TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

Ir abajo 
+18
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 17 ... 29, 30, 31
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Gen 15, 2024 12:41 am

Desmuntar el moble de l'entrada... buidar la vitrina de trens...

Quina n'estàs tramant?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Gen 15, 2024 4:16 am

tram47 escrigué:
treball treball treball treball applaud applaud applaud applaud

+1

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDc Gen 17, 2024 11:00 am

Una foto de com està ara el lloc a on hi tenia el moble, és prou demostrativa de que em queda molta feina per a fer, encara...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Molta_10

pale pale pale pale

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDc Gen 17, 2024 7:50 pm

Ja t'aclariràs amb tots aquests cables..?

Si fos digital, en tindries ben pocs... smiley-angelic004

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDc Gen 17, 2024 9:35 pm

Si que m hi aclaro, si... Very Happy

En digital, prova de fer automatismes, i veuràs que necessitaràs tants cables com els que ja tinc. Wink

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 18, 2024 4:31 am

Els cables els hauries de tallar ben arrant de la paret... així aprofitares més el coure i en treuràs més calers...

Seriosament, que faràs amb tot això? Ho muntaràs de nou... intentaràs recol.locar-ho tal cual... aprofitaràs per canviar coses?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 18, 2024 7:27 am

Si, si... òbviament aprofitaré l'haver-ho tingut de desmuntar per a començar-ho tot de nou.

Amb la mateixa disposició de vies, que ja era bona, però quadro de comandament TCO nou, moble nou, fet a partir de mòduls de cuina de IKEA, fixats a la paret i sense potes.

En quant als cables, si que aprofitaré tot el que pugui, perquè l'instal·lació funciona bé. Això ho faré escurçant allà a on pugui, i allargant allà a on toqui. Naturalment tots els cables que arriben des de fora i encara estan per a posar, prèvia identificació de cada un d'ells, aniran connectats tots, cada un allà a on toca. Una de les raons per la què això estava encallat era per la manca d'espai i la meva agilitat, que ja no és la de quan ho vaig projectar.


Very Happy

Què et sembla?


Editat per darrera vegada per Olot el Dj Gen 18, 2024 7:31 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 18, 2024 7:28 am

El més important....la barbacoa on va??

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 18, 2024 7:31 am

Això va a casa teva, Carles, que jo ja tinc llar de foc.

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 18, 2024 11:31 pm

Quina errada... t'has deixat la barbacoa?!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDt Gen 23, 2024 8:11 pm

Demano disculpes a tots per no ser tant present com habitualment. La raó no és pas la salut, ni cap viatge, ni cap esdeveniment en especial. Només em passa que estic completametn absorbit per la feina que estic desenvolupant acualmetn, i que omple gairebé totes les pàgines de la meva agenda...

És una feina ingrata, que no només no es veu, sinó que quan és feta s'amaga, però és bàsica en el funcionament del tren: Es tracta de la re-fotuda


INSTAL·LACIÓ ELÈCTRICA!!
 

Ja feia masses anys dècades que tenia aquest tema pendent, amb cables que sortien per aquí i per allà, cables sense connectar en la seva major part...
... i em veia molta vergonya!!  Embarassed Embarassed Embarassed

Ara, tal com ja he explicat abans, vaig tenir de treure el moble del tren. Si, si... aquell que tenia a l'entrada de casa meva, amb les vies a sobre... i amb tota una sèrie de cables a dins.

Això m'ha obligat a posar-m'hi. I m'hi he posat de veritat! Refaig TOTA la instal·lació interior, és a dir alimentació, automatismes, quadre de comandament de Font-Alba, però també els quadres exteriors, que seran nous perquè abans no n'hi havia.

En fi, que espero d'aquí a un temps poder oferir-vos els Ferrocarrils de La Terrassa en funcionament TOTAL.

sii

Això espero.

Mentrestant, si us ve de gust, podeu fer les preguntes que vulgueu (sempre i quant no impliquin gaire temps per a ser respostes riuuu  humorw   ).  

Ja anticipo les respostes sobre preguntes que em pugueu fer sobre sistema digital:

-No, no faig ni penso fer mai digital. La primera raó és de costos: calculeu el que val digitalitzar una màquina i multipliqueu per les més de 30 que tinc.

-"En digital només calen dos cables", és un argument de venta vàlid només per a qui vulgui fer anar varis trens per un mateix oval, sense cap mena de tall ni d'instal·lació elèctrica. L'argument, en canvi, no és vàlid per un circuit en que s'hi vulguin fer automatismes. Per exemple, heu mirat mai quants fils es necessiten per a fer un bloqueig automàtic amb sistema digital?

Aquí teniu una foto del la situació actual a casa meva:  Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Avui10

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDt Gen 23, 2024 8:17 pm

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid censura censura censura ja t'aclares??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 25, 2024 5:14 am

I perque vas treure els mobles?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDj Gen 25, 2024 5:54 pm

MALLET73 escrigué:
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid  censura  censura  censura ja t'aclares??
...
Olot escrigué:
Si que m hi aclaro, si... Very Happy...

ostman escrigué:
I perque vas treure els mobles?

Perquè venen paletes a casa meva, Pau. Volen reformar, i fer el terra nou... i jo que sé quantes coses més. És per això que m'ha tocar buidar l'entrada de casa meva. Però això ha estat la clau per a re-iniciar aquests treballs, que tenia aturats des de feia tant de temps.

Ara me'n adono de que el moble anterior va ser la causa de que se'm quedessin a mig fer, per què el projecte era fet de quan jo tenia 30 anys, i arribava a tot arreu. Actualment, només de portar ulleres progressives, quan haig de fer un treball ajupit mirant enlaire ja me les veig magres... i no havia previst que amb el temps també em costaria d'ajupir-me...

Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Gen 29, 2024 1:00 am

No s'ha de deixar mai entrar paletes a casa...

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Feb 19, 2024 8:07 am

Avui us proposo una visita al dipòsit de Carbonelles.

Feia dies que vaig acabant edificis previstos per a la zona de dipòsits de Carbonelles. D'alguns us en he mostrat alguna fotografia suelta... dons bé, avui he fet una excursió a Carbonelles i n' he fet alguna foto que testifiquen que Carbonelles està canviant. O al menys, a mi m'ho sembla.

A les imatges trovareu a faltar un anivellat del terreny, donat que els edificis només hi estan plantejats. Per tant us demano paciència i indulgència...

Rolling Eyes

Espero que us agradi el nou aspecte que tot plegat va prenent. Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 138

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 233

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 325

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 424

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 524

[img]https://i.servimg.com/u/f87/16/68/65/98/620.jpg[/Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Diposi12

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Diposi10

A TramBlau, TOG, alejandro sasplugas y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Mar 25, 2024 7:42 am

Dos dies d'esdeveniments i un dia de calma als FFCC de La Terrassa:

Dissabte passat vaig rebre una visita important a casa meva i, com és natural en aquests cassos, hi va haver parada de trens.

Vet aquí el que varen poder veure les visites:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21648

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21650

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21649

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21651

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21652

Vaig poder constatar que, quan el tren no funciona pas, els visitants perceben molt millor els detalls del circuit... Very Happy

Segon dia: ahir diumenge va ser un gloriós dia!!

Per primer cop el Ferrostaal del Tren d'Olot va circular per les vies dels FFCC de La Terrassa. Very Happy

I les fotos corresponen efectivament a una verdadera circulació!
Efectivament, no me'n vaig pas poder estar de connectar provisionalment una font d'alimentació a les vies de Carbonelles. Això va permetre fer algunes maniobres fins i tot fora de l'estació, perquè el tren va poder arribar fins al Pont del Gat!!

Very Happy

Aquí el tenim, acabat d'arribar, tot cofoi, i impacient per a demostrar-nos les seves prestacions...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21653

A mida que ens hi acostem anem descobrint petits detalls... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21660

Els qui hi havíeu pujat segurament recordareu que hi havia un seient al costat del maquinista, que permetia més o menys veure això:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21655

De totes maneres, ara val més que ens concentrem en mirar a a via... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21657

Si miràvem cap enredera ens percaçàvem de que el vehicle encara no ha estat pas condicionat èr a transportar viatgers.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21656

Tot i així jo dono per acabats els treballs finalització exterior d'aquest automotor. Ha estat per a mi un gran plaer de poder-los fer, per fi, malgrat la falta de temps que tinc ara mateix, i que m'impedeixen ara per ara, d'anar més enllà.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21659

Aquí el veiem passant pel Pont del Gat... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21661

Durant les circulacions es va veure clarament que aquest vehicle necessita dos bogis motoritzats perquè patinava força.

I a demés l'anècdota del dia: com que era una inauguració del Tren d'Olot, que surt quan vol i arriba quan pot, naturalment hi va haver un petit incident que va causar algun desperfecte al tren i tot. Res important que no es pugui reparar ràpidament, però. Si voleu ho podeu veure en el vídeo, el moment de produir-se una petita topada, però que en aquell moment, fins i tot jo mateix em vaig disgustar seriosament tal com es pot constatar en "la veu el Off".

https://youtu.be/yokjc7qDgqU

El cas és que el mòbil, que necessàriament sortia una mica per la porta del tren, va impactar amb la barana del pont...

Embarassed Embarassed Embarassed    Rolling Eyes

I per acabar, avui dilluns un dia tranquil, en què  no hi ha hagut cap circulació per manca de subministre elèctric, però en el que venia ben de gust prendre'n alguna foto sota la tan i tan esperada pluja... Very Happy

(les fotos en el següent post... )  Wink

A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Mar 25, 2024 8:29 am

Aquestes són les fotos que prometia en l'anterior post.  Very Happy

Un dia de pluja sense circulacions, no té pas perquè ser un dia sense fotos!

Una foto que ja és èpica... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img_2087

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img_2053

Bona part del material exposat feia dos dies, encara era exposat, però avui a la pluja !

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img_2086

La futura cotxera de les mines també es veu bonica sota els núvols...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img_2088

I ja no parlem dels del triangle, amb tota la vegetació que els envolta...!

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21663

Anem cap a Sot del Bach?

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21662

Cal anar amb compte per a no relliscar: les escales són ben molles!

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21678

Un cop a baix, el primer que fem és anar a veure el nou Lockshuppen... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21666

Un cop visitat, anem a peu, per la via, fins a l'altra extrem de l'estació: al nou dipòsit de vagons i automotors.
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21665

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21664


Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21668

Des de Sot del Bach ens en anem cap a l'enclavament del Triangle...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21672

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21669

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21670

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21667

... i ja per a tancar el bucle, tornem a Carbonelles Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21675

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21674

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Img21673

Espero que us hagin agradat.. Very Happy

A TramBlau, lluis7, TOG, alejandro sasplugas y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1209

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDl Mar 25, 2024 9:46 pm

Aquest Ferrostaal sobre el pont del gat ens porta directament a la via estreta que vam conèixer quan érem més joves. Enamorat Enamorat Enamorat
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDt Mar 26, 2024 3:29 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 941

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDt Mar 26, 2024 7:13 am

Fotografies i xarxa esplèndides

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 22/07/2018
Nombre de missatges : 449

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDt Mar 26, 2024 8:16 am

Tot això té molt bona pinta.

Ramon Pont
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitimeDt Mar 26, 2024 8:41 pm

Moltes gràcies a tots per les vostres respostes!

Very Happy

ulises escrigué:
Aquest Ferrostaal sobre el pont del gat ens porta directament a la via estreta que vam conèixer quan érem més joves. Enamorat Enamorat Enamorat

Donat que, precisament, el que vull immortalitzar és el record dels trens d'aquella època, aquest és el millor elogi que se'm podia fer.

super12

Moltes gràcies, Ignacio!!

Very Happy

Ja sabeu tots que el meu lema és "fer com l'original". Dons bé, aquí faré el que no s'ha de fer mai: comparar directament una foto d'una miniatura amb una del model real. Per això he buscat dues fotos preses des d'un angle semblant, i salvant les diferències, que són:

-haver invertit la meva fot del Ferrostaal al seu pas pel Pont del Gat, i que
-la foto del model original no és pas un automotor, sinó un remolc (la qual cosa no implica pas massa diferència, tret dels llums i de que no porta WC), i que
-una és en blanc i negre i l'altra en color...

a mi em semblaria que són clavats.

Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Novano12


pensativ

És clar que sent-ne el creador, puc no ser imparcial... per tant, us convido a jugar al joc de les diferències, a veure si m'ajudeu a veure'n alguna... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 31 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 31 de 31Anar a pàgina : Previ  1 ... 17 ... 29, 30, 31
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: