la Aurora, que també en tinc els meus dubtes

 Quan arribin proves i fotos.

EStà a bon preu...t'asseguro que puja més!! ja ens explicaràs que vols fer amb ella..!!? pensativ pensativ nose nose

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 11, 2023 4:53 am

En un principi pensava utilitzar els bogis per fer un Forrestal o MAN, però ara no ho tinc tant clar, pot ser hi han altres possibilitats, una remodelació i com a màquina de lloguer

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 11, 2023 7:29 am

ignasibaga escrigué:
En un principi pensava utilitzar els bogis per fer un Forrestal o MAN, però ara no ho tinc tant clar, pot ser hi han altres possibilitats, una remodelació i com a màquina de lloguer


Només estava pensant que un Piko 218 redecorat seria una bona idea per a casa meva.
Feia temps que esperava trobar un bogie dièsel tipus LGB 2095 per +/- 200 €, però ara que sé que realment hi ha una locomotora d'ample mètric (i amb amortidor central!!!) amb una estètica molt semblant. al BR 218 de DB. Crec que un Piko també seria fantàstic. ok

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33129

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 11, 2023 6:01 pm

ignasibaga escrigué:
 Co....  quin neguit.

 Si, he aconseguit la màquina, potser m'hi he esforçat massa, 227,50 més enviament, ja està pagada i en camí, quan arribi serà meva. potser l'he pagat una mica cara, a quin preu va sortir la teva?.

 En la mateixa subhasta vaig aconseguir un Märklín I de vapor que pensava en poder fer la Aurora, que també en tinc els meus dubtes

 Quan arribin proves i fotos.

No, no és pas cara, Ignasi.

La meva la vaig comprar fa una pila d'anys a Andorra (no recordo pas si la vaig pagar en Euros o en Pessetes), i em sembla que em devia costar al voltant d'uns 300 euros...

Has aconseguit un bon preu. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33129

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 11, 2023 6:16 pm

Tonton escrigué:
ignasibaga escrigué:
En un principi pensava utilitzar els bogis per fer un Forrestal o MAN, però ara no ho tinc tant clar, pot ser hi han altres possibilitats, una remodelació i com a màquina de lloguer


Només estava pensant que un Piko 218 redecorat seria una bona idea per a casa meva.
Feia temps que esperava trobar un bogie dièsel tipus LGB 2095 per +/- 200 €, però ara que sé que realment hi ha una locomotora d'ample mètric (i amb amortidor central!!!) amb una estètica molt semblant. al BR 218 de DB. Crec que un Piko també seria fantàstic. ok

trenscat2

A demés de la versió SM, les dues o tres de FEVE, i l'Alemana (Vulcan Express), també hi ha versió francesa:

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 CP-2003-04-Henschel_900

En la web de a on he trobat aquesta foto n'hi podreu veure una bona recopilació:

Trenes y Tiempos - Locomotora Henschel
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 2:12 am

Un enllaç molt interessant, hi ha pintats molt macos, ja he rebut el missatge que la màquina és a punt d'arribar.
Això i el raonament d'en Thierry em fa repensar projecte, quan arribi la examinaré a fons
Tu Amadeu has decidit que hi vols fer?
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 6:26 am

Aquesta és la meva 218 adaptada com a locomotora de via estreta. Topall central, pintura corporativa de la meva companyia i a córrer. En aquesta escala no tinc prejudicis. De tenir-los gairebé no hi ha material comercial ben reproduït, llevat que estiguis disposat a pagar 3.000 € mínim per una locomotora. I ara, a esperar que algun de vosaltres la faci una transformació digna del millor nivell del fòrum.

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Em-1010

A TramBlau, TOG, el terrat de margarit, mikado, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33129

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 12:34 pm

ignasibaga escrigué:
 Un enllaç molt interessant, hi ha pintats molt macos, ja he rebut el missatge que la màquina és a punt d'arribar.
 Això i el raonament d'en Thierry em fa repensar projecte, quan arribi la examinaré a fons
 Tu Amadeu has decidit que hi vols fer?

En realitat la vaig comprar pensant en convertir-la en la del Sierra Menera.

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Sierra%2Bmenera%2B1002
(foto Trenes y Tiempos, crónicas de la vía estrecha)

Finalment em sembla que m'hauré de conformar en només un pintat, sense transformació.

ulises escrigué:
Aquesta és la meva 218 adaptada com a locomotora de via estreta. Topall central, pintura corporativa de la meva companyia i a córrer. En aquesta escala no tinc prejudicis. De tenir-los gairebé no hi ha material comercial ben reproduït, llevat que estiguis disposat a pagar 3.000 € mínim per una locomotora. I ara, a esperar que algun de vosaltres la faci una transformació digna del millor nivell del fòrum.

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Em-1010

Tu sempre has tingut molt bon gust en pintar el teu material. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 3:44 am

ulises escrigué:
Aquesta és la meva 218 adaptada com a locomotora de via estreta. Topall central, pintura corporativa de la meva companyia i a córrer. En aquesta escala no tinc prejudicis. De tenir-los gairebé no hi ha material comercial ben reproduït, llevat que estiguis disposat a pagar 3.000 € mínim per una locomotora. I ara, a esperar que algun de vosaltres la faci una transformació digna del millor nivell del fòrum.

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Em-1010

Tens raó, en aquesta escala i en totes les altres no hi ha material del nostre per tant hem de fer el que podem i a la vegada entrar en les nostres pròpies contradiccions. a mi per regla general els trens que m'interessen son els de Catalans, però de tant en tant m'enganxo en una altra que trenca els esquemes com va ser la cocodril Basca o els vagons del tren d'Olot.
Aquesta no sé que hi veig, però m'agrada i no queda petita com algunes de LGB, la Basca la vaig pintar en els colors de FEVE de dos blaus perquè coincidia amb el esquema que també van tenir els de Catalans, aquesta amb aquests colors no em desagrada gens, potser fent la banda groga per sota el angle del lateral, ... .... per rumiar i estudiar

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 8:27 am

Ja ha arribat
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230715

Ja l'he provat i funciona bé, és molt silenciosa i té força, a les tapes dels motors ja es veien tacat de gotes d'oli, un cop obertes queda clar que s'han de netejar
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230716

A TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33129

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 6:00 pm

Que maca que és!!

Very Happy

Ehorabona!

Això de l'oli deu ser del antic propietari, perquè la meva no ho fa pas. Un cop neta ja estarà arreglat.

Very Happy

Però tan bonica com és, que no et sabrà greu de fer-la malbé? Jo la vaig comprar així, groga, precisament perquè és lletja i més aviat penso que li faré un favor si li faig canvis. Però aquesta és tan guapa...!

angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 6:25 pm

Una adquisició molt bonica!
També a un preu de ganga.

aplaudir Polzeamunt


Olot escrigué:
...
Però tan bonica com és, que no et sabrà greu de fer-la malbé? Jo la vaig comprar així, groga, precisament perquè és lletja i més aviat penso que li faré un favor si li faig canvis. Però aquesta és tan guapa...!


I jo que també ho trobo tan bonic amb la lliurea TSO. Per què voldries tornar-lo a pintar? nose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33129

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 7:01 pm

riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 8:10 pm

Enhorabona per la compra. No sé si ja tenies material PIKO, però, per si aquesta és la teva primera màquina d'aquesta marca, em permeto donar-te alguns consells. És un model dels antics, amb unes rodes negres molt realistes però que s'embruten simplement mirant-les. Jo vaig millorar molt aquest problema netejant a consciència la banda de rodament amb una goma netejavies, fins a eliminar la capa exterior i que quedi brillant. Un altre problema són les preses de corrent als eixos. No podien estar en pitjor lloc, ja que és molt fàcil que s'acumuli greix i que els faci pràcticament inútils. La meva solució va ser, després d'una neteja a fons, greixar amb cura els engranatges i posar una mica de greix de grafit als coixinets dels eixos. Amb això he aconseguit un funcionament correcte fins i tot havent eliminat els patins de presa de corrent.

A el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 9:35 pm

ulises escrigué:
Enhorabona per la compra. No sé si ja tenies material PIKO, però, per si aquesta és la teva primera màquina d'aquesta marca, em permeto donar-te alguns consells. És un model dels antics, amb unes rodes negres molt realistes però que s'embruten simplement mirant-les. Jo vaig millorar molt aquest problema netejant a consciència la banda de rodament amb una goma netejavies, fins a eliminar la capa exterior i que quedi brillant. Un altre problema són les preses de corrent als eixos. No podien estar en pitjor lloc, ja que és molt fàcil que s'acumuli greix i que els faci pràcticament inútils. La meva solució va ser, després d'una neteja a fons, greixar amb cura els engranatges i posar una mica de greix de grafit als coixinets dels eixos. Amb això he aconseguit un funcionament correcte fins i tot havent eliminat els patins de presa de corrent.

Moltes gràcies Ulises!

Es bo saber-ho. ok
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1075

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 10:24 pm

Olot escrigué:
Que maca que és!!

Very Happy

Ehorabona!

Això de l'oli deu ser del antic propietari, perquè la meva no ho fa pas. Un cop neta ja estarà arreglat.

Very Happy

Però tan bonica com és, que no et sabrà greu de fer-la malbé? Jo la vaig comprar així, groga, precisament perquè és lletja Gràcies per aquesta empresa francesa de treballs ferroviaris!  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  riuuu  i més aviat penso que li faré un favor si li faig canvis. Però aquesta és tan guapa...!

angell

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 14, 2023 5:36 am

Tot això forma part de les pròpies contradiccions que parlava, la màquina és molt maca amb aquest esquema de pintura i fa molta patxoca al costat de les altres de Catalans i no desentona gens per la grandària.
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230718

L'únic que pica als ulls és que és DB i amb dos topalls, però reañment hi tinc moltes dubtes de que fer, com quedaria amb l'esquema de pintura del Naval?
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230717

Si coneixia una mica les Piko antigues tenia una BRb0 que encara esta en la caixa de sastre per millorar-la, però vaig fer servir motoritzacions PIKO per fer la BB Basca i la Patxanga que porten motors de Taurus i la 209 de Catalans que porta motors de la BR24 amb grup de motor de 3 eixos articulat i tracció als 3 eixos, a hores d'ara no he tingut cap problema en cap d'elles, a més son motoritzacions amb rodaments de boles.

Ja tenia pensat fer una neteja a fons per treure el excés d'oli i seguiré els teus consells que m'han semblat del tot encertats, gràcies, les rodes ja vaig començar a netejar-les jo, eren completament negres i no es veien rodades com els patins de presa de corrent o els han posat nous o no han rodat mai, les petites ratllades que es veuen ja les va fer en la circulació de proves que vaig fer jo

A el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 14, 2023 6:11 am

Per tal de fer-me una idea de la mida, tens un Stainz per col·locar al costat (i, per descomptat, amb la foto adequada)?

Gràcies,
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1075

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 14, 2023 11:21 am

Ignasi, quina col·lecció més impressionant! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 14, 2023 11:49 am

Em pregunto . . .
Els que sabeu fer anar l´ordinador i els programes,no es pot fer una simulació de pintar-la com els
Naval abans d´agafar l`aerògraf i pintar-la definitivament ?
Es pot ajustar , corregir i presentar-la al fòrum abans d´entar a tallers .
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33129

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 14, 2023 10:10 pm

Heu fer una simulació dels colors dels Naval, nois???

I jo me l'he perdut!! a on és aquesta simulació??
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1075

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 15, 2023 2:01 am

Crec que, de TSO, aquest va ser un suggeriment (excel·lent!)!...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 15, 2023 5:15 am

Tonton escrigué:
Per tal de fer-me una idea de la mida, tens un Stainz per col·locar al costat (i, per descomptat, amb la foto adequada)?

Gràcies,

A veure si et dona la idea

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230720

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230721

i una "Berga" fent copanyia
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 20230719
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 15, 2023 5:31 am

TOG escrigué:
Em pregunto . . .
Els que sabeu fer anar l´ordinador i els programes,no es pot fer una simulació de pintar-la com els
Naval abans d´agafar l`aerògraf i pintar-la definitivament ?
Es pot ajustar , corregir i presentar-la al fòrum abans d´entar a tallers .

Seria una gran guia, però no al meu abast, una altra possibilitat seria fer un emmascarat .
Potser ara per ara estic pensant en treure els dos topalls i deixar-ne un de central i tapar els anagrames de la DB per uns anagrames de Catalans

A MALLET73 y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...   Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» tremuges sierra menera
» El FC de la Compañía Minera Sierra Menera
» vagó 1ª ferrocarril sierra menera escala G/IIm
» Conversió d'un vagó tancat LGB en un tres eixos.
» Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: